Maak je je haar nat voor je hem gebruikt?
Wow balen!! Mijne valt indd ook wel eens uit maar dan zit de filter helemaal vol. Maar schrik wel iedere keer omdat ik bang ben dat hij dan echt kapot is
Ik heb het allebei geprobeerd, handdoek droog en helemaal droog! Wat zou het beste moeten werken of werkt voor jou?
Ik moet voor krullen mijn haar wel echt vochtig maken! Met droog haar zakt het inderdaad echt heel snel uit… maar ik gebruik meestal de fohn borstel of alleen de fohn met een losse borstel.
Zijn er hier meiden met rosacea die iets hebben gevonden wat echt werkt? Ik heb de gladskin rosacea lijn geprobeerd en die van paula’s choice maar was het allemaal net niet… ik weet dat ik er met skincare alleen nooit helemaal van af zal komen maar ben wel benieuwd naar tips!
Ps ik zweer dat ik mijn forumnaam niet heb uitgekozen nav mijn huidtype
Ik heb van nature droog Perzisch haar, daarop lijken de krullen langer te blijven itt bv glad blond haar. Ik gebruik een heath protector, dan voor 80% drogen en dan die krullen maken. Vervolgens snel weg lichte haarspray erin.
Wat bij mij in ieder geval iets werkt is make-up verwijderen met jojoba-olie en een qarme, nette doek ipv een make-up-reiniger. Meestal laat ik de restjes olie daarna zitten (is niet veel meer), als ik veel make-up op gehad heb dan was ik mijn gezicht met Avene Xeracalm Doucheolie. Klinkt raar, een doucheolie opje gezicht maar dit is zo’n beetje de enige die mn gezichtshuid echt kalmeert. Meer doe ik niet, less is echt more heb ik ondervonden.
Ik heb goeie ervaring met de Calm dag- en nachtcreme van Paula’s Choice, maar ik ben nu begonnen met Zarqua dag- en nachtcrème (veel voordeliger), ik ben nu 2 weken verder en tot nu toe gaat dit goed.
Ik denk overigens dat je er nooit 100% van af zult komen, maar dit houdt het bij mij goed onder controle.
Thanks @Broodrooster en @Karl_Lagerfeld
Ik ga het nog eens proberen op 80% droog haar en eens kijken of ik een goeie mousse oid kan vinden misschien voor wat meer textuur in mijn slappe blonde (en grijze) haren.
Ik heb via de dermatoloog ivermectine, en dat werkt redelijk goed. Daarnaast helemaal geen siliconen gebruiken.
Ik heb sinds oktober rond mijn menstruatie opeens allemaal bultjes op m’n voorhoofd en op mijn wangen is mijn huid helemaal schraal en pijnlijk. Echt een beetje een sinaasappelhuid En na een paar dagen is het weer weg. Ik dacht eerst dat het door de verwarming kwam, dus heb al een luchtbevochtiger gekocht, maar ondanks dat blijft het terugkomen. Iemand een idee wat het kan zijn?
Naar de huisarts gaan hielp bij mij als enige, tijdje antibiotica geslikt en nu is het zo goed als weg.
Ik denk hormonaal acne. Ook dan kun je wat droge stukken hebben. Kun je weinig aan doen denk ik dan proberen rondom die dagen je huid extra te verzorgen.
Ik heb vooral last van bultjes, gebruik nu een tijdje de volgende producten van TO en de textuur van mijn huid is al veel egaler geworden!
- squalane cleanser (avond)
- hyaluronic acid (ochtend en avond)
- niacinamide 10% + zinc 1% (ochtend en avond)
- amino acids + b5 (avond)
- natural moisturizing factors + HA (ochtend en avond)
- azelaic acid (avond)
En overdag SPF, maar heb nog geen fijne gevonden. Ik heb eerder ook de producten van paula’s choice gebruikt en ook ivermectine, maar bij mij werkt dit van TO beter.
Mensen zijn altijd verbaasd als ik dit zeg, maar ik heb mijn rosacea volledig onder controle gekregen door het twee keer per dag in te smeren met een dun laagje sucodrem (zinkzalf) en er verder geen make up meer op te dragen. Ook slik ik elke dag L-Lysine. Ik heb dit beiden een keer online gelezen als mogelijke oplossingen en het heeft mij erg geholpen!
ik sta op het punt om een afspraak te maken voor botox voor mijn kraaienpootjes. Maar ik vind het zo spannend! Het is niet dat ik heel veel rimpels om mijn ogen heb, maar als ik lach zie je ze wel heel erg en vind ik mijzelf 10 jaar ouder lijken. Heb me wel ingelezen en voldoende positieve ervaringen over de kliniek gelezen, maar toch ben ik ergens bang dat het mis gaat ofzo… doen of niet?
Ik ben ook heel benieuwd naar botox voor kraaienpootjes, nog niet echt ingelezen zoals jij al hebt gedaan maar ik erger er ook aan bij mezelf. Het zou mijn eerste ingreep worden. Welke kliniek/arts heb je op het oog?
Als je er echt geen goed gevoel over hebt, niet doen. Het kan altijd nog!
Zelf laat ik het wel altijd doen, tegelijk met mijn frons en voorhoofd en ben er nog altijd blij mee.
Wilde je in elk geval mijn positieve ervaring meegeven voor het geval je toch gaat als je gevoel goed genoeg is
Denk dat het de eerste keer altijd spannend is. Heb zelf alleen botox voor mijn frons gehad. Verder ben ik bij een goede arts geweest, die ook een kwalitatief goed product gebruikte, wat me ook gerust stelde. Zou niet zomaar iets in laten spuiten bij iemand die geen goede training heeft gehad. Dan betaal ik liever iets meer.
Klinkt en ziet er uit als een tell sell scam maar geen idee of het werkt