Kwasten niet nee, of dat heb ik in elk geval niet geprobeerd. Had ik overheen gelezen, ik dacht dat het alleen om blenders ging
Het merk is denman
Nee kwasten niet, blenders in de wasmachine bij je handdoeken!
Ik heb zoân apparaat laatst besteld en ik ben er nog niet helemaal over uit, normaal gebruikte ik zoân sigma mat (Jouw foto maar dan veel groter) en wreef ik met best wel wat geweld erover, spoelde mân kwasten af en liet ze dan drogen. In dat apparaat moet je net het goede opzetstukje vinden, je kwast er precies goed in doen anders draait ie niet snel genoeg rond en van alleen ronddraaien worden ze niet perse schoon. Real techniques kwasten passen er bijna niet in, de opzetstukjes zijn over het algemeen nĂ©t te smal, of te groot, dus dan prop je ze maar in die net te smalle, met als gevolg dat je mega hard moet trekken om ze er weer uit te krijgen. MAAR, je penselen zijn wel meteen droog!!!
Weet ook niet of ik de perfecte persoon ben om te testen met mân +100 kwasten, maar tot nu toe vind ik de good old manier met babyshampoo en mân sigma matje veel fijner. Alleen om snel te drogen zou ik dat ding gebruiken, om ze snel tussendoor schoon te maken (of nouja eigenlijk te drogen) is het wel handig namelijk. Al kun je je kwasten ook gewoon droog föhnen, net zo snel.
Heb laatst naar aanleiding van video van xelly mijn kwasten schoongemaakt met kokosolie en babyshampoo. Werkt heel goed.
Ik zit te kijken naar nieuwe oog schaduw kwasten. En ben voornamelijk geĂŻnteresseerd in die van morphe maar kom er even niet uit welke set het beste is. Iemand advies? Misschien zelfs een ander merk wat je aanraad?
Morphe ken ik niet, ik gebruik zelf al jaren kwasten van Zoeva en daar ben ik erg over te spreken
Een van jullie die ook revitalash gebruikt?
Ik vind het zo lang duren voor ik resultaat zie. Met die van kruidvat destijds zag ik al binnen 2 weken iets
Ik heb nu toevallig 4 maanden revitalash gebruikt. De resultaten vallen zo in het niet als je het vergelijkt met het oude kruidvat serum zo jammer! Ik zie wel dat de wimpers donkerder en wat langer zijn geworden, maar met het kruidvat serum leken het haast nepwimpers
Ik vind het niet heel veel schelen helaas
Ik vond Kruidvat idd als padden de grond uit schieten
Iemand hier een tip voor een goede, misschien iets meer budget dupe van blush peachykeen van Mac? En het liefst eentje die gewoon in de winkel te verkrijgen is.
Nyx pinched wordt genoemd
Ik heb al bijna 1 week geen make up op om ook een beetje te proberen te wennen maar ik vind mezelf zo lelijk zonder
Waarom? Wat vind je lelijk?
Gewoon het blote billen gezicht en zo grauw
Zo zie je maar dat ik echt niet zonder make up kan
Ik werd me hier pas echt bewust van toen ik voor het eerst zonder make up bij mn vriend thuis kwam en mijn schoonmoeder me vroeg of er iets met me aan de hand was omdat mijn gezicht zo rood was niet leuk
Graag!
Laatst vroeg een vriendin of ik een beuk tegen mân oog had gehad. Waren gewoon mijn wallen na een verhuizing
Oh pffâŠ
Wat ik me laatst ook afvroeg. Hoe komt het dat vrouwen altijd degenen zijn met opvallende wallen? Ik die zelden mannen met wallen⊠zodra een vrouw geen makeup opheeft dan ziet ze er moe uit, maar mannen dus nooit?
Ik zie zo veel mannen met wallen, misschien dat het bij vrouwen meer opvalt omdat het vaker wordt weg gewerkt met make up? Dat het ineens opvalt als het er wel is?
Ja waarschijnlijk valt het relatief meer op? Omdat het normaal altijd wel gecamoufleerd is en nu dus niet?