Ook op Amazon goede reviews…daarom vind k t wel interessant! https://www.amazon.co.uk/Frownies-Corners-Patches-Original-Smoothers/dp/B00027DMLK
Het klinkt ergens ook wel logisch dat het werkt, je huid de hele nacht straktrekken. Maar of het langdurig effect heeft vraag ik me af…
Op de ingrediëntenlijst staat alleen papier en dextrine, wat gewoon een soort lijm is. Ja, het zal eventjes helpen, leuk voor een feestje, maar dat is het dan wel. Niet intrappen. Ik denk dat je hetzelfde effect kunt bereiken door heel dun maïzena op je gezicht aan te brengen eerlijk gezegd.
Tjsha, ik gebruik botox en merk wel dat mijn fronsrimpel steeds minder erg wordt tussendoor, omdat ik dus niet meer frons. In dat opzicht snap ik het. Daarnaast denk ik wel dat je de spier (waarmee je fronst) eerder overdag gebruikt ipv ‘s nachts?
Waarom is Pat mcGrath zo duuuuur
25% bij douglas nu!!
Ik snapte wel de prijs toen ik het lipstick doosje opendeed
Jaa maar ga ik echt 94 euro betalen voor die oogschaduw
@Daelyss welke heb je en wat is er zo fantastisch aan?
Natuurlijk ga je dat doen
Ik haat jou (en hou van je)
Divine Rose of Bronze Seduction?
Bronze seduction
Ik heb Divine Rose een keer in het echt gezien en ik was echt verliefd op de kleuren en hoe intens ze waren met het maken van de swatches. En ik wil hem sindsdien zò graag! (En nu heb ik een ICI bon ipv Douglas en nu baal ik intens, haha.)
Ik vond Bronze Seduction toen ook heel mooi hoor, alleen die rode kleur die erin zit die vind ik niks en de bruintinten heb ik ook wel in palettes van Natasha Denona. Dus vandaar dat mijn oog direct viel op Divine Rose, die kleuren vond ik bijzonderder maar wel heel erg draagbaar!
Nee maar ik hou niet echt van roze tinten
Gvd heb ik gekozen, wordt hij bij het afrekenen uit mijn mandje gehaald. Staat nog steeds op direct leverbaar, maar als ik opnieuw probeer lukt het nog steeds niet.
Volgende maand maar opnieuw proberen
Bespaar je de moeite en het gedoe en laat gewoon lekker je hele voorhoofd platspuiten nu het nog niet te laat is!!
Wat is een lekkere harde gezichtsscrub?
Ik vind suikerscrubs van Rituals altijd wel lekker. Die gebruik ik ook voor m’n gezicht maar zijn eigenlijk voor je lichaam bedoeld.
Gezichtscrubs vind ik vaak veel te zacht. Heeft iemand misschien een aanrader? Anders bestel ik gewoon maar weer een Rituals scrub.
Geen goed idee om een harde gezicht scrub te gebruiken. Je huid voelt misschien zacht daarna maar het is veel te agressief voor je gezicht.
Ja? Hm. Vind het altijd zo lekker. Waarom is dat slecht eigenlijk? Ik merk er eigenlijk niks van. Heb je een aanrader voor een fijne gezichtsscrub die niet al te zacht is?
Je zal er nu indd mss niet zoveel van merken, maar de huid op je gezicht is heel dun en gevoelig. Als je daar overheen gaat schuren met kleine bolletjes, maak je het kapot. Je scrubt een laag eraf en daarom voelt het zacht.
Ik gebruik helemaal geen scrub maar alleen producten met BHA/AHA. Kijk eens in het The Ordinary topic, daar staan veel tips voor hun producten waarvan je er zeker een paar kan gebruiken. Lees je goed in, dan ga je begrijpen waarom een scrub geen goede is. Skincare is interessant maar soms best lastig!