Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Charlotte Tilbury light wonder, Nars sheerglow, Dior backstage, Bobbi Brown serum foundation (is wel duur maar echt mooi), Armani luminous silk, L’Oréal true match schijnt een dupe te zijn van Armani.

1 like

Ik vind sheer glow echt geen dewy finish hebben. Ligt grotendeels aan mijn vochtarme huid maar het is echt zo’n miskoop geweest :frowning:.

1 like

Bij mij is die ook niet mega dewy, maar ik draag een porie verfijnende primer er onder en die zijn bijna altijd mat. Zonder die primer is ie wel meer glowy. Ik gebruik geen poeder trouwens.

Ik heb nog een hydrating primer eronder en poeder inderdaad ook niet af. Ik denk dat het resultaat van deze foundation echt afhangt van je huid. Las al wat gemengde reacties online.

Ja klopt! Voor een droge huid is ie wel mooi, want hij is niet mat dus je benadrukt de droogheid niet, maar de dewy finish die die moet hebben heeft ie dan niet. Vind ook dat de naam nergens op slaat, vind m niet perse sheer en ook niet glowy.

1 like

Dit had ik dus ook! Zo’n teleurstelling, had deze foundation bij allerlei influencers gezien destijds. Totaal niet geschikt voor mijn huid achteraf gezien

Ja zo zonde! Ik blijf het ook maar gebruiken omdat ik niet wil toegeven dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan iets dat niet mooi zit. Toch maar dit weekend op zoek naar een tijdelijke budget optie.

Hourglass skin tint foundation

Ik gebruik momenteel de Chanel CC cream en ik hou van het resultaat, maar het is ontzettend duur. Iemand een goede dupe die ook een natuurlijke glow geeft?

Ik vind NYX bare with me heel fijn! Die is vrij licht en luchtig, nog wel op te bouwen en de finish is mooi (bij mij).

Edit: je zou misschien ook nog wat kunnen mixen door je sheerglow. Een extra vloeibare highlighter of (getinte) dagcreme om hem iets mooier te maken. Of miwschien een dewy setting spray eroverheen.

1 like

Ik wilde ook al kijken naar de nyx Born to glow dus duik sowieso even een Douglas in dit weekend!

1 like

Heeft iemand de Maybelline Cheek Heat blushes al geprobeerd? Of de A’pieu Water Light lip stains?

1 like

Ik niet, maar hieronder een eerlijke review van de blushes (mn favo blogger, heeft me al voor een aantal miskopen behoed)

2 likes

Kan ik hier iemand hier blij maken met het Anastasia Soft Glam palette? Ik heb hem 3 of 4 keer gebruikt, maar er zit iets in waar ik jeuk van aan mn ogen krijg. Weggooien is altijd zonde en ik hoef er niet de hoofdprijs voor.

1 like

Er is een verkooptopic :slight_smile: Aan welke prijs zat je te denken?

1 like

Ik heb nu sinds een week een nieuwe blush, maar nu heb ik ineens heeel veel kleine puistjes op mijn wangen. Kan dit aan de blush liggen?

Kan, kan ook aan je penseel liggen. Heb je die al eens gewassen?

2 weken terug voor het laatst gewassen.

Wat is een goede settingspray? Gebruik nu die van glam glow maar die ruimt naar kokos :nauseated_face::nauseated_face: en dat kan ik zeker s’ochtends niet aan.

De mac fix spray heb ik een tijdje gehad maar vind ik matig

Als je 'm voornamelijk gebruikt om je make-up langer te doen blijven zitten zou ik de All Nighter van Urban Decay nemen, die doet 't bij mij in ieder geval heel goed.

1 like