Nikkie heeft er een video over gemaakt zag ik! Vond het wel ogen als fijne producten, maar wel duur inderdaad.
Dankje! Scheelt weer geld uitgeven.
ik vind de Flawless Filter wel heeeeel mooi! heb de op een na lichtste kleur (die is net warmer dan de lichtste). Het is inderdaad niet echt een primer, maar ik gebruik hem wel het meest onder mijn foundation. En dan voornamelijk onder mijn ogen tot mijn wangen en op delen van mijn voorhoofd. Over het hele gezicht kan ook, maar persoonlijk vind ik dan mijn kin te vettig lijken eind van de dag. Verder geeft het een heel mooie glow en zeker onder mijn ogen heb ik het idee dat het allemaal wat opener en stralender lijkt.
De glow is heel anders dan een poederhighlighter, veel meer glow dan een glitter en veel zachter. Het versmelt echt in de foundation. De laatste tijd draag ik minder vaak een fullface en dan vind ik het ook heel mooi om gewoon een beetje concealer onder mijn ogen te doen en flawless filter op mijn wangen om er fris uit te zien.
Vroeger droeg ik nog wel eens alleen een pore minimizing primer zonder dat ik foundation droeg (wel concealer, poeder etc). Omdat mijn huid dan mooi glad leek. Alleen zitten dat soort primers over het algemeen vol met siliconen en daar krijg ik vrij snel puistjes van. Weten jullie of er ook dat soort primers zijn zonder siliconen? Voorheen gebruikte ik de Instablur van tbs.
Laura Mercier blurring primer!
Ja ik vond het er bij Nikkie heel mooi uitzien inderdaad!
Die ziet er echt goed uit, thanks!
Ja vind die ook echt heel fijn! Gebruikte altijd de pore minimizing van Smashbox (tijdens een training hebben zij ooit gezegd siliconenvrij te zijn, nou notttttš) maar die begon best snel te rullen en werd dan flakey, die van LM is qua textuur veel meer een crĆØme en rult niet, echt heel fijn!
FF is echt mijn favoriet. Vind hem heel mooi. Ik gebruik het soms over mijn hele gezicht en daaroverheen foundation, soms doe ik alleen dat op en hier en daar wat concealer en poeder en ook vaak alleen als een highlighter.
Het is echt een glans en geen glitter dus is heel mooi subtiel. Strobe Cream vind ik te glitterig en daarbij zie je soms echt glinsters op je gezicht bij ff is dat niet. Maar als je echt verblind wilt worden door highlighter dan gaat ff dat niet voor je doen, wil je een mooie all over glow dan doet dit dat wel. Ik ben ook NC35 en heb de kleur 5
Ik heb de mijne een maand geleden gekocht en bijna niet gebruikt, omdat mijn huid er veel te droog voor is. Hij zit nog bijna helemaal vol, dus als je interesse hebt mag je de mijne overnemen voor een klein prijsje
Welke zonnebrand gebruiken jullie onder tinted moisturizer? Ik merk dat veel bij mij daarna beginnen te pillen/rullen.
Nu wil ik ook Flawless filter. Maar hoe doen jullie het nu de winkels dicht zijn als je een nieuw product zoals foundation wil kopen waar je een bepaalde kleur moet kiezen?
Jullie hebben mijn overgehaald ik moet FF ook hebben. Ik ben niet meer zoān fan van poeder highlighters, omdat ik die vaak te heftig/glitterig vind. Ik hou meer van een āgezondeā glow. Ik vind het alleen lastig om de kleur in te schatten nu.
Dior heeft ook een hele mooie vloeibare highlighter, met meer inhoud (50ml) dan in FF (30ml). De face en body glow, en nu in de aanbieding bij de ici. Vind m net zo mooi als FF, alleen is er maar ƩƩn kleur beschikbaar
Wat gebruik je qua skincare? Ook een exfoliant/scrub? En wat wil je qua dekking
Heel veel swarches googelen en reviews kijken. Bij flawless filter komt het niet zo nauw omdat daar weinig dekking in zit. Foundation is een ander verhaal, ik gebruik meestal de foundation matrix van temptalia en ik moet zeggen dat ik nu geen dure foundation koop omdat de kans op een miskoop te groot is (wil heel graag de nieuwe shiseido foundation proberen, maar 55 euro is een iets te groot risico)
Bourjois healthy mix, medium dekking dus zal je couperose wss niet volledig wegwerken. Blijf weg van matte foundations.
Maar mijn grootste tip: foundation met een beautyblender (klam, niet te nat/droog) aanbrengen, maakt echt een verschil.
Weet iemand een fijn leave-in haarproduct (glans, verzorging, anti-klit) dat een milde niet te aanwezige geur heeft en liefst een beetje van een āgroen en natuurlijkā merk is? Ik gebruik al pure oliĆ«n maar nu mijn haar langer wordt heb ik zin om het extra te verwennen!
Missha M Perfect Cover BB Cream werkt bij mij heel goed tegen schilfertjes!