Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik vind de Kiko Insta Moisture foundation heel mooi!

@ wie wel eens (zelf) een wimperlift heeft gedaan: hoe lang mag je je wimpers vervolgens niet natmaken? Ik heb een kitje van Iconsign en daar staat niks over in, maar ik lees er verschillende meningen over. Ik wilde mijn wimpers afgelopen weekend liften, met het idee ze 24 uur niet nat te maken, maar de bijgevoegde lijm was ruk waardoor het niet gelukt is. Zou 12 uur genoeg kunnen zijn?

Ik doe het professioneel (nouja ik doe nu helemaal niks van Corona) en 24 uur is de standaard, 12 uur zou opzich kunnen maar er is wel een kans dat het effect dan minder is dus ik zou echt 24u aanhouden, hoe langer hoe beter.

2 likes

Ik heb die Maybelline sky high lash sensationail mascara gekocht, die zo’n trend is op Tiktok en Uh, ik snap de hype niet hoor. Het is een prima mascara, maar dat wauw effect zoals ze op Tiktok allemaal hebben had ik niet. Gebruik normaal gesproken de Max factor masterpiece en die geeft nagenoeg hetzelfde effect. 🥲

3 likes

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe face fash (liquid soap van Clinique altijd gebruikt) maar ik heb deze van Simple nu geprobeerd met een 1+1 actie bij Kruidvat ook nog, en hij lijkt er heel erg op, dus nog bedankt voor de tip!

1 like

Heeft iemand hier wel eens producten van Trinny London geprobeerd? Ik krijg ze nu als insta sponsored posts en ben echt in de verleiding, ziet er echt top uit

Is niks bijzonders idd en die l’oreal air volume hoef je ook niet te proberen

1 like

Wilde deze heel graag proberen, maar sla hem wel over.

Nou inderdaad, wat een teleurstelling. Hij vlekt bij mij ook heel erg helaas.

Geen reiniging, maar ik heb ontzettend veel verschil gezien dankzij de combi van niacinamide en alpha arbutin van the Ordinary elke dag.

1 like

Oh echt? Meh ik krijg m deze week binnen. Niet de fullsize maar een kleinere, bij Beautybay toch even snel bij mn bestelling gedaan. Hahah nu lees ik dat jullie hem niet zo geweldig vinden. Ben benieuwd!

Ja hij is niet slecht hoor! Had er alleen maar van verwacht, maar verder vind ik het een prima mascara die mijn wimpers wel mooi maakt, maar niet wauw zoals op Tiktok

1 like

Douglas krijgt echt steeds meer onbekende merken waar ik ook echt nog nooit van heb gehoord, zie nu al Folly Fire, Mesaudo Milano, Lethal Cosmetics en Daniel Sandler

Kennen jullie deze merken? Heb er echt nog nooit eerder iets over gezien (Honest beauty is bijv ook redelijk nieuw bij Douglas, maar dat ken ik iig nog via yt/insta). De merken hierboven ben ik nog niet eerder tegenkomen en vraag me ook af waar ze opeens vandaan komen en of ik onder een steen heb geleefd

Ik heb afgelopen week al weer veel te veel besteld, maar ben wel geïntrigeerd. Zag ook mooie palettes en highlighters, misschien toch maar wat proberen als er weer shopping night is

1 like

Ik ken alleen Daniel Sandler, ik heb een watercolor blush en die is geweldig!

3 likes

Ik ken ook alleen Daniel Sandler. Zelf geen ervaring met de producten, maar weet wel dat veel (Britse) beautybloggers er vroeger vaak lyrisch over waren. Idd ook over die watercolor blust van @LuckyLucy

1 like

Bij mij werkte deze juist wel echt fuuuuuucking goed, echt met het TikTok effect :joy: Ik heb serieus nog nooit zo’n goede mascara gehad als deze (gebruikte hiervoor altijd Essence Lash Princess en heb ook meerdere andere mascara’s gebruikt). 10/10 would buy again.

1 like

Lethal cosmetics is een Duits merk, ik dacht dat het een indiemerk was maar het wordt nu blijkbaar toch door grotere ketens opgepikt? Ik heb er zo’n zelf samengesteld oogschaduwpalette van en vind de kwaliteit top.

2 likes

Heeft iemand de shine out loud van Nyx gebruikt? Gaat hij erg in de lijntjes van je lippen zitten?

Ik zag deze bij Rachhloves en zij was enthousiast! Het werd alleen lelijk toen ze er nog meer van die lipgloss overheen deed
https://youtu.be/XJGtGpgYpL0 het zit in deze video

1 like

Yesss even kijken, dankjewel!

1 like