Nee kwasten niet, blenders in de wasmachine bij je handdoeken!
Ik heb zo’n apparaat laatst besteld en ik ben er nog niet helemaal over uit, normaal gebruikte ik zo’n sigma mat (Jouw foto maar dan veel groter) en wreef ik met best wel wat geweld erover, spoelde m’n kwasten af en liet ze dan drogen. In dat apparaat moet je net het goede opzetstukje vinden, je kwast er precies goed in doen anders draait ie niet snel genoeg rond en van alleen ronddraaien worden ze niet perse schoon. Real techniques kwasten passen er bijna niet in, de opzetstukjes zijn over het algemeen nét te smal, of te groot, dus dan prop je ze maar in die net te smalle, met als gevolg dat je mega hard moet trekken om ze er weer uit te krijgen. MAAR, je penselen zijn wel meteen droog!!!
Weet ook niet of ik de perfecte persoon ben om te testen met m’n +100 kwasten, maar tot nu toe vind ik de good old manier met babyshampoo en m’n sigma matje veel fijner. Alleen om snel te drogen zou ik dat ding gebruiken, om ze snel tussendoor schoon te maken (of nouja eigenlijk te drogen) is het wel handig namelijk. Al kun je je kwasten ook gewoon droog föhnen, net zo snel.
zo jammer! Ik zie wel dat de wimpers donkerder en wat langer zijn geworden, maar met het kruidvat serum leken het haast nepwimpers
niet leuk