Het Beautytopic #2 (Deel 1)

:o_o: ik ga navragen of het mogelijk is een laserbehandeling te doen oid want wat jij beschrijft vind ik het niet waard om er van af te zijn

1 like

Haha volgens mij kunnen ze die rode draadjes sowieso niet echt weghalen. Wel inspuiten, super mooi resultaat.

1 like

Ik ben even “klaar” met mijn huidige makeup routine en zoek een nieuwe foundation + bronzer. Ik hou van een dewy look en ben wel redelijk “gebruind”.
Nu gebruik ik:

• Kylie skin moisturizer
  • Hannah touch of silk
  • Estee lauder double wear foundation (shell beige)
  • Hoola bronzer
  • Nars orgasm blush
  • MAC golden setting spray

Heeft iemand tips? Hou wel van een redelijke dekking, maar niet te cakey (ik mix nu de double wear met een wat minder dekkende van mac). Ik hoor ook goede verhalen over de Dior backstage en YSL foundation?

Twijfel ook over deze maar geloof dat deze niet te donker genoeg voor mij is in vergelijking met de hoola bronzer

Ik ben mega fan van Armani luminous silk foundation. Deze is niet mega dekkend, maar wel op te bouwen. Als vloeibare bronzer/contour vind ik tantour van Huda echt mega fijn. Heel makkelijk uit te blenden en ze hebben ook kleuren voor de iets donkerdere huid.

Als je een shell beige bent in je foundation ga je echt niks zien van de tan de Chanel, ik ben een rattan (2N2) en Shell beige is 4N1, dus echt wel donkerder, en de tan de Chanel zie je bij mij amper. Vind het niet zo’n wauw effect als ik had gehoopt. Als je wil contouren ermee, zou ik eerder een foundationstick oid kopen. Ik heb een Bobbi Brown stick in almond om mee te shapen/bronzen en gebruik dan ook niet altijd bronzer er over.

Ik vind de torrid blush van Nars ook heel mooi, wat meer oranje en warmer dan orgasm maar niet te.

@hoppa thanks!! Heb je tips voor shampoos met weinig proteïnen?

Ik dacht dat er een apart topic was voor cosmetische chirurgie/ingrepen, maar dat is blijkbaar toch niet zo. Ik vind het zelf eerlijk gezegd een beetje vervelend om daarover te lezen, en het gaat er in dit topic wel vaker over. Strikt genomen hoort dat natuurlijk ook bij beauty maar ik verwacht hier eigenlijk make-up, en aangezien er wel regelmatig interesse in is is een apart topic daarover misschien wel fijn/handig? Als ik de enige ben met die mening dan negeer dit vooral, maar goed valt te proberen.

Ik gebruik zelf geen shampoo, alleen co-wash en de As I Am co-wash vind ik heel fijn en heeft geen proteïne. Als je per se een shampoo wilt kun je de vraag denk ik beter in het krullentopic posten, er zijn meerdere meiden die CGM doen en wel/geen proteïne gebruiken.

1 like

@Spaarlamp @TanteBetje dank je! Bobbi Brown besteld, ben benieuwd :slight_smile:

3 likes

Thanks! Was ik al bang voor. Ik zoek meer een wat natuurlijkere bronzer dan die van hoola, misschien iets minder oranje. Ben zelf niet zo van contouren en kwak bronzer vaak over mn hele gezicht haha

De butter bronzer van physicians formula?

Oe gunstige prijs, ga ik eens proberen!!

Wow wist niet dat die bestond haha, thanks! Ga even uitzoeken hoe het met verzenden werkt

Oh als je het over mijn opmerking had: oprecht sorry! Ik had er niet over nagedacht aangezien het hier soms over fillers etc gaat.

Zaterdagochtend heb ik een vitamine C peeling gehad. Vanmorgen werd ik wakker met een opgezwollen gezicht, vooral bij mijn ogen eigenlijk. Kan dit nog door de peeling komen? Ik kan niks anders bedenken wat het zou kunnen veroorzaken.

Ik vind de Born to Glow foundation van NYX echt fijn in combinatie met bronzer van Nudestix! Ik gebruik Bondi Bae maar denk dat jij dan eerder voor Sunkissed of Deep Maple kan gaan. Gebruik ook blush en highlighter van Nudestix en alles samen zorgt ervoor dat mijn huid heel ‘gezond’ lijkt

Limecrime komt naar Douglas! Iemand wel eens wat geprobeerd?

1 like

Misschien dit interessant om te lezen voordat je iets koopt - https://www.revelist.com/bloggers/lime-crime-controversy-makeup/11991/the-future-who-knows/18

Ze hebben op hun eigen website zelfs een complete pagina toegewijd aan ‘controversy’. Geen fan hiero…

1 like

Ja i know! Het merk zelf trekt me ook niet echt, ben alleen benieuwd hoe het is.

Wat is de go-to foundation voor een goede, maar natuurlijke dekking en dewy finish? Kan door de bomen het bos niet meer zien

nars sheer glow! en voor een iets natuurlijkere dekking: nars tinted moisturizer

1 like