Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ja, doe ik ook haha. Ik heb 7B en 12, maar vind 12 het fijnste werken.

1 like

Weet iemand een goede creamy oogschaduw die goed blijft zitten? Liefst in een zilver- of grijstint maar een andere kleur zoals groen of blauw mag ook. Graag veel glitter.

Ik had eerst deze donkerblauwe van Shiseido maar die ging al heel snel creasen, beetje jammer.
image

KIKO Colour Lasting Creamy Eyeshadow. Ik denk dat de kleur 07 Rosy Silver iets voor je is!

3 likes

Heeft iemand ervaring met Mario Badescu? Ik ken alleen die drying lotion en de facial spray (via social media, heb zelf nooit iets geprobeerd) maar ben eigenlijk benieuwd naar de verdere verzorging.

1 like

De Maybelline Color Tattoo oogschaduws gaan ook echt nergens heen eens je ze hebt aangebracht!

3 likes

Er is een tijdje terug een schandaal rond geweest omdat ze, zonder het te vermelden op de verpakking, steroïden (alleen op doktersvoorschrift voor ik denk eczeem, allergische reacties…) in hun producten stopten. Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dus haha, nog nooit wat van hen geprobeerd.

(Waarom weet ik dit soort dingen eigenlijk? 🤷)

2 likes

Weet iemand toevallig of er ergens bij Etos/Kruidvat de Elizabeth Arden 8 hour cream ligt?

Ik heb die facial spray met rosewater. Vind die wel heel fijn en hydraterend! Maar wist niet wat @VickyViolence vertelde, dus misschien goed om te checken. Nu heb ik ook wel eczeem dus misschien werkt het daarom goed :joy:

Wat @VickyViolence zegt! Maybelline is echt heel goed. Ik gebruik ze ook als primer onder oogschaduw :+1:t2:

2 likes

Thanks! Ik ga deze eens proberen

2 likes

Wtf, laat maar haha. Hun eigen site ziet er ook shady uit

Op dit moment gebruik ik een speedstick, ik heb nog niet gemerkt dat hij witte vegen geeft maar het is idd wel een bekend probleem bij de sticks.
Ik heb ook een tijdje deze van odorex gebruikt, die breng je ‘s avonds op. Vond ik erg prettig werken, ik ben er nu mee gestopt maar in de zomer als het code zweet is dan pak ik die er weer bij!

3 likes

afbeelding
Dit vind ik echt de fijnste deo, zweet niet meer en zelfs na 48u stink ik niet. Gebruik m in de zomer ook vaak op mijn gezicht tegen zweten en werk ook super goed.

5 likes

@VickyViolence @Baratheon Thanks, fijn dat jullie het er zo unaniem over eens zijn! :yellow_heart:

Is een mason pearson haarborstel het geld echt waard?

Ik heb de mijne ooit eens gekocht in een big spender bui en vind het echt een fijne borstel maar ik weet niet of ik weer zo een zou kopen als hij stuk is.

Het soort borstel is zeker wat geld waard maar er zijn andere merken die ook zo zijn en veel minder geld kosten. Als je wilt kan ik even kijken welke ik heb. Ik heb er iets van twintig euro voor betaald.

Heeft iemand ervaring met alhydran tegen (rode) littekens? Of een andere goede tip of crème?

Ben al jaren blij met mijn Rock & Ruddle borstel. De helft van de prijs, ziet er gezelliger uit en werkt uitstekend. Ik zou het er niet aan uitgeven.

Heb je al eens Jojobaolie geprobeerd? Sinds ik dat iedere dag smeer is mn huid zo opgeknapt! 's Avond 3-4 druppel, 9verdag 1-2. Jojobaolie trekt heel snel in, en vermindert de aanmaak van talg.

2 likes