Ik heb ze net besteld, ben benieuwd. Gebruik echt teveel wattenschijfjes.
Olaz heeft sinds kort een hele fijne!
Hoef je daarmee nou echt geen reinigingsmiddel te gebruiken? Hoe werkt dat
Ik gebruik micellair water! Merk wel dat ik minder nodig heb door deze watjes
Ik heb die van boozyshop, daar hoeft alleen maar water op en ze zijn heel fijn. Ik heb ook van die âstandaardâ herbruikbare wattenschijfjes geprobeerd, maar ik vond die best wel hard voor mijn huid. Werd er best wel schraal van. Met deze geen last van, heb ze met kerst met full face makeup (en heftige oogschaduw) ook geprobeerd en dat ging ook prima. Enige waar ik ze niet voor gebruik zijn als ik losse (of pressed) glitters gebruik.
Ik vind die van de Action geweldig. Maar ja, daar heb je nu niet zoveel aan of je moet in BelgiĂ« wonenâŠ
Thanks! Hoe vaak gebruik jij dit masker? Ik gebruik hem nu 1x per week maar toen ik online zocht dat er 2/3x per week werd aangeraden.
Ik heb deze ook en volgens mij werkt het net als een microvezel doekje wat vuil in de lusjes opneemt. Maar het is echt miraculeus
Ja deze heb ik ook en werken voor mij ook goed!
Edit: en ik heb ook van die herbruikbare makeup doekjes van de action, die gebruik ik met alleen water en werken ook prima om mascara mee af te halen.
Heeft iemand hier toevallig een jade roller (of andere roller) en wat zijn je ervaringen ermee? Ik twijfel al zo lang of ik er een zal kopenâŠ
Ja ik! Gebruik het amper, maar als ik op een vrije dag tijd heb voor meer selfcare vind ik het fijn om âm even in de vriezer te leggen en mijn serums er mee aan te brengen en dan gelijk een kleine massage.
Maar ik vind het niet onmisbaar of zo⊠gewoon wel leuk voor af en toe.
Ik heb dezelfde ervaring! In de zomer is het ook heel chill als hij uit de vriezer komt. Ik gebruik hem denk ik niet eens iedere maand, maar ik heb hem ooit bij de Action gekocht voor 3 euro, dus dat vind ik ook wel best.
Even een ander standpunt mbt de roller: ik gebruik hem praktisch iedere dag, omdat ik olie gebruik in mn avondroutine en ik vind het fijn om dat wat meer âin te masserenâ voor ik crĂšme opsmeer.
Ik zie zelf wel verschil; meer glowy/doorbloeding en âs ochtends minder puffy. Als ik een sheetmask gebruik (dat ia niet zo vaak) vind ik het ook lekker om extra in te rollen. Heb hem een tijdje niet gebruikt Ivm verbouwing en mn huid is wel mooier nu ik het weer doe.
Ik heb best een prijzige van Herbivore en gebruik hem dus vaak. Het is idd niet onmisbaar of een wondermiddel vind ik. Maar je hebt echt hele goed geprijsde, die je zeker kunt testen.
Haha, nou twijfel ik weer maar dan ga ik 'm toch maar gewoon bestellen om te proberen, yolo. Thanks!
Dit maakt niet veel uit aangezien het hele flesje zelf ook vol met zuurstof zit. Als het potje min of meer is afgesloten komt er geen nieuwe lucht bij en kunnen de ingrediënten ook niet sneller vervliegen.
Het is net als met wijn, hoe meer lucht in de fles hoe sneller het slecht wordt.
Ik vind pipetflesjes daarom echt een wassen neus. Staat fancy maar voegt niet veel toe qua vervliegen.
Airless pomp is best.
Heeft iemand van jullie de Dyson airwrap? Na 3 maanden gebruik is deze gisteren bij mij stuk gegaan. Ik heb netjes de filters schoongemaakt. Ik baal echt. Gelukkig wel garantie en gaat retour naar de Media Markt voor reparatie.
Ah balen. Hopelijk duurt het niet zo lang voor hij terug is. Ging hij zo ineens niet meer aan? Bij mij knippert het lampje wel eens, maar als ik dan de filter schoon maak niet meer.
Gisteren merkte ik opeens dat hij uitviel. Maar na een minuut werkte het weer. Toen filter schoongemaakt en vanochtend deed hij het weer, dus dacht ligt daaraan. Maar na 1 minuut hield het weer op. Initieel brandde het lampje, maar ook dat doet die niet meer. Baal echt want vind het echt een top apparaat.
Helemaal geen antwoord op je vraag, maar wel een vraag aan jou
Hoe lukt het jou de krul/slag gedurende de dag een beetje te behouden? Ik leen de airwrap wel eens van mijn moeder, maar alles zakt zo snel uit terwijl ik dat met mijn krultang niet heb⊠balen!