Vind die wel mooi ja! Ik zie dat er een mini tube DUO lijm bij zit. Is dat goed?
Ja deze spuit elf heeft uiteraard ook de goede Hourglass deal gemist. LEUK WEER.
Shit, telaat voor die Hourglass deal mocht iemand spijt hebben van zijn aankoop dan ben ik ook geĆÆnteresseerd!
Ja daar kan je wel goed mee plakken, vind duo wel stinken naar dode vis haha. En idd wat mhysa zegt: oefenen oefenen oefenen
Ja mij gaat het indd om de poeders!
Is er een groot verschil tussen goedkope vs. duurdere wimperkrullers? En heeft iemand een aanrader?
Ik heb nog nooit een dure wimperkruller gehad, maar ik merk wel verschil. Die van Hema vond ik fijn, die van Kruidvat niet.
Lees wel goeie dingen over die van Tweezerman
Oke ik vind zoān lijstjes ook leuk
Make-up:
Primer: Smashbox primerizer of Too Faced hangover
Foundation: Fenty hydrating of Bourjois healthy mix
Concealer: Tarte shape tape
Poeder: Maybelline fit me
Bronzer: Nars San Juan
Blush: Diverse, vaak Colourpop frisky business of Nars lustre
Highlighter: MAC highlighter trio flash + awe
Wenkbrauwen: Essence clear browngel
Oogschaduwprimer: Milani of Fenty
Oogschaduw: Elke dag weer iets anders
Eyeliner: bruin potloodje of niks, soms Fenty flyliner voor liquid
Mascara: Covergirl exhibitionist + Maybelline lash sensational
Lippen: Flower Beauty naked blush of Charlotte Tilbury Wedding Belles (maar nu meestal niks door thuiswerk & mondmaskers)
Skincare:
Make-up remover: Lāoreal duo eye make-up remover + body shop oil cleanser
Toner/tonic: Pixi glow tonic
Serum: Body shop drops of youth
Oogcreme: /
Dagcreme: Elf hydrating cream
Nachtcreme: Paulaās choice met retinol
Ik heb dit vandaag gedaan, en weer een nieuwe mascara geprobeerd ( Maybelline lash lift waterproof) en so far so good. Wimpers staan nog redelijk omhoog!
hoe vind je de fenty hydrating foundation, zou me hem aanraden voor iemand met een droge huid?
Heb net hyaluron gelayerd met de granactive retinoid en daarna jojoba olie en mn huid is echt
Absoluut, ik heb een extreem droge huid dus ik hydrateer extra goed als ik een wat dekkendere foundation draag. Ik combineer deze liefst met de too faced hangover primer en ik doe dunne laagjes. Zelfs BB cremes zien er bij mij droog uit dus dunne laagjes is echt key . Maar is wel voor mij een van de betere, samen met die van Bourjois, die is wat dunner van textuur en per definitie minder dekkend.
Klinkt goed! ik heb zelf ook een extreem droge huid, er zijn maar weinig foundations die hydraterend genoeg zijn. Hij gaat op mān wishlist
Die van Hema, Etos, Kruidvat huismerk vallen echt in het niet bij die van Mac.
Hopelijk werkt āie voor jou ook! Moeilijk he, foundations met droge huid
Ik vind Roller Lash van Benefit de beste mascara. Ik heb lange wimpers die ook recht naar voren staan. Met deze mascara komt er een mooie Krul in die lang zo blijft.
Voor de MAC liefhebbers, er is op hun website 1+1 op eyeshadows en ook nog wintersale met 50% op diverse artikelen. Bij Douglas zijn ook de Art Library palettes (o.a. nude model en flame boyant) weer 25% en als je houdt van de kleuren is de prijs per pan echt heel gunstig (nog geen 3 euro per pan)
Het in een knot doen en de hele dag boos zijn omdat het zo statisch is
Ik heb foundation advies nodig. De afgelopen 10 jaar heb ik altijd bourjois healthy mix foundation gebruikt, echt heel af en toe een andere maar vond deze altijd het beste. Ik heb een redelijk droge huid met weinig oneffenheden. Sinds een paar maanden heb ik rosacea en dus vaak een rode huid, maar daarvoor is deze foundation niet dekkend genoeg.
Kortom, ik ben op zoek naar een dekkende foundation maar die mag absoluut niet droog of mat zijn. Budget tot 30 euro oid
De Fenty hydrating foundation is wel vrij dekkend vind ik, kost ⬠34. Nog iets meer dekkend is Tarte foundcealer maar die is wel iets duurder, geloof ik.
Heb zelf erg droge huid en behalve healthy mix heb ik nog geen ādrugstoreā foundation gevonden die niet uitdroogt.
Ik hoor wel goeie dingen over Lāoreal infaillible die hydraterende versie, maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Edit: typoās overal