Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Path mcgrath is te koop met Douglas en er is nu shopping night met 25% korting en aaahhhhh ik wil alles bestellen

5 likes

Ik wist niet eens dat ze dit bij Douglas hadden! Hoor het merk wel vaak op youtube voorbij komen dus ff gekeken en jeetje wat ontzettend duuurr. Áls je echt zoiets wil zou ik het wel met 25% korting doen ja.

Ik ben echt forever verpest door mijn werk want ik dacht “oh die prijs valt wel mee” :sob:

2 likes

Hahhah waar werk jij??? Gucci ofzo?

Haha nee, werkte ergens waar foundations ook €50/€60 zijn en penselen ook €60 dus dat is voor mij “normaal” geworden. Slaat echt nergens op dat je zulke bedragen als normaal gaat zien haha.

3 likes

@Spaarlamp de webshop is niet meer beschikbaar en ik wilde net een lipstick afrekenen en een Jo Malone parfum

Myrrh & Tonka??? Bij mij doet de site ook al de hele tijd irritant

1 like

Ik twijfel nog tussen en Honeysuckle ding. Ze roken allebei zo goed.

Myrrh & tonka is echt mn lievelings, krijg er altijd complimenten over

1 like

Zoooo mooi zeg!

Ken dit merk helemaal niet?

Edit: en nog cruelty free ook :heart_eyes: heb helaas nét mn cult beauty bestelling binnen boehoee, maar zet hem erop voor een volgende bestelling!

Het lukt niet om af te rekenen, echt kut.

Omggg alles wat ik wil is niet leverbaar :cry:

Ik zie overal die nieuwe Skyhigh mascara van Maybelline voorbij komen en ik kan dus niet wachten tot ie in NL verkrijgbaar is. Hij lijkt perfect gewoon.

1 like

Ja het is echt top, je kan het heel licht glossy aanbrengen maar ook heel dik glitterig :ok_hand: Ik heb ook hun liquid lip balm daar ben ik ook helemaal mee in mijn nopjes

1 like

Nooo heb ik nu de shopping night gemist?! Zit iedere dag op de douglas site en check dagelijks mijn mail, maar heb gewoon niks gezien

1 like

Iemand tips voor goede haarverf die je online kunt bestellen?

Wat voor soort haarverf wil je? Ik gebruik zelf demipermanente verf en vind L’Oréal Casting Crème Gloss heel fijn: ontzettend makkelijk aan te brengen, beschadigt mijn haar niet, blijft 3 maanden goed zitten en vervaagt niet lelijk. Op Notino kost die maar 5,29 euro (sommige kleuren zijn nu in de aanbieding voor 4,10 euro, zelfs)!

2 likes

Lol vol in close-up zodat ik nog enigszins in de illusie kan blijven dat ik niet herkenbaar ben zonder haar :joy: maar had weer even zin om ouderwets te make-uppen op de druilerige vrijdagmiddag en aangezien ik zelfs de moeite had genomen om er een lipkleur bij uit te zoeken maar de fullface foto

48 likes

Heeft iemand hier een tip voor een hyaluron serum? Ik gebruik de Marine Hyaluronics van The Ordinary maar kreeg net bij de huidtherapeute te horen dat mijn huid nog steeds vochtarm is en dat die Marine Hyaluronics maar heel erg weinig hyaluron bevat. Nu hebben zij er zelf eentje maar die is 75 euro. Dat vind ik een beetje heftig, dus vroeg mij af of jullie goede tips hebben. Ik zie er bijvoorbeeld ook een van La Roche Posay.

Ik gebruik deze nadat ik het als sample heb gekregen in de adventkalender van Holland & Barrett:

Vind het een heel fijn serum! Heeft alleen niet een al te lekkere geur. Niet te koop via de Nederlandse H&B dus vandaar even een andere shop gelinkt.

1 like