Klinkt goed! ik heb zelf ook een extreem droge huid, er zijn maar weinig foundations die hydraterend genoeg zijn. Hij gaat op m’n wishlist
Die van Hema, Etos, Kruidvat huismerk vallen echt in het niet bij die van Mac.
Hopelijk werkt ‘ie voor jou ook! Moeilijk he, foundations met droge huid 
Ik vind Roller Lash van Benefit de beste mascara. Ik heb lange wimpers die ook recht naar voren staan. Met deze mascara komt er een mooie Krul in die lang zo blijft.
Voor de MAC liefhebbers, er is op hun website 1+1 op eyeshadows en ook nog wintersale met 50% op diverse artikelen. Bij Douglas zijn ook de Art Library palettes (o.a. nude model en flame boyant) weer 25% en als je houdt van de kleuren is de prijs per pan echt heel gunstig (nog geen 3 euro per pan) 
Het in een knot doen en de hele dag boos zijn omdat het zo statisch is 
Ik heb foundation advies nodig. De afgelopen 10 jaar heb ik altijd bourjois healthy mix foundation gebruikt, echt heel af en toe een andere maar vond deze altijd het beste. Ik heb een redelijk droge huid met weinig oneffenheden. Sinds een paar maanden heb ik rosacea en dus vaak een rode huid, maar daarvoor is deze foundation niet dekkend genoeg.
Kortom, ik ben op zoek naar een dekkende foundation maar die mag absoluut niet droog of mat zijn. Budget tot 30 euro oid
De Fenty hydrating foundation is wel vrij dekkend vind ik, kost € 34. Nog iets meer dekkend is Tarte foundcealer maar die is wel iets duurder, geloof ik.
Heb zelf erg droge huid en behalve healthy mix heb ik nog geen ‘drugstore’ foundation gevonden die niet uitdroogt.
Ik hoor wel goeie dingen over L’oreal infaillible die hydraterende versie, maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Edit: typo’s overal
Geen echte tip maar zeker geen kleding dragen die dat nog erger maakt. En van borstelen wordt het ook erger dus probeer ik dat niet té veel te doen dan
Helaas, mijn bestelling is geannuleerd… 
Ik ben fan van deze van Hema, en ik denk dat 'ie voldoet aan je eisen! https://www.hema.nl/mooi-gezond/make-up/foundation/skin-protecting-illuminating-foundation-beige-03-11292003.html
Iedereen die Kiehl’s aanraadde van de week: heel erg bedankt! In combinatie met de nieuwe handzeep zijn mijn handen weer als nieuw. 
Iemand die toevallig interesse heeft in het Hourglass palette Dim Edit?
Het is niet het palette dat vorige week in de aanbieding was bij de Bijenkorf, maar een soortgelijk palette met ambient powder Dim Light, de blush Incandescent Electra en highlighter Euphoric Strobe Light.
Ik heb 'm twee of drie keer gebruikt, maar Dim Light is echt te donker voor mij (ik ben ook wel heel erg wit) en de highlighter is ook aan de donkere kant
en ik vind het zonde om een heel palette te houden voor alleen een blush als ik al acht blushes heb.Als iemand geïnteresseerd is, kan ik vanmiddag nog wel een paar foto’s maken van hoe het palette er precies uit ziet? Ik hoef er ook zeker niet de hoofdprijs voor te hebben, ben allang blij als ik er iemand anders blij mee kan maken.
Oh wat stom dat de Bijenkorf allemaal bestellingen annuleert. Mijne is as we speak onderweg met postNL volgens de app dus hoop dat ie echt komt 
Mijne ligt nu blijkbaar thuis op mij te wachten, maar misschien ligt er een briefje in dat dit artikel niet meer leverbaar was. Balen zeg 
Ik was, vrees ik gewoon te laat…
Ik stuur je even een pb…
huilen met de pet op 
Wat gek dat het geannuleerd is door geen voorraad. Via de website kan je nog wel bestellen
Ik was al te laat
zou ook een email alert krijgen maar niks gezien.