Same, ik zie hier vaak Lash Cocaine aangeraden worden maar heb 'm zelf nog niet geprobeerd. Is ook een stukje duurder dan die van Kruidvat aan € 30…
Sorry domme vraag waarschijnlijk. Hoe bedoel je dit precies?
Andere tips ga ik onthouden voor een tweede poging. Tweede laagje lijm is wel slim ja. En met folie is irritant dus als het niet noodzakelijk is ga ik dat ook niet meer doen.
Ik snap dat je het de volgende keer liever door iemand anders laat doen vanwege het gedoe enzo, maar ik vind het resultaat er wel echt mooi uitzien hoor! Het verschil tussen voor en na is alsnog aanzienlijk.
Ik zoek iets van een poeder voor mn lichaam, zoals bijv. Silky Underwear van Lush, Ik heb nog een klein beetje van een hele oude Vanillary maar de bodem is nu echt in het zicht, heeft iemand tips voor een fijn poeder, liefst in een strooibus of flesje? Als ik google dan vind ik alleen maar òf hele dure, òf Lush (die vaat heerlijk is maar ik wil eens iets anders) of een echt babypoeder. Ik heb het liefst iets met een geurtje!
Ik heb op een aantal teennagels best grote witte vlekken. De huisarts zegt dat dit door nagellak komt maar het gaat maar niet weg en het is niet echt mooi. Iemand enig idee hoe ik er vanaf kom?
Heb je een foto?
Ik denk niet dat iemand dat wil zien
Ik heb dus precies hetzelfde! Durf ook niemand mijn voeten te laten zien. Heb zojuist toch maar een afspraak gemaakt voor de pedicure. Tot die tijd dan toch maar een kleurtje erover zodat ik nog wel naar mijn voet durf te kijken
Ik had ook dat oude serum van Kruidvat, die werkte zo goed!
Nu heb ik revitalash, die doet ook duidelijk wat. De wimpers zijn langer en voller.
Maar zo goed en goedkoop als die van de Kruidvat is het helaas niet
Jawel joh, gooi hem in een spoiler. Met een foto is advies gemakkelijker te geven!
9/10 keer komt dat door stoten! Je nagels bestaan uit allemaal kleine laagjes en als je je nagel stoot (of iets er op laat vallen ofzo) dan kan het zijn er iets in die laagjes scheurt en er wat lucht tussen komt waardoor je die witte plekjes krijgt. Het kannnnnn ook een infectie zijn, maar over het algemeen hoef je je geen zorgen te maken en groeit het gewoon uit. Het heeft iig niets met nagellak te maken en dat je nagels niet kunnen ademen als er nagellak op zit is onzin, want je nagels zijn gewoon dood dus die ademen sowieso niet. 🥲
Kom ik er nu pas achter dat jij vroeger champagnepop was?
Late to the party hier, maar het is ineens heel logisch haha
Maja talkpoeder bij Douglas?
Ik heb nog geen ervaring met REN, maar heb toevallig net de anti redness serum gekocht. Die moet ik nog ontvangen, maar kan daarna wel een review geven?
Ik heb dat serum nav Hyram gekocht, dus dat durfde ik wel aan. Misschien even REN hyram zoeken op yt? Volgens mij was hij redelijk positief, maar niet over alle prosucten.
Het kruidvat serum werkte bij mij ook super goed. Hierna heb ik het serum long4lashes gebruikt en daar was ik ook tevreden over. Dit is volgens mij niet bij DM te koop, maar wel bij Rossmann die ook in Duitsland zit. Online kun je het bij Notino vinden.
Ik heb weleens de Ultra moisture day cream gehad en die vond ik heeeel fijn
Ik gebruik die van Dr. Massing Cosmetics, zeer tevreden over! Als je zou willen kan ik morgen wel foto’s maken van hoe mijn wimpers er nu uit zien?
Ik gebruik al een aantal maanden Nanolash en het echt TOP. Ik heb exact hetzelfde effect als met het kruidvat wimperserum. Volgens mij is het te koop online voor 30/40 euro
Ik hoor net van een kennis die bij NYX werkt, dat alle NYX-winkels in NL en BE zullen sluiten zo jammer!