Geen echte tip maar zeker geen kleding dragen die dat nog erger maakt. En van borstelen wordt het ook erger dus probeer ik dat niet té veel te doen dan
Helaas, mijn bestelling is geannuleerd…
Ik ben fan van deze van Hema, en ik denk dat 'ie voldoet aan je eisen! https://www.hema.nl/mooi-gezond/make-up/foundation/skin-protecting-illuminating-foundation-beige-03-11292003.html
Iedereen die Kiehl’s aanraadde van de week: heel erg bedankt! In combinatie met de nieuwe handzeep zijn mijn handen weer als nieuw.
Iemand die toevallig interesse heeft in het Hourglass palette Dim Edit?
Het is niet het palette dat vorige week in de aanbieding was bij de Bijenkorf, maar een soortgelijk palette met ambient powder Dim Light, de blush Incandescent Electra en highlighter Euphoric Strobe Light.
Ik heb 'm twee of drie keer gebruikt, maar Dim Light is echt te donker voor mij (ik ben ook wel heel erg wit) en de highlighter is ook aan de donkere kant

Als iemand geïnteresseerd is, kan ik vanmiddag nog wel een paar foto’s maken van hoe het palette er precies uit ziet? Ik hoef er ook zeker niet de hoofdprijs voor te hebben, ben allang blij als ik er iemand anders blij mee kan maken.
Oh wat stom dat de Bijenkorf allemaal bestellingen annuleert. Mijne is as we speak onderweg met postNL volgens de app dus hoop dat ie echt komt
Mijne ligt nu blijkbaar thuis op mij te wachten, maar misschien ligt er een briefje in dat dit artikel niet meer leverbaar was. Balen zeg
Ik was, vrees ik gewoon te laat…
Ik stuur je even een pb…
huilen met de pet op
Wat gek dat het geannuleerd is door geen voorraad. Via de website kan je nog wel bestellen
je hebt gelijk! Waren er net 5 op voorraad, ik heb ‘m snel besteld. Ben benieuwd of dit echt werkt of dat ik zo ook een mailtje krijg dat het niet klopt
@Karl_Lagerfeld @Batalash @TanteBetje misschien nog op tijd?
Ik was al te laat zou ook een email alert krijgen maar niks gezien.
Wel geprobeerd met dame van de klantenservice, maar of het lukt? Ze kon trouwens zien dat er mensen met latere bestellingen m wel hebben gehad. Het blijft een vreemd verhaal…
Als het binnen een dag niet wordt geannuleerd, dan zou het goed gaan…?
En nu? Ik had er een in winkelmandje zitten in Chrome. Nu net uitgegooid.
nee ik heb ook geen mail gekregen inderdaad! Stom dat het niet gelukt is
Oeh jeej mijne is er ook. Morgen maar eens uittesten. Lipstick is inderdaad wel mooier dan ik dacht, al zou ik hem niet perse zelf hebben uitgekozen
heb je deze nog?