Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik gebruik kokosolie en daarna een andere gezichtsreiniger. Maar volgens mij is kokosolie eigenlijk niet zo heel goed, weet niet precies waarom.

1 like

Als eerste reiniging is het wel ok hoor, het haalt je make-up er af, maar het doet niks voor je huid qua voeden oid.

1 like

Thanks ben zo blij met dit topic

Nog een vraagje

Na het scheren zijn mijn benen zo ruw
Wat is jullie scheer routine en hoe krijgen jullie je benen zo smooth?

Ik merkte mega verschil met scrubben. Ik had een tijdje zo’n klein potje van clinique wat ik na het scheren over m’n onderbenen gebruikte, en m’n onderbenen zijn nooit zo zacht en smooth en zelfs gehydrateerd geweest. Leek wel alsof de huid m’n bodylotion daarna beter opnam. Nu is dat potje op en zijn m’n onderbenen bij lange na niet meer zo zacht en smooth :’(

2 likes

Zijn er al mensen met succesverhalen over het vernieuwde wimperserum van Kruidvat?

Hij werkt minder goed dan de vorige, maar ik heb wel het idee dat iets beter is dan zonder serum. Ik krijg van deze iig geen donker ‘verkleurd’ randje boven mijn oog. Gematigd positief dus!

1 like

Of misschien cheap suikerscrub maken?

Staat al een tijdje op m’n to do list maar ik ben lui haha

Ghehe herkenbaar :rofl:

Heel mooi nu wil ik ook

1 like

Mooi! Hoe breng je het aan? En welke producten heb je gebruikt?

Ik gebruik altijd de kruidvat extra sensitive 0% reinigingsmelk maar die is overal niet op voorraad :weary: wat is een goede vervanger in dezelfde prijscategorie?

Mocht je in de verleiding komen: in ieder geval NIET die van de Etos! Kan me zo voorstellen dat Trekpleister wel iets vergelijkbaars heeft, maar daar heb ik geen ervaring mee.

1 like

Iemand de tip om kwasten en beauty blender makkelijk schoon te maken? Heb sopje van baby shampoo geprobeerd maar wordt niet goed schoon. Speciale cleanser gebruiken? Bepaalde methodes?

In een was zakje in de wasmachine erbij! Heb ik geprobeerd na een tip van hier en het werkt echt ideaal, lekker in de 60 graden was erbij, helemaal prima

3 likes

@Sia in de wasmachine idd! Wel er op letten dat je geen huisdierenharen mee wast, ik had per ongeluk een trui waar de kat op had gelegen erbij gegooid en nu zit m’n beautyblender van binnen vol met haren en pikt ie :joy:

Kwasten niet nee, of dat heb ik in elk geval niet geprobeerd. Had ik overheen gelezen, ik dacht dat het alleen om blenders ging

Het merk is denman

Nee kwasten niet, blenders in de wasmachine bij je handdoeken!

Ik heb zo’n apparaat laatst besteld en ik ben er nog niet helemaal over uit, normaal gebruikte ik zo’n sigma mat (Jouw foto maar dan veel groter) en wreef ik met best wel wat geweld erover, spoelde m’n kwasten af en liet ze dan drogen. In dat apparaat moet je net het goede opzetstukje vinden, je kwast er precies goed in doen anders draait ie niet snel genoeg rond en van alleen ronddraaien worden ze niet perse schoon. Real techniques kwasten passen er bijna niet in, de opzetstukjes zijn over het algemeen nét te smal, of te groot, dus dan prop je ze maar in die net te smalle, met als gevolg dat je mega hard moet trekken om ze er weer uit te krijgen. MAAR, je penselen zijn wel meteen droog!!!

Weet ook niet of ik de perfecte persoon ben om te testen met m’n +100 kwasten, maar tot nu toe vind ik de good old manier met babyshampoo en m’n sigma matje veel fijner. Alleen om snel te drogen zou ik dat ding gebruiken, om ze snel tussendoor schoon te maken (of nouja eigenlijk te drogen) is het wel handig namelijk. Al kun je je kwasten ook gewoon droog föhnen, net zo snel.

Heb laatst naar aanleiding van video van xelly mijn kwasten schoongemaakt met kokosolie en babyshampoo. Werkt heel goed.