Heb je tips van welk merk voor zuivere jojoba olie?
Het maakt je haar super glanzend en zacht. Als je borstelt lijkt het alsof het niks doet maar uiteindelijk zijn bij mij de klitten eruit en voor m’n gevoel met veel minder haren trekken.
Ik heb ook een borstel met everzwijn haar maar mijn haar wordt altijd pluizig ervan :c doe ik wat fout?
Ik neem aan dat die borstels niet vegan friendly zijn?
Ik zag bij de DM ook zulke borstels hangen van hun eigen merk voor iets van 10 tot 15 euro!
Ik gebruik gewoon die van De Tuinen!
Ik heb deze dus vorige week gekocht omdat iedereen zo enthousiast was hier.
maar bij mij zit het na een halve avond al allemaal in mijn crease. Ik had er nog overheen oogschaduw aangebracht. Is er nog een trucje die ik niet doe? Want vind de kleur een goede basis, of snelle kleur maar niet als het niet blijft zitten
Graag!
Nee er zit everzwijnenhaar in. Maar ik hoop maar dat ze die beesten niet slachten voor zo’n borstel, dan ga ik hem skippen
Oh da’s raar! Welke kleur heb je?
Ik heb Metallic Pomegranate en On And On Bronze en die blijven op mijn vette oogleden perfect zitten.
Ja ik denk dat je daar wel van uit kunt gaan eigenlijk
@Luzarl @Karl_Lagerfeld ze zeggen dat ze de haren verzamelen in de bossen waar die zwijnen leven, als ze tegen bomen/stenen aan schuren blijft er haar achter en dat plukt iemand dan uit de boom OF als bij-product van de slacht, dieren die om andere redenen geslacht worden plukken zij dan kaal. Ze vinden dieren welzijn erg belangrijk en zouden nooit een dier slachten alleen voor de haren. Maar het haar komt wel uit India en China dus in hoeverre je bovenstaande dan moet geloven weet ik niet.
Ik laat mijn wenkbrauwen altijd waxen bij Benefit. Nu vragen ze ook altijd of ik ze wil verven. Maar ik heb donkere wenkbrauwen van mezelf dus dan heeft dat niet zo veel zin toch? Want het zal ook wel even pakken op de huid waardoor het misschien voller lijkt maar dat gaat snel weg toch? Of is het wel de moeite waard?
Benefit gebruikt refectocil en dat blijft zo’n 2/3 dagen op de huid zichtbaar, maar langer ook niet. Ik heb zelf ook donkere wenkbrauwen en als ik ze verf dan zie je dat verschil wel, maar een effect zoals je krijgt met hennabrows of zelf bijtekenen heb je niet.
Hm nee dan vind ik dat de moeite ook niet echt waard. Thanks voor je antwoord!
Ik denk dat ik dusk doll heb als ik naar de swatches online kijk.
Maar potje ligt thuis, zal vanavond eens kijken.
Dat is één van de nieuwe kleuren, misschien hebben ze de formule veranderd?
Oh dat zou natuurlijk kunnen! Ik ken iemand die werkt voor loreal (en dus maybelline), zal dr eens vragen
Wat gebruiken jullie voor beginnende pigment vlekken?
En wat is nou echt goed spul in de avond waardoor je make up er goed afgaat? Alvast bedankt
Zonnebrandcrème, exfoliant op basis van glycolzuur, vitamine c serum en laserbehandelingen.
En de taken the Day off balsem van Clinique is mijn favo voor reiniging. Krijgt mijn plamuur en waterproof mascara er met gemak af. Wel na reinigen met een normale reiniging.