Nooit te vroeg voor anti aging
Nee kan geen kwaad, doe ik ook gewoon.
De beste anti-aging is het dragen van zonnebrand, iedere dag.
Thank us when youâre 45!
(Anti-aging, natuurlijk, zonder âvul ingredient inâ, hypoallergeen, dermatologisch getest. Het zijn allemaal marketingtermen. En die beautymensen, waar je het over hebt, vallen meestal in de lulverhalen van de marketingmensen. No worries, zij weten vaak nog minder dan jij, maar lullen gewoon wat!)
Ik heb het reinigingsmiddel gekocht. De crème kon ik niet vinden, maar ik besefte net pas dat ik aan het zoeken was naar het merk âOlcayâ ipv âOlazââŚ
Maar die is nu in de aanbieding op bol, zag ik.
Moet je dan ook in de ochtend reinigen en smeren, of alleen in de avond?
En gebruiken jullie echt elke dag spf? Ik dacht altijd dat dat zoiets was waarvan iedereen deed alsof
Ja als ik de deur uit ga altijd. Op werk zit ik op een plek aan het raam en schadelijke uv-stralen komen gewoon door het glas heen
In de winter gebruik ik een dagcreme en primer met spf, in de zomer gebruik ik daar tussen nog een zonnebrand met factor 50. Het voelt wel nutteloos om nu spf te smeren, maarja baadt het niet dan schaadt het niet.
Ik zou je aanraden het âs ochtends en âs avonds te doen. Als je daar geen zin in hebt, dan alleen âs avonds zodat je alle âviezigheidâ (fijnstof, talg etc) van de dag eraf wast.
En ik draag wel elke dag spf tegenwoordig. In de winter een dagcreme waar het in zit, vanaf de lente een aparte crème. Als je een fijne, lichte hebt die geen witte waas achterlaat (en dat zijn er best veel tegenwoordig! Vooral Koreaanse merken zijn hier heel goed in vind ik) dan scheelt dat een hoop vind ik.
Ooh echt! Welke kleur had jij en wat is normaal je foundation kleur?
Welke dagcrème met SPF en losse SPF gebruik jij?
Ik gebruik nu de dagcreme met spf 25 van drs Leenarts. Losse spf voor aankomende lente/zomer heb ik nog niet. Heb vorig jaar die van Jetske Ultee gebruikt en ga nu denk ik voor een van deze twee van Purito:
Toevoeging: die van Jetske Ultee is fijn, maar ivm rimpelangst ga ik overstappen naar spf 50
Tussen factor 30 en 50 zit maar een minimaal beschermingsverschil. Factor 30 beschermt voor 97% en factor 50 voor 98%. Dus als je liever eentje met 30 gebruikt kan dat ook gerust!
Weet iemand een betrouwbare site waar ik de Pyunkang Yul Essence Toner kan kopen?
Aaaah als het goed is ligt mijn Huda palette in de brievenbus. Er stond tussen 5 en 15 werkdagen, maar het is er binnen vier dagen. Helemaal happy!
Ahhh ik was in een âtreat yo self!â mood een paar dagen terug en heb een Glossier bestelling gedaan. Het komt vandaag aan en ik kan niet wachten!
Ohhh welke heb je besteld? Ik ben zo benieuwd naar Huda maar heb nog niks geprobeert.
Yesstyle!
Ik heb net een kleine versie gekocht, superhydraterend! Gewoon beter dan mijn hyaluronzuur van Hada Labo! Echt verrassend.
Mijn neusvleugels zijn vaak heel droog met velletjes, iemand een goede tip? Heb nu gewoon een milde reiniger in de avond van zarqa en gebruik een voedende olie en crème van the ordinary.
Make-up:
Primer: -
Foundation: Dior Forever Foundation
Concealer: Revolution Conceal and Define Concealer
Poeder: MAC Finishing Powder
Bronzer: Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzing
Blush: Sleek Rose Gold
Highlighter: The Balm Lou Manizer
Wenkbrauwen: Anastasia Dip Brow & Catrice Brow Mascara
Oogschaduwprimer: -
Oogschaduw: Charlotte Tilbury Luxury Palette in Vintage Vamp
Eyeliner: Essence Brown Long-Lasting Eye Pencil
Mascara: Essence Get Big! Lashes 01 Black Volume Waterproof & Lash Princess
Skincare:
Make-up remover: Nivea Micellair
Toner/tonic: Lancaster Express Cleanser & TO Glycolic Acid 7%
Serum: Hada Labo Gokujyun Premium
Oogcreme: Etude House Moistfull Collagen
Dagcreme: TO Natural Moisturizing Factors + HA gemengd met TO Rose Hip Seed Oil
Nachtcreme: TO Rose Hip Seed Oil
Woon je in NL? Zo ja, hoe bestel je dan?
pleasssse niet zeggen dat je in de Uk of vs ofzo woont
Mercury Retrogade oogschaduw palette! Ik ben ook heel benieuwd, heb tot nu toe alleen een highlighter palette van huda geprobeerd. Die is wel heel mooi. En ik heb de foundation gehad, die was goed, maar wel erg full coverage voor mijn doen.