Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik vond dat het een soort van korrelig werd na een half uurtje al ofzo. Van die vieze lippenstift kruimels op je lippen geplakt. Maar misschien ben ik de enige die daar last van had.

1 like

Nu het weer wat mooier weer wordt, zoek ik een nieuwe tinted moisturizer. Ik vind de laura mercier tinted moisturizer geweldig, alleen eigenlijk is deze net te vettig voor mij. Ik las dat de oil-free versie niet veel verschil maakt of zelfs erger maakt? Als dat zo is, dan zoek ik dus liever een andere. Dus, lichte maar iets van dekking en meer richting de matte kant dan dewy. Iemand een tip?

Bij mij zijn zowel de oil free als de gewone aangebracht en er zat wel echt een groot verschil tussen! Ik heb de oil free genomen en ik poeder hem wel af, maar dat doe ik eigenlijk altijd met dat soort producten. Mijn huid is er ook niet vetter van geworden en hij blijft echt super mooi zitten.

1 like

Ik gebruik de oil free icm de translucent poeder en dit blijft bij mij de hele dag mooi zitten. Normaal glim ik behoorlijk aan het einde van de dag maar met deze combi heb ik dat het minste.

1 like

Heb er net 2 besteld. Hopelijk heb ik hier geen last van, want dat is echt een naar gevoel op je lippen.

Ja misschien ligt het wel aan iets dat ik doe hoor! Welke kleur heb je genomen?

Ik ben gegaan voor ambition statement en overnight hero!

geef je een review als je ze hebt! Ik ben heel benieuwd, door Rachels video ben ik geïnteresseerd, maar door Nysmns ervaring twijfel ik weer haha

Dan van mijn kant nog een review van de bobbi brown crushed lipgloss (Love Letter) en crushed liquid lip (Give a fig): love beide! De lipgloss is gewoon een comfortabele lipgloss, niet te plakkerig zonder shimmer en met een transparante dekking. De liquid lip is eigenlijk gewoon een lipgloss met extreem pigment. De dekking van een lipstick met de shine van een gloss. Blijft dus ook niet een hele dag zitten, maar ik vind dat de kleur mooi vervaagt en je kunt makkelijk bijwerken zonder dat het lelijk wordt. Hij bloedt verder niet en gaat ook niet in de lijntjes van je lippen zitten (zelfde geldt voor de lipgloss).

En ja, de crushed lipstick in Cabana is gewoon weer een goede lipstick met een mooie kleur, de kleur is iets meer roze dan ik had verwacht, maar nog steeds een warme en mooie kleur.

En dan voor de volledigheid: ik had ook een clinique pop lipstick (Party pop) en gloss besteld (Rosewater pop), ook allebei heel mooie en fijne producten. De gloss heeft een subtiele shimmer, geen chunky glitters, ik vind het heel mooi. De lipstick zit comfortabel, voel je niks van. Ergens best vergelijkbaar met bobbi brown, maar dan iets romiger en dekkender. En net iets goedkoper. Ook de moeite waard.

Om de post compleet te maken, hieronder swatches haha

Van boven naar onder:
Clinique Party Pop
Clinique Rosewater Pop
Bobbi Brown Give a fig
Bobbi Brown Cabana
Bobbi Brown Love Letter

14 likes

Oh, Party Pop is mooi! Bedankt voor je review!

1 like

@George @Ladyhawke Dank voor jullie reacties, ik ga de oil free gewoon proberen!

1 like

Heeft iemand hier ervaring met botox in de kaakspier? Ik klem met mijn kaak en wil graag dit laten behandelen met botox. Maar ik vraag me af welke kliniek hier ervaren in is? Iemand positieve/negatieve verhalen?

1 like

Becca Cosmetics gaat stoppen in september 2021 :frowning:.

1 like

Eerlijk, het verbaast me niet echt? Buiten de highlighters hoor je er eigenlijk nooit wat over en soms de primers, maar die hypes zijn allebei al een beetje voorbij. Echt vernieuwend is het niet en qua prijs-kwaliteitverhouding is het nou ook niet echt om over naar huis te schrijven

Edit: wel bijzonder dat Temptalia het zo positief aankondigt: Today we say goodbye to Becca uitroepteken

1 like

Ik heb deze concealer maar vind het eigenlijk zo onhygiënisch dat dat sponsje permanent vochtig is en ja gewoon hele ontwerp eigenlijk. Ik gebruik hem nu nog alleen onder m’n ogen omdat ik dat sponsje nowhere dichtbij mijn meeeters en pukkels wil laten komen zodat hij niet nog meer bacteriën opzuigt :scream:
Wat vinden jullie het handigste design / vorm van concealer?

@Spaarlamp 🥲

Ik heb het liefst gewoon een lipglossverpakking. Maar deze Maybelline concealer is wel echt fantastisch!! Je kunt trouwens het sponsje er af slopen, dan heb je een hard plastic tuutje waar je de conxealer uit draait

4 likes

W
A
T

BUY ALL THE CHAMPAGNE POP

8 likes

Ik sloop dat vieze sponsje er af en dan komt er gewoon product uit de plastic verpakking. Wordt wel een smeerboel uiteindelijk maarja geen goor sponsje

2 likes

Welke neusstrips zijn fijner, die van Nivea of die van Bioré. Zag ze beide meerdere keren genoemd worden op dit forum. Mijn vriend heeft best wel zichtbare porien op zijn neus en het kriebelt al een tijdje om hier neusstrips op te gebruiken.

Noooo ik vind die bronzer zo goed!!