Het Beautytopic #2 (Deel 1)

KUNNEN BEAUTYBLENDERS IN DE WASMACHINE?!

Dit maakt mijn leven zoveel makkelijker.

3 likes

Ja man!!! In een bh zakje en gewoon erin gooien.

3 likes

Gebruikt hier iemand ook een color corrector onder de concealer om donkere kringen beter mee weg te krijgen?

Ja ik gebruik die van bobbi brown.

2 likes

Ja. Gebruikte eerst Bobbi Brown, maar sinds een paar maanden Magic Vanish van Charlotte Tilbury die ik nog prettiger vind dan BB. Kost 30.-, volgens mij vergelijkbaar met BB.

Ja ik gebruik dat altijd, heb meerdere merken geprobeerd en vind die van Bobbi echt het fijnste. Die van Charlotte Tilbury is ook mooi, maar die heeft minder kleuren dus daarbij heb ik meer concealer nodig om die kleur te bedekken. Die van Bobbi is nagenoeg hetzelfde als mijn huidskleur dus zelfs al zou ik er geen concealer over doen dan ziet het er nog niet gek uit.

1 like

@Ishq @djodie @Spaarlamp

Ik had niet zo veel reacties verwacht, lees er hier nooit wat over!

In mijn minizoektocht zag ik vooral oranje correctors voorbijkomen, maar nu zie ik veel verschillende tinten😅
Spaarlamp: Als die van Bobbi veel op je eigen huidskleur lijkt, is het dan wel een corrector? Dacht dat je juist een kleur moest kiezen om de kringkleur te neutraliseren.

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het Beautytopic #2 (Deel 2).