Het Beautytopic #2 (Deel 1)

ik sta op het punt om een afspraak te maken voor botox voor mijn kraaienpootjes. Maar ik vind het zo spannend! Het is niet dat ik heel veel rimpels om mijn ogen heb, maar als ik lach zie je ze wel heel erg en vind ik mijzelf 10 jaar ouder lijken. Heb me wel ingelezen en voldoende positieve ervaringen over de kliniek gelezen, maar toch ben ik ergens bang dat het mis gaat ofzo… doen of niet?

Ik ben ook heel benieuwd naar botox voor kraaienpootjes, nog niet echt ingelezen zoals jij al hebt gedaan maar ik erger er ook aan bij mezelf. Het zou mijn eerste ingreep worden. Welke kliniek/arts heb je op het oog?

Als je er echt geen goed gevoel over hebt, niet doen. Het kan altijd nog!
Zelf laat ik het wel altijd doen, tegelijk met mijn frons en voorhoofd en ben er nog altijd blij mee.
Wilde je in elk geval mijn positieve ervaring meegeven voor het geval je toch gaat als je gevoel goed genoeg is :relaxed:

Denk dat het de eerste keer altijd spannend is. Heb zelf alleen botox voor mijn frons gehad. Verder ben ik bij een goede arts geweest, die ook een kwalitatief goed product gebruikte, wat me ook gerust stelde. Zou niet zomaar iets in laten spuiten bij iemand die geen goede training heeft gehad. Dan betaal ik liever iets meer.

gebruiken mensen hier die Frownies stickers voor 's nachts? resultaten lijken te goed?

Klinkt en ziet er uit als een tell sell scam maar geen idee of het werkt

1 like

Ook op Amazon goede reviews…daarom vind k t wel interessant! https://www.amazon.co.uk/Frownies-Corners-Patches-Original-Smoothers/dp/B00027DMLK
Het klinkt ergens ook wel logisch dat het werkt, je huid de hele nacht straktrekken. Maar of het langdurig effect heeft vraag ik me af…

Op de ingrediëntenlijst staat alleen papier en dextrine, wat gewoon een soort lijm is. Ja, het zal eventjes helpen, leuk voor een feestje, maar dat is het dan wel. Niet intrappen. Ik denk dat je hetzelfde effect kunt bereiken door heel dun maïzena op je gezicht aan te brengen eerlijk gezegd.

1 like

Tjsha, ik gebruik botox en merk wel dat mijn fronsrimpel steeds minder erg wordt tussendoor, omdat ik dus niet meer frons. In dat opzicht snap ik het. Daarnaast denk ik wel dat je de spier (waarmee je fronst) eerder overdag gebruikt ipv ‘s nachts?

1 like

Waarom is Pat mcGrath zo duuuuur

25% bij douglas nu!!

Ik snapte wel de prijs toen ik het lipstick doosje opendeed :heart_eyes:

1 like

Jaa maar ga ik echt 94 euro betalen voor die oogschaduw

@Daelyss welke heb je en wat is er zo fantastisch aan?

Natuurlijk ga je dat doen

3 likes

Ik haat jou (en hou van je)

Divine Rose of Bronze Seduction?

Bronze seduction

Ik heb Divine Rose een keer in het echt gezien en ik was echt verliefd op de kleuren en hoe intens ze waren met het maken van de swatches. En ik wil hem sindsdien zò graag! (En nu heb ik een ICI bon ipv Douglas en nu baal ik intens, haha.)

Heb jij ze geprobeerd? Oeeh @Jip je brengt me nog meer aan het twijfelen haha.

Ik vond Bronze Seduction toen ook heel mooi hoor, alleen die rode kleur die erin zit die vind ik niks en de bruintinten heb ik ook wel in palettes van Natasha Denona. Dus vandaar dat mijn oog direct viel op Divine Rose, die kleuren vond ik bijzonderder maar wel heel erg draagbaar!

1 like

Nee maar ik hou niet echt van roze tinten :joy:

1 like