Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik zou eens pure amandelolie proberen, helpt bij mij altijd heel goed. Voor overdag is Jojobaolie erg fijn.

2 likes

Ik gebruik altijd Trind Nailrepair. Dat maakt mijn nagels echt steviger, zonder zijn ze slapjes, buigen makkelijk, etc. Trind gebruik ik zonder nagellak als kuurtje, en onder nagellak als bescherming.
Daarnaast gebruik ik Silidyn Silicium druppels, en daar zijn mijn nagels echt harder van gaan groeien, heb ik veel minder schilvers (die jij dubbele nagels noemt) en ook mijn haar is sneller gaan groeien en voller geworden. Echt tof spul. Het grappige (of niet, 't is maar hoe je het ziet) is dat ik onmiddelijk merk als ik stop met die druppels, dan krijg ik binnen 2/3 weken weer die schilvers terug en merk ik dat mijn nagels minder hard groeien.

2 likes

Ik zag dat er nu 25% korting op (bijna) alles is bij ICI Paris XL. Ik weet dat ze ook weleens stapelkorting hebben gehad met 30%, iemand enig idee of dat binnenkort weer terugkomt? Ik heb alles binnen nu en een maand ongeveer wel nodig.
Ik wil echt veeeel bestellen van zowel skincare als make up dus elk procentje korting is mooi meegenomen.

Edit: oh vergeet ik bijna mijn belangrijkste vraag haha. Welke kwast is het fijnst voor dipbrow? Echt die #12 of toch 7B?
https://www.iciparisxl.nl/nl/anastasia-beverly-hills/887/brand?sort=rankingOnBrandPage&text=&=resultsForPage=18&openCategories=category:04:category:0402:category:040201&q=:rankingOnBrandPage:category:040201&categoryCode=040201

Ik heb ook last van afschilferende nagels, helaas nog geen oplossing gevonden. Verder zijn ze wel sterk en groeien snel dus ik begrijp niet goed waarom ik nu plots zo’n last heb van die schilfers. Ben maar wat aan het uitproberen met versterkende nagellak, maar zie voorlopig niet veel verschil.

1 like

De 12 heeft kortere en stijvere haartjes waardoor je makkelijker, strakker en sneller kunt werken. De 7b is iets groter, maar de haartjes zijn zachter en dat vind ik niet fijn. De 12 is echt mijn holygrail, ook voor poeder maar voor de dipbrow helemaal top.

1 like

Heeft het echt zin om een haarmasker heel lang (een hele nacht bijv) in te laten? Op een gegeven moment is je haar toch verzadigd, neemt het niks meer op en droogt je masker een soort van in?

Zelf geen ervaring mee. Er werd laatst wel in een Facebookgroep naar fijne foundations gevraagd en deze werd opvallend vaak genoemd! Het zou echt een mooie gloed geven en geen nadruk leggen op velletjes. Niet super dekkend alleen, medium geloof ik. Door deze reacties wil ik ‘m zelf binnenkort ook uitproberen!

Gebruik je quick dry topcoat?

ja in mijn ervaring wel, door de ingredienten om het snel te laten drogen, onttrekt het ook vocht uit je nagelplaat. mijn nagels waren helemaal verpest (erger dan jouwe) door catrice quick dry better than gel (ofzo) topcoat…

1 like

Ga het er op maar op wagen denk ik!

Oeh, 25% op Anastasia bij ICI? Dan is dit wel het teken dat ik we wenkbrauwkwastje #12 moet proberen en de brow pomade moet proberen.

Wat denken jullie. Zal Ash Brown hier het beste bij passen?

Ik heb blond haar van mezelf, maar wel
Veel donkerdere wenkbrauwen, maar wil er het liefst geen warmte in.

Samenvatting

Zijn dit je natuurlijke wenkbrauwen? Zo ja, wouw, ze zijn van zichzelf al zo mooi en vol! Ik zou hier niks meer aan doen!

4 likes

Nee, ik gebruik het Catrice kitje om het een beetje op te vullen haha. Ik ben gezegend met krullende wenkbrauwhaartjes waardoor ik soms een gaatje heb haha.

1 like

Nou heb kwastje #12 kunnen kopen :tada: en dipbrow wilde ze niet aan mij verkopen, want dat is voor mensen zonder wenkbrauwen, en ik heb wel wenkbrauwen.

:exploding_head::exploding_head:

Mens, als ik dipbrow wil, dan wil ik dat gewoon. Dus die bestel ik wel online. Was er gelijk wel klaar mee daar.

1 like

Wat een gekke redenatie :thinking:

1 like

Ik mocht wel een brow wiz potloodje. :joy:

Echt soms haha. :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Ik snap dat dipbrow heftig kan zijn, maar met een beetje oefening kun je het prima subtiel aanbrengen. En anders zou ik nog eerder wenkbrauwpoeder adviseren dan browwiz :upside_down_face:

1 like

Heeft iemand ervaring met biotin (of iets anders) om hoofdhaar te laten groeien? Ik wil er graag 10 cm bij en rap een beetje.

1 like

Wat raar zeg, van die verkoopster! Ik gebruik dipbrow al jaren en heb wel wenkbrauwen… Het maakt ze alleen wat mooier.

1 like