Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Heeft iemand ervaring met de extreme lengths lijn van Redken?

Is er iemand die een goede voedende haarolie/serum kan aanraden? Budget ongeveer 15 euro.

En ben ook nog op zoek naar een goede oogcreme, budget rond de 20 euro, iemand toevallig nog tips?

Vriendin neemt het mee uit Spanje. Ik ben benieuwd lees idd dat ze het niet zomaar in Nederland geven

Een goede haarolie geen idee, ik gebruik die van olaplex maar die is wel iets prijziger dacht ik. Misschien kan je als je echt voedend wil beter haarmaskers gebruiken? Heb het idee dat het beter werkt

Ik vind deze fijn voor je ogen

1 like

Heeft iemand al iets van About Face besteld? Ik vind de eye paints en die shadowsticks er echt prachtig uitzien, maar als je meerdere kleuren wil tikt het best gauw aan met 21-24 dollar per product :frowning:

Niet met die lijn (dus misschien heb je hier niks aan haha), maar heb wel andere lijnen geprobeerd van Redken en vond ze allemaal heel fijn! Dus denk dat het over het algemeen wel een goed merk is.

1 like

Hebben jullie favoriete bodylotions of -olies? Sinds ik begonnen ben met na elke douche smeren heb ik éindelijk al mijn lotions, boters en crèmes opgemaakt, inclusief samples, en ik wil nu helemaal niet meer zonder. :0 Mijn huid is niet heel droog, maar ik vind vettig geen probleem.

(Mijn favorieten zijn de karité/sheabotervariant van Bottega Verde, die heel licht schoon en zoet ruikt en de droge tiaré-olie van Yves Rocher die de typische geur heeft.)

Ik ben ook fan van bodylotions met geur maar merk dat ik meer ga naar neutrale zodat het niet clasht met parfum en haarproducten.

Favo geurloze bodylotions:

• Mixa Atopiance
  • Bioderma Atoderm
1 like

Ja deze is heel fijn! Krijg er zo glanzende benen van. Heb wel iets andere verpakking

2 likes

Ben een sucker voor lekkere geuren:

• Vind Nuxe Huile Prodigieuse erg fijn: olie trekt snel in en de geur is :ok_hand:
  • Natura Siberica Rich Siberian Body Butter (ruikt naar mijn mening naar sneeuw en winter :smiling_face_with_three_hearts:)
1 like

Dank je wel voor de tip, en @PrincessPeach ook! Ik ga het doorgeven.

1 like

Heeft iemand ervaring met Flawless Filter van CT? Werkt het ook echt als primer of gebruiken jullie er nog een primer onder? Geeft het echt zo’n mooie glow? Is het vergelijkbaar met strobe cream van mac? Welke kleur hebben jullie? Ik heb van The Ordinary foundation 1.2N en van It cosmetics CC cream de kleur light.

Ik gebruik er een primer onder, maar die is pore minimizing en dat doet de flawless filter natuurlijk niet. Ik heb kleur 3, die is te donker maar meng m met m’n foundation en dan gaat het gewoon goed, er zit niet echt dekking in dus als het te donker is maakt het niet zo veel uit. Vind strobe Cream wat dikker en meer een crème (duh, what’s in the name) maar het geeft niet meer/minder glow ofzo. Ik vind de flawless filter niet perse een must have eigenlijk.

1 like

@Jeg @Spaarlamp is de glow van Flawless Filter anders dan bijvoorbeeld met een poeder highlighter (a la Becca) of is het basically hetzelfde, maar dan vloeibaar?

Heb die van Becca en ben er redelijk tevreden over, maar twijfel of ik niet ook nog de CT FF nodig heb :smirk:

Nou champagne pop is m’n bae dus nee de FF is niet beter

1 like

Nikkie heeft er een video over gemaakt zag ik! Vond het wel ogen als fijne producten, maar wel duur inderdaad.

1 like

Dankje! Scheelt weer geld uitgeven.

ik vind de Flawless Filter wel heeeeel mooi! heb de op een na lichtste kleur (die is net warmer dan de lichtste). Het is inderdaad niet echt een primer, maar ik gebruik hem wel het meest onder mijn foundation. En dan voornamelijk onder mijn ogen tot mijn wangen en op delen van mijn voorhoofd. Over het hele gezicht kan ook, maar persoonlijk vind ik dan mijn kin te vettig lijken eind van de dag. Verder geeft het een heel mooie glow en zeker onder mijn ogen heb ik het idee dat het allemaal wat opener en stralender lijkt.

De glow is heel anders dan een poederhighlighter, veel meer glow dan een glitter en veel zachter. Het versmelt echt in de foundation. De laatste tijd draag ik minder vaak een fullface en dan vind ik het ook heel mooi om gewoon een beetje concealer onder mijn ogen te doen en flawless filter op mijn wangen om er fris uit te zien.

1 like

Vroeger droeg ik nog wel eens alleen een pore minimizing primer zonder dat ik foundation droeg (wel concealer, poeder etc). Omdat mijn huid dan mooi glad leek. Alleen zitten dat soort primers over het algemeen vol met siliconen en daar krijg ik vrij snel puistjes van. Weten jullie of er ook dat soort primers zijn zonder siliconen? Voorheen gebruikte ik de Instablur van tbs.

Laura Mercier blurring primer!

2 likes