Ik scrub ook nooit omdat je inderdaad het risico loopt je huid stuk te maken en de huidbarriere te verstoren. Maar ik kreeg ooit de daily microfoliant van dermalogica aangeraden en die vond ik wel heel fijn. Er zitten hele kleine deeltjes in dus het zal zeker niet voelen als een suikerscrub, maar mijn huid werd er suuuuuper zacht van. En doordat het dus kleine deeltjes zijn (in combinatie met oa salicylzuur) beschadigt het je huid niet maar exfolieert het wel maximaal.
Een niet dagelijkse scrub die wel wat grof is (en heel fijn): https://www.iciparisxl.nl/nl/philosophy/the-microdelivery/p/BP_571981/vitamin-c-peptide-peel-2st
Deze klinkt als iets dat ik fijn vind. Heb ‘m besteld, bedankt voor de tip!
@Krekel deze onthou ik, ziet er ook fijn uit.
heeeel mooi! Zag gisteren ook dat er binnenkort een nieuwe kleur komt bij Douglas (candy flip) denk dat ik die bestel volgende keer en dan ook het bronze seduction palette als die weer op voorraad is dan
It cosmetics cc cream!
Ik heb er eentje gehad van Clinique in een felroze tube (van de Pep-Start lijn). Zelfs manlief gebruikte die onder de douche
.
Niet super grof maar ook niet te zacht.
Ik ben even ten einde raad, ik heb een aantal nieuwe gezichtsproducten maar ben helemaal in de war met de volgorde. Op de website van inkey staat dat je als allereerste hyaluron moet aanbrengen en daar overheen pas een exfoliant?
Ik heb de volgende producten nu die ik in mijn ochtend en/of avondroutine wil gebruiken:
- Pyungkang yul essence toner
- The ordinary Amino acids + b5
- Inkey list lactic acid
- Inkey list hyaluronic acid
- Revolution 2% salicylic acid
- Azelaic acid
- iUnik black snail restore serum
- The ordinary 100% squalane
- Creme van the ordinary
Ik weet dat je een exfoliant niet gelijktijdig met azelaic acid kan gebruiken, dus azelaic acid gebruik ik overdag. Verder wil ik 2/3 keer per week salicylic acid gebruiken en 2/3 keer die lactic acid. Moet ik als eerste na reinigen 7 skins doen met die essence toner of als eerste hyaluronic acid en daarna 7 skins?
Nu heb ik spijt dat ik verantwoordelijk ben geweest😭
Ook opgeslagen, dank je!
Iets van Huda beauty? Of bobbi brown crushed lipsticks! Babe en Ruby zijn echt prachtig, maar zie op de site ook cabana die me prachtig lijkt
Bitten en telluride zijn ook super mooi! Ik combineerde telluride altijd met het nude potlood en dat is zo mooi
Tip voor iedereen, ze zijn t/m zondag 30% korting bij ici! Ik ga wss cranberry bestellen en de lipgloss in love letter
Nog wat van mijn favo’s: luxe lip Color pink buff, crushed liquid lip juicy date, lip potlood rum raisin, lipstick rum raisin. Vitamin Enriched face base, radiance boost mask, extra balm rinse maar volgens mij is die er uit, full coverage face brush en full coverage touch up brush voor concealer enzo, skin longwear weightless foundation en ofcouuuuuurse de foundationstick en als je die aanbrengt met de full coverage face brush is die echt zo mooi.
Omg dit is echt boter maar dan gezichtsverzorging, love hoe die smelt op je huid 
Ik zou eerst de 7skins doen en dan verder gaan met je regime. Volgens mij is het gebruik van de essence toner en de HA een beetje dubbelop. Ik gebruik bijv voor de 7skins een ha toner. De essence toner kan ook, en is meer voor mensen die HA niet zo fijn vinden.
Ik zoek een nieuwe dierproefvrije parfum. Ik draag het liefst wat zwaardere musk-achtige en kruidige geuren. Ik wil wel eens eentje van Lush proberen, maar die kan ik nu niet uittesten. Dear John lijkt mij wel wat of Karma. Iemand ervaring met (deze) Lush geuren?
Karma vond ik zelf lekker, het is heel erg patchouli. Maar het is zo’n uitgesproken luchtje dat ik er ook heel veel negatief commentaar op heb gehad van mensen die het echt niet lekker vonden. En dan had ik echt maar 1 spray op gedaan. Ik vind de parfums soms iets te uitgesproken of te apart. Ik heb er nog een en die ruikt na een tijdje soort van bedorven. Maar dat kan ook aan mijn huid liggen.
Je zou ook eens kunnen kijken naar Bon parfumeur. Volgens mij ook een dierproefvrij merk en te koop bij o.a. Sissy Boy en Bijenkorf. Die parfums kan je ook combineren met elkaar.
Thanks voor de tip! Ga even kijken.
edit: Heb je ook aanraders?
Zou jij dan als eerste 7 skins doen en daarna een the exfoliant?
Ik hou extreem van karma, maar het is wel echt heel uitgesproken en veel mensen vinden het niks. Dus zou dan wel echt wachten tot je het kan testen.