Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Welke bb of cc Cream raden jullie aan? Ik heb nu een bb Cream van clinicus maar die vind ik best wel dekkend en bij m’n neus ‘smelt’ het soms.

Ben je zeker dat het een verkoopster was?
Al wil je met die dipbrow een extra paar wenkbrauwen tekenen.

5 likes

Ik ben zeer tevreden met Natura Siberica. Heb voorheen ook Neutral geprobeerd, werkte ook goed. Andere crèmes trekken over het algemeen niet goed in mijn huid.

1 like

Ik vind die van the ordinary, de natural moisturing factors oid heel goed, ik krijg er geen velletjes van. Maar zoiets is natuurlijk heel persoonlijk en afhankelijk van huidtype etc.

3 likes

Ik vond het ook zo raar en stom haha. Wist gelijk weer waarom ik daar nooit meer shopte haha. :woman_facepalming:t3: Wil je nou verkopen of niet haha.
Maar goed, nu weet ik nog steeds niet welke kleur ik nu moet bestellen. Morgen maar even bij de Douglas kijken.

1 like

Ohhappy day is een gel dagcreme niks voor jou? Ik heb van biodermal een blauwe gel crème voor de zomer.

Zijn er meer meiden die een bestelling van jeffree star hebben gedaan? Ik heb lord star van de boy gekregen als verrassing :heart_eyes:

1 like

Ik gebruik Dark Brown, vrees dat ik je niet kan helpen.
Je kan ook naar Blonde kijken. Dat gebruikte nikkimakeup op iemand met grijs haar om meer contrast te hebben.

1 like

Ik denk dat blonde bij jou weg valt, taupe is vaak mooi bij blondines die wel wat donkerdere wenkbrauwen willen maar hij is íets aan de koele kant. Wil je het iets warmer hebben dan kan soft Brown ook, maar daarmee heb je ook het risico dat het te warm wordt en je een oranje gloed krijgt. Als je nu dat catrice setje gebruikt zou ik taupe pakken.

1 like

Ik vind hem heel fijn, gebruik deze toner al een aantal jaar, het is wel ietsjes dikker dan andere toners, maar smeert fijn uit en is totaal niet plakkerig. Ik doe geen 7 skins maar ben wel erg fan van k beauty

Dankjewel! Die van Whamisa is ook redelijk dik, dus dan is de jouwe denk ik wel een goeie om op over te stappen

1 like

Ik ben echt fannnnnnn van Jaclyn dr Palette! Heb meerdere Huda paletten (gehad) en vond ze allemaal mwoah, een beetje tegen vallen ofzo. Heb nooit een palette van Jeffree gehad, maar het is in samenwerking met Morphe en die zijn 9/10 keer wel goed. Heb veel Morphe paletten en heb tot nu toe 1 minder goede gehad. Die van Jaclyn heeft echt een hele eigen formule, is ook niet vergelijkbaar met gewone Morphe paletten maar echt veel beter.

1 like

Na een paar dupes te hebben geprobeerd heb ik nu eindelijk CT Pillowtalk gekocht, online dus nog even wachten maar ben echt helemaal excited. :grinning:

1 like

Iemand geïnteresseerd in de Armani Luminous Silk foundation in nummer 3? Ik heb normaal nummer 3.5 en heb de verkeerde gekocht. Gekocht voor €40 via Lookfantastic en mag voor die prijs ook weg. Ophalen kan in omgeving Rotterdam/Leiden. Verzenden ook mogelijk, maar dan komen er nog verzendkosten bij.

Edit: ongebruikt

Mercury Retrogade is top!!! De kleuren zijn wel allemaal vrij licht, dus een donkere smokey eye gaat hem niet worden. Ik kan er wel heel mooie lichtere looks me maken in bijzondere tinten/combinaties. Echt een mooi palette voor dagelijks draagbare gekleurde looks. De glitters zijn ook mooi! Heb gisteren een glitter primer gekocht en hoop dat de glitters daarmee beter op mijn oogleden blijven :sweat_smile:

2 likes

Het is de kleur taupe geworden van de ABH Dip Brow!

4 likes

Hmm nee niet zoals ik wil. Mijn normale primer is niet plakkerig genoeg, waardoor veel glitters onder mijn ogen belanden. Vooral ook denk ik omdat ik altijd eerst gewoon normale oogschaduw doen en daarna pas de glitters gebruik als topper zeg maar. Dan is mijn primer al te droog om de glitters goed te pakken. En zie op youtube iedereen altijd glitterprimer gebruiken voordat ze glitteroogschaduw doen dus ik wil testen of dat beter werkt.

De matte kleuren zijn trouwens echt amazing en ze blenden als een tiet zonder vlekkerig/grauw re worden.

1 like

Hoe breng je de glitters aan? Met een penseel pakt het vaak niet, maar met je vingers er op drukken werkt bij mij altijd en heb dan nagenoeg geen fallout!

Ik doe het ook met mijn vingers, maar het pakt gewoon niet goed op mijn oog(schaduw) of zo. Gisteren had ik eerst een vloeibare oogschaduw gebruikt en toen dat nog een beetje nat was de glitters erop gedrukt. Dat ging beter! En voor de extra zekerheid dep ik vaak nog wat settingspray over de glitters.

Heeft iemand ervaring met Charlotte Tilbury airbrush flawless foundation? https://www.debijenkorf.nl/charlotte-tilbury-airbrush-flawless-foundation-9186090313-918609031400000?ref=%2Fmake-up

Ik vind m wel mooi, maar de kleuren een beetje apart dus bij mij matcht er niks perfect.

1 like