Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Er is een tijdje terug een schandaal rond geweest omdat ze, zonder het te vermelden op de verpakking, steroïden (alleen op doktersvoorschrift voor ik denk eczeem, allergische reacties…) in hun producten stopten. Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dus haha, nog nooit wat van hen geprobeerd.

(Waarom weet ik dit soort dingen eigenlijk? 🤷)

2 likes

Weet iemand toevallig of er ergens bij Etos/Kruidvat de Elizabeth Arden 8 hour cream ligt?

Ik heb die facial spray met rosewater. Vind die wel heel fijn en hydraterend! Maar wist niet wat @VickyViolence vertelde, dus misschien goed om te checken. Nu heb ik ook wel eczeem dus misschien werkt het daarom goed :joy:

Wat @VickyViolence zegt! Maybelline is echt heel goed. Ik gebruik ze ook als primer onder oogschaduw :+1:t2:

2 likes

Thanks! Ik ga deze eens proberen

2 likes

Wtf, laat maar haha. Hun eigen site ziet er ook shady uit

Op dit moment gebruik ik een speedstick, ik heb nog niet gemerkt dat hij witte vegen geeft maar het is idd wel een bekend probleem bij de sticks.
Ik heb ook een tijdje deze van odorex gebruikt, die breng je ‘s avonds op. Vond ik erg prettig werken, ik ben er nu mee gestopt maar in de zomer als het code zweet is dan pak ik die er weer bij!

3 likes

afbeelding
Dit vind ik echt de fijnste deo, zweet niet meer en zelfs na 48u stink ik niet. Gebruik m in de zomer ook vaak op mijn gezicht tegen zweten en werk ook super goed.

5 likes

@VickyViolence @Baratheon Thanks, fijn dat jullie het er zo unaniem over eens zijn! :yellow_heart:

Is een mason pearson haarborstel het geld echt waard?

Ik heb de mijne ooit eens gekocht in een big spender bui en vind het echt een fijne borstel maar ik weet niet of ik weer zo een zou kopen als hij stuk is.

Het soort borstel is zeker wat geld waard maar er zijn andere merken die ook zo zijn en veel minder geld kosten. Als je wilt kan ik even kijken welke ik heb. Ik heb er iets van twintig euro voor betaald.

Heeft iemand ervaring met alhydran tegen (rode) littekens? Of een andere goede tip of crème?

Ben al jaren blij met mijn Rock & Ruddle borstel. De helft van de prijs, ziet er gezelliger uit en werkt uitstekend. Ik zou het er niet aan uitgeven.

Heb je al eens Jojobaolie geprobeerd? Sinds ik dat iedere dag smeer is mn huid zo opgeknapt! 's Avond 3-4 druppel, 9verdag 1-2. Jojobaolie trekt heel snel in, en vermindert de aanmaak van talg.

2 likes

Why tho? Ik kan me er echt niks bij voorstellen namelijk. Een borstel moet voor mij de klitten eruit halen en dat is het toch? :woman_shrugging:

Ben oprecht heel benieuwd haha

Haarborstels van everzwijnhaar (zoals Mason Pearson) zijn heel zacht voor je haar en doen het minder breken. Ze zouden er ook voor zorgen dat de natuurlijke oliën bij het borstelen van je haren zich verspreiden over de hele lengte, waardoor het bovenop minder snel vet wordt en onderin minder droog. (Maar daar merk ik zelf weinig van haha)

Ik heb een mini Rock & Ruddle en ben daar wel tevreden over! Ik gebruik 'm wel alleen op “schoon” haar (zonder stylingproducten erin) omdat anders de borstel meteen helemaal vies wordt en ik heb nog geen makkelijke manier gevonden om 'm schoon te maken.

3 likes

Mijn haar is zó zacht met die MP. Niet normaal. En glanzend ook. Snap de hype wel. Maar heb niet het volle pond betaald. Dat ging me te ver.

1 like

Ik kreeg met een MP klitten echt niet uit mijn haar, zeker niet dat wat meer onderop zaten zeg maar. Moest dus met een gewone borstel eerst de klitten er uit halen en dan met een MP kreeg ik wel een mooie glans, maarja vond het dat echt niet waard.

Mocht iemand een MP dupe zoeken, ik ben echt heel blij met m’n denman! Ontklit goed en m’n haar glanst er mooi door.

1 like