Het Beautytopic #2 (Deel 1)

MAC face & body!

1 like

BAE (HEMA) Shake Up Skin Tint! De kleurselectie is erg slecht, maar de dekking is zodanig licht dat je je geen zorgen hoeft te maken over een perfecte match. Ik ben zelf NC12 en draag 01 Natural Tan, lol.

1 like

Ik gebruik Bourjois healthy mix heel graag :grin:. Dunne textuur en blend goed uit dus je hebt nooit een cakey gezicht.
Zelf gebruik ik altijd een dun laagje om te egaliseren en gebruik ik concealer waar nodig.

2 likes

Ben zelf ook snel ‘rood’ en vind tot nu toe IT cosmetics CC Cream echt heel chill. Je kunt het zo licht/zwaar maken als je zelf wilt!

2 likes

NYX Bare With Me Tinted Skin Veil!!

7 likes

Ik gebruikte heel wat jaren geleden de healthy mix! Idd fijn maar was toen te vettig voor mijn huid.

Daar hoor ik wel meer over inderdaad. Ik ben nc15/20 in mac, heb je een idee welke kleur goed zou staan?

Ik hou van Maybelline fit me - lichte/medium dekking en je voelt m niet zitten

1 like

Heeft iemand een tip voor zachte wasbare wattenschijfjes? Ik ben zo bang dat ze te ruw zijn en dat lijkt me niet chill. Ik zie ff door de bomen het bos niet meer :sweat_smile:

Ik heb die van Sostrene Grene en vind ze erg fijn!

1 like

Dank je!

Helaas niet online beschikbaar :frowning:

https://sostrenegrene.com/nl/producten/accessoires/herbruikbare-watten-p-674a5a9f

Aah balen! Ik moet zeggen dat ik ook maandelijks de winkel ben binnengelopen en na een lange tijd ze eindelijk vond. Ze zijn dus populair!

1 like

Deze idd! En ik gebruik daarnaast de kosas tinted face oil, die is superfijn als je een droge/gedehydrateerde huid hebt vind ik

1 like

Die van Paula choice vind ik zelf erg fijn maar moest er wel in het begin erg aan wennen

1 like

Ik heb deze al twee jaar en die blijven lekker zacht. Van dit merk heb ik ook badstof wattenschijfjes en die gebruik ik juist om een beetje te “scrubben”, wat ook wel weer chill is.

3 likes

Ik heb GLOV moonpads. Keertje gratis gekregen bij douglas en vind ze echt top!
Make-up afhalen gaat veel makkelijker dan met gewone watjes (ook mascara) en makkelijk uit te spoelen onder de warme kraan. En ze zijn super zacht!

2 likes

Ik herinner mij een keer ergens te hebben gelezen (weet helaas niet meer waar) dat de werkzame middelen in creme’s die worden blootgesteld aan lucht afnemen, vergeleken met cremes die met een pompje werken en waar dus niet onnodig lucht bij komt. Weet iemand hier meer over? Ik vind het wel interessant, want dit zou kunnen betekenen dat je denkt een goede creme te hebben, terwijl de werkzame ingredienten al ‘vervlogen’ zijn.

Ja als er lucht bij een product kan komen dan vervliegen idd ingredienten en zorgt het er ook voor dat het sneller kan bederven.

1 like

@Spaarlamp @pastelzwart Thanks hier heb ik wat aan! Kopen jullie nog creme’s in potjes met dit in je achterhoofd?

Jawel, maar dat zijn “gewoon” creme’s en geen serums of echt andere werkstoffen. Gebruik wel altijd een spatel, maar wel gewoon potjes ja.

@Rockabye hahaa nee heeft weinig zin dan idd