Ah jammer, dan zal het voor mij ook geen succes zijn denk ik. Heb je toevallig suggesties voor fijne foundations die wel veel kleuren hebben (heeel licht met een warme ondertoon)
Gebruik al jaren natuurlijke shampoos en was ook altijd tevreden over de shampoo bars van de lush. Deze was nu 50% bij kruidvat! Ben erg benieuwd ernaar
Ik weet niet of het je wat uitmaakt maar dit merk is onderdeel van Henkel. In één van de scrubs van het merk zaten zelfs microbeads.
En op dat product stond ook plastic free?! Ik vertrouw de producten in de winkel met dit soort âclaimsâ erop steeds minderâŠ
Nee op die scrub stond geen âplastic freeâ! Het waren trouwens geen microbeads, maar wel microplastic. Acrylates Copolymer, heb het net nog eens opgezocht.
Heeft iemand een aanrader voor een kwast waarmee ik de Hourglass Lighting poeders goed kan aanbrengen? Niet in de prijscategorie van Hourglass en hij moet cruelty free zijn. Heb er nu 1 van Sigma maar vind hem te groot
Welke heb je van sigma?
De SS150!
Mijn favo face brush is de highlighting brush van Elf. Kost weinig en multifunctioneel. Goed voor poeder onder je ogen, als bronzer, highlighter, finishing. Ik gebruik 'm overal voor. Prima kwaliteit ook, lekker zacht en blijft goed, ook na wassen. Heb 'm nu meer dan een jaar.
Bij Douglas voor 5 euro.
Jaaaa, ik kom er ook echt niet graag haha.
De tweede raadde me het ook af, maar ik heb doorgezet haha.
Maar dan de hamvraag: hoe bevalt ie?
Ja goed haha! Moet nog wel even een beetje oefenen, maar ben tevreden haha.
Welk kwastje heb je? Ik smeer mijn kwastje altijd af aan de binnenkant van de deksel, dan heb je niet té veel product en kun je het echt opbouwen.
Een tinted moisturizer is heel licht en egaliseert een beetje. Kun je ook makkelijk met je handen aanbrengen. Mijn favo is Laura Mercier. Niet goedkoop, maar wel 50 ml (meestal 30) en ik doe met een tube meestal een jaar. Ook goed te mengen met foundation, als je later wat dekkender wil. Maar die van Nars is ook goed. Met goedkope merken heb ik minder succes gehad, daar smeer je de tinted moisturizers snel âwegâ.
Ik vind de Clinique Even Better Glow heel fijn, makkelijk om met je handen aan te brengen ook (dit is een voor- en na-foto van mijn hoofd). Ik heb wel eens wat getinte dagcrĂšmes geprobeerd maar die vind ik meestal afzonderlijk te weinig voedend (heb een droge tot normale huid) en met een dagcrĂšme gaan ze vaak rullen.
Ja, doe ik ook haha. Ik heb 7B en 12, maar vind 12 het fijnste werken.
Weet iemand een goede creamy oogschaduw die goed blijft zitten? Liefst in een zilver- of grijstint maar een andere kleur zoals groen of blauw mag ook. Graag veel glitter.
Ik had eerst deze donkerblauwe van Shiseido maar die ging al heel snel creasen, beetje jammer.
Heeft iemand ervaring met Mario Badescu? Ik ken alleen die drying lotion en de facial spray (via social media, heb zelf nooit iets geprobeerd) maar ben eigenlijk benieuwd naar de verdere verzorging.
De Maybelline Color Tattoo oogschaduws gaan ook echt nergens heen eens je ze hebt aangebracht!