Oehh die gaat op mijn verlanglijstje! Ik mag even geen lipstick kopen van mezelf want ik heb er al zoveel, maar deze gaat er na mijn low buy zeker komen. Wat een mooie kleur
Make-up:
Primer: NIVEA aftershave balm (na een tip van NikkieTutorials)
Foundation: Maybelline fit me / Catrice all Matt
Concealer: Catrice liquid camouflage
Poeder: Maybelline Fit Me
Bronzer: MAC Coppertone / Maybelline City bronzen
Blush: Sleek rose gold
Highlighter: -
Wenkbrauwen: essence make me brow gel
Oogschaduwprimer: Essence i love colour
Oogschaduw: MAC Art Library nude model palette
Eyeliner: Maybelline hyper easy liner
Mascara: Maybelline Great Lash
Lipstick: MAC velvet teddy / MAC Mehr
Skincare:
Make-up remover: Kruidvat 2 phases / Garnier micellairnwater
Toner/tonic: -
Serum: The Ordinary
Oogcreme: -
Dagcreme: The Ordinary
Nachtcreme: Garnier Skin Active
Make-up:
Primer: x
Foundation: bobbi brown skin longwear weightless foundation alleen soms op plekjes zoals littekentjes, onder ogen en bij neusvleugels
Concealer: x
Poeder: x
Bronzer: scott barnes (heb ik al minstens 10 jaar en nog steeds niet op )
Blush: eentje van h&m maar bijna op, dan een andere uitzoeken
Highlighter: w7 glowcomotion
Wenkbrauwen: alleen met wenkbrauwgel omhoog kammen
Oogschaduwprimer: x
Oogschaduw: heel soms uit iheartmakeup mint chocolate palette (dupe voor subculture palette geloof ik)
Eyeliner: x
Mascara: catrice lashes to kill waterproof
Skincare:
Make-up remover: heel soms Clarins instant eye make-up remover, cosrx low ph goodmorning gel cleanser 2x per dag
Toner/tonic: x
Serum: advanced retinoid of granactive retinoid in squalane TO
Oogcreme: x
Dagcreme: purito comfy water sun block spf 50
Nachtcreme: jojoba olie
Ik zoek dus een nieuwe blush, mag een heel licht glansje in zitten maar liever mat. Heb middenbruin haar, bruine ogen en mijn huid is beetje olijfkleurig, in mijn gezicht een tikje roder. Prijs maakt niet zoveel uit, wil graag dat het goed blijft zitten, hebben jullie tips? Vroeger struinde ik elke dag beautyblogs af maar ik heb geen idee meer wat nu als het beste gezien wordt
Edit: heb een paar uur gezocht en uiteindelijk toch maar op de gok deze gekocht, Inika mineral baked blush duo in Burnt peach. Vegan en dierproefvrij en ik hoop een mooie match
Make-up
Primer: Max Factor / Charlotte Tilbury Flawless Filter
Foundation: Charlotte Tilbury Light Wonder
Concealer: True Skin Catrice
Poeder: Charlotte Tilbury
Bronzer: Charlotte Tilbury bronze highlight duo
Blush: Charlotte Tilbury of Nars Orgasm
Highlighter: Charlotte Tilbury bronze highlight duo / Nikkie Ofra
Wenkbrauwen: permanente powderbrows
Oogschaduwprimer: Essence
Oogschaduw: MAC Sable
Eyeliner: Catrice
Mascara: Catrice Eyeconista
Lipstick: x
Skincare
Make-up remover: Micelair water Etos eigen lijn
Toner/tonic: X
Serum: Lidl
Oogcreme: The Ordinary Cafeïne Soluition
Dagcreme: Lidl
Nachtcreme: Lidl
Zoek echt dringend een goede drogist primer, dus als iemand een holy grail heeft!
Deze is heel fijn, ik heb een gevoelige huid en dit is een van de weinige waar ik geen rode huid van krijg:
https://www.kruidvat.nl/rimmel-fix-perfect-pro-002-transparant-primer/p/3163308
Dit is echttttttt een goeie deal
Inderdaad! Ik heb het palette al anders had ik hem zeker besteld
@Spaarlamp ik hem hem besteld haha. Geen idee waar ik die poeders voor ga gebruiken, wat doen jullie ermee?
Ben zo’n sucker voor (tijdelijke) kortingen he. Voelt dan echt als een once in a lifetime kans
Je kunt de poeder gebruiken als gewone settingpowder, maar er zit een glow in dus je kunt ze ook opbouwen en als highlighter gebruiken (is heel subtiel dus boring) en je kunt ze ook alle 3 op een ander deel van je gezicht gebruiken, de middelste in het midden van je gezicht, die peachy als blush bijv.
Ah leuk! Ik gebruik ze meestal als setting powder en ook af en toe als highlighter.
Dank je wel, ik zit al zo lang te twijfelen over het palette, en vind de prijs zo hoog… Dus dit is mijn kans.
holy mother… thanks!
Wow goeie deal ja! Moet wel effe zeggen dat Hourglass bekend staat om hun onwil diepere kleuren te creëren. Dit is hun “nieuwe palette voor de diepere huidskleur”:
https://www.instagram.com/p/CJ1BzW7DLPY/
Die bronzer is lichter dan haar foundationkleur In de video zijn de kleuren van het palette zelfs nog lichter. Oh en de kicker: er zit geen enkele “nieuwe” kleur in, het zijn gewoon 3 bestaande kleuren uit hun collectie, waarvan reeds bekend is dat ze alleen werken op witte mensen.
Ik koop niks meer van hen.
Leuk zeg heb ook besteld! Maar het is me niet helemaal duidelijke welke kleur lipstick er nou in zit. Hoop ook niet dat ik een blauwe mascara ontvang ofzo hah
Edit, gevonden, de lipstick is You Make Me
Wow inderdaad!!
Ook maar besteld, al een tijdje heel benieuwd naar die poeders.
Ik heb hele lange wimpers, maar ze staan recht vooruit. Ik gebruik een wimperkruller van tweezerman, en daarna een waterproof mascara. Het blijft dan een uur mooi gekruld, en daarna zakt het in. Ik heb ook verschillende mascara’s geprobeerd, maar niks helpt. Heeft iemand een goede tip?
Officieel geen goede tip en veel zullen het zien als een absolute no-go, maar ik heb dit ook en het enige wat bij mij werkt is om mijn wimpers te krullen nádat ik mascara heb aangebracht (wel even goed laten drogen). Mijn wimpers breken hier niet sneller door af o.i.d.
En anders zou ik proberen zelf je wimpers te liften met zo’n kitje voor thuisgebruik. Dit zijn de enige twee dingen die bij mij werken…
Ik draag dus nooit nepwimpers, maar lijkt me eigenlijk wel leuk om te proberen. Ik heb het wel eens gehad en geprobeerd maar ik kreeg het gewoon niet goed op mijn oog. Wat zijn beginnersvriendelijke en redelijk geprijsde nepwimpers? Iemand een goeie tip?
Oh en niet te heftige maar gewoon mooie everyday lashes.
Fuck hourglass set is natuurlijk uitverkocht nu. Nou als iemand spijt heeft of het toch niet fijn vind koop ik het graag van je over. Holla at me
Ardell whispies? Niet te groot en flexibele band vind ik. Verder vind ik vooral een goede lijm verschil maken en zorgen dat ze op maat geknipt zijn, dus niet te lang voor je oog want dan komen ze sowieso los.