Maja talkpoeder bij Douglas?
Ik heb nog geen ervaring met REN, maar heb toevallig net de anti redness serum gekocht. Die moet ik nog ontvangen, maar kan daarna wel een review geven?
Ik heb dat serum nav Hyram gekocht, dus dat durfde ik wel aan. Misschien even REN hyram zoeken op yt? Volgens mij was hij redelijk positief, maar niet over alle prosucten.
Het kruidvat serum werkte bij mij ook super goed. Hierna heb ik het serum long4lashes gebruikt en daar was ik ook tevreden over. Dit is volgens mij niet bij DM te koop, maar wel bij Rossmann die ook in Duitsland zit. Online kun je het bij Notino vinden.
Ik heb weleens de Ultra moisture day cream gehad en die vond ik heeeel fijn
Ik gebruik die van Dr. Massing Cosmetics, zeer tevreden over! Als je zou willen kan ik morgen wel foto’s maken van hoe mijn wimpers er nu uit zien?
Ik gebruik al een aantal maanden Nanolash en het echt TOP. Ik heb exact hetzelfde effect als met het kruidvat wimperserum. Volgens mij is het te koop online voor 30/40 euro
Ik hoor net van een kennis die bij NYX werkt, dat alle NYX-winkels in NL en BE zullen sluiten zo jammer!
Ik ben opzoek naar een vegan tinted moisturizer, heeft iemand ervaring met 1 van de onderstaande?
BareMinerals tinted moisturizer broad spectrum SPF 30
Tarte amazonian clay BB tinted moisturizer broad spectrum SPF 20
Dat had ik ook al eens ergens opgevangen.
Ik vind het ook wel jammer, waren naar mijn ervaring wel mooie, vrij grote winkels met een mega uitgebreid assortiment.
Je kunt alles wel online krijgen maar zo kon je de producten effe in het echt zien
Ik gebruik nu die nieuwe van Urban Decay, die is denk ik ook vegan.
Heet hydroboost maar met mijn droge huid moet ik er wel een goeie hydraterende primer onder doen. Verder wel een fijn product
Ik vind die van bare minerals mooi maar zij zijn een dochterbedrijf van Shiseido en zij testen op dieren/verkopen in China, ik weet niet of je dat erg vind.
En Urban Decay is van L’Oréal, zelfde verhaal.
Edit: heb Tarte ook ff opgezocht en zij vallen onder Kosé en die verkopen ook in China
Zijn volgens mij niet echt grote merken die dierproefvrij zijn en niet onder wat anders vallen, helaas. Zolang het bedrijf zelf maar dierproefvrij is en het product vegan.
Vergelijk het altijd met de supermarkt daar koop ik ook alleen vegan producten, terwijl er ook vlees verkocht wordt.
Nee dat is ook heel moeilijk hoor, wist ook niet waar je de streep trekt maar zou wel vervelend zijn als je denkt iets vegans te kopen en er later achter zou komen dat ze onder een groter bedrijf vallen dat niet vegen is!
Bedankt voor het mee denken! Vind heel aardig dat je daar aan denkt.
Ik ga naar die van bare minerals kijken.
Heeft iemand interesse in deze krultang van Gisou?
Maakt echt prachtige krullen maar mijn haar houdt de krullen niet, wat ik ook doe.
Welke droogshampoo raden jullie aan voor donker, fijn haar? Liefst iets gewoon uit de drogist
Batiste, de versie voor brunettes
Oh wat zonde! Weet je toevallig of counters in andere winkels zoals de Douglas wel blijven?
Ik denk van wel aangezien de Di winkels ook nog een klein assortiment zullen verkopen, maar ben niet zeker