Karma vond ik zelf lekker, het is heel erg patchouli. Maar het is zo’n uitgesproken luchtje dat ik er ook heel veel negatief commentaar op heb gehad van mensen die het echt niet lekker vonden. En dan had ik echt maar 1 spray op gedaan. Ik vind de parfums soms iets te uitgesproken of te apart. Ik heb er nog een en die ruikt na een tijdje soort van bedorven. Maar dat kan ook aan mijn huid liggen.
Je zou ook eens kunnen kijken naar Bon parfumeur. Volgens mij ook een dierproefvrij merk en te koop bij o.a. Sissy Boy en Bijenkorf. Die parfums kan je ook combineren met elkaar.
Thanks voor de tip! Ga even kijken.
edit: Heb je ook aanraders?
Zou jij dan als eerste 7 skins doen en daarna een the exfoliant?
Ik hou extreem van karma, maar het is wel echt heel uitgesproken en veel mensen vinden het niks. Dus zou dan wel echt wachten tot je het kan testen.
lol!! ik ben beetje bang van botox, wil wel nog expressie hebben! de mensen die ik ken met botox daar zie je ook dat ze wat gedaan hebben, dat wil ik liever niet
Als je er in doorslaat word je inderdaad plastic fantastisc, maar als je dat niet doet zie het niks van hoor! Behalve dat je geen rimpel meer hebt
Ik zelf alleen (nog) 302 omdat ik amber een erg fijne geur vind. Maar wil in de lente (als de winkels weer open zijn) eens gaan ruiken wat ze nog meer hebben.
Ik heb net 901 besteld. Ben heel nieuwsgierig!
Dear John is echt heerlijk! Beetje een mannelijk geurtje, maar ik draag hem zelf ook. Je moet er wel van houden hij is echt een beetje rokerig.
Ik keek ff op de site van Dermalogica hoe zij m nu aanraden te gebruiken en dat is idd volledig opschuimen. Vruuuuuuge (voelt echt als een vorig leven maar is 15 jaar geleden ofzo) heb ik trainingen bij Dermalogica gevolgd en toen deden ze gewoon wat poeder in je handpalm, klein beetje water erbij en vervolgens op het gezicht masseren en er steeds water bij doen totdat alle korrels opgelost zijn, zo gebruik ik het ook nog steeds. Ga eens proberen of het verschil maakt om het op te schuimen!
Hahaha nee als je niet doorslaat valt het echt niet op. Ik heb het ook gedaan en heb er letterlijk nog niemand over gehoord totdat ik het vertelde en de reacties waren: echt? Huh?
Dus het hoeft niet duidelijk zichtbaar te zijn. Ik vond het zelf wel lekker voelen aan mn voorhoofd haha niet zo zwaar ofzo.
Nou, als je wilt exfolieren, zou ik dat eerst doen, even wachten (min 5 minuten) en dan verder gaan met de 7skins. Maar ik exfolier zelf meestal 's avonds, en doe de 7skins juist 's ochtends.
Hoort misschien in het impopulaire meningen topic, maar mijn huid is op haar mooist en glowy als ik mijn skincare routine zo klein mogelijk houd.
Overdag: SPF
Avond: cleanser (Bioderma micellair water en PC cleanser) in en heel soms moisturizer als het droger aanvoelt dan normaal.
Oh en een keer in de paar weken gebruik ik een AHA toner.
Dus eigenlijk max drie stappen. Hoe graag ik ook meerdere producten wil gebruiken en alle INCI lijstjes afga op basis van de ingrediënten, mijn huid houdt gewoon niet van meer dan 3 stappen (rood en geïrriteerd).
Voelt heel dubbel, houd van skincare en heb al zoveel (dure) serums, oliën en zuren geprobeerd en huid is echt van: nope, kappen nu, stick to the basics. Meer mensen die dit ervaren?
Ja ik en ik durf mijn routine hier niet eens te plaatsen haha maar het lijkt altijd dat hoe minder ik eigenlijk doe hoe beter mijn huid is dus ik doe er nu nog maar weinig aan. Voordat ik make-up gebruik doe ik een SPF en Bobbi Brown face base. Erafhalen doe ik met make-up doekjes en daarna even wassen met een wasbaar wattenschijfje. En dan smeer ik me in met een vettige crème/olie en dat was het. Oh en een keer per week doe ik de glow sugar scrub van L’oreal. Het klikt vast als complete horror hahaha maar ik heb vanalles geprobeerd want dan denk ik elke keer ok ik ga echt ff goede skincare doen, verschillende merken geprobeerd, Clinique stappenplan en weet ik veel wat en ik weet dat het langer moet dan een paar dagen maar mijn skin doesn’t care dus ik hou het voortaan maar gewoon bij simpel.
Ja, ik dor ook minimaal, mede omdat ik een hele gevoelige huid heb. Make-up verwijder ik met Jojoba-olie, dan nacht- en oogcrème. 's Morgens alleen hydraterende creme en een kalmerende creme er overheen. Al moet ik toegeven dat ik net afgelopen week wat koreaanse gezichtsverzorging gekocht heb, gewoon omdat ik wil weten of het wat is voor mn gevoelige huid.
Heeft er iemand ervaring met collageen poeder/drank en hoe bevalt dat? Welke voordelen merk je?
Ik wilde dat een tijd terug ook bestellen en toen zag ik dit, het doet dus zeg maar niks voor je.
Het zou ook te mooi om waar te zijn zijn geweest
@Sneakers Breek me de bek niet open over Clinique omg, dat was echt drama toen ik een tiener was. Werd na een maand alleen maar erger Maar fijn dat ik niet de enige ben dit dit ervaart! De basis hebben we in ieder geval goed onder controle haha.
@PrincessPeach Ja same, heb ook een hele gevoelige gecombineerde huid die niet tegen Niacinamide, Hyaluronzuur en een paar andere ingrediënten kan. Dus voordat ik iets koop, analyseer ik het bij Skincarisma of Incidecoder. Was een grote sale bij Yes.St.yle heb toen een paar dingen besteld, waar ik benieuwd naar ben
Ik was mijn gezicht met… water? Dat was mijn skincare routine. Nog steeds 100% rimpelvrij en geen vlekje of puistje te zien