Jaa toch wel? Had gehoopt op een goedkoper alternatief haha
Ik heb een tijdje die van KIKO gebruikt, maar dat is wel heftig. Da’s gewoon haarlak voor je gezicht. Bleef wel goed zitten vond ik.
Misschien is de Hyaluronic Hydra foundation (By Terry) iets voor je? Wel prijzig
Misschien kan iemand mij hier helpen! Heel lang geleden verkocht Clarins deze zelfbruiner tint voor het gezicht en hals. Het was een hele dunne donkere substantie die je op een watje deed en daarmee je gezicht insmeerde. Kon gewoon voordat je make up op deed omdat het snel introk. Resultaat was echt super mooi, nooit vlekken en je zag waar je het smeerde en het droogde ook niet mijn huid uit. Nu hebben ze van Clarins alleen zo’n druppel flesje die je bij je dagcreme mengt, maar op de een of andere manier krijg ik daar altijd vlekken van en vind ik het niet fijn werken. Maargoed, ik ben dus op zoek naar deze van Clarins, misschien dat iemand hem nog thuis heeft liggen, of dat iemand een goed alternatief weet?
Ik ben biiiiijna jarig en wil graag cadeaubonnen van de bijenkorf zodat ik bij Bijenkorf Charlotte tilbury te kopen (en daar advies te krijgen voor kleuren etc)
Ik wil oa een foundation en concealer. Welke raden jullie aan en welke producten nog meer?
Jouw beschrijving doet me heel erg denken aan de magic drops van Collistar! Ik heb de body versie, maar er is ook een gezichtsversie van. Wellicht kun je die proberen!
Ik zweer bij tanluxe (wel druppels, geen vlekken)
@lovewarrior @George ja ik heb de collistar Drops en die vond ik niet zo fijn! Ik heb dus nu een van clarins en ben tot de conclusie gekomen dat ik die druppels niet chill vind werken, ik ben dus echt weer op zoek naar zo’n zelfbruiner tint (van waterige substantie) die je op een watje doet waarmee je je gezicht insmeert!
De body versie van collistar heeft wel dat waterige. Die zou je denk ik wel met een watje over je gezicht kunnen smeren.
Balibody tanning water werkt ook mega goed. Breng je inderdaad aan met een watje
Heeft er hier iemand verstand van het pH waardes en het combineren van BHA en Azelaic acid?
BHA heeft pH van 3.9 en AA van 4-5. Ik weet dat je voor het beste resultaat van BHA 20 minuten moet wachten voor dat er iets opgesmeerd mag worden. Maar aangezien de pH van beide zuren best dicht bij elkaar ligt, zou het dan veel uitmaken? Of moet ik na beide 20 minuten wachten??
Hoop het niet want dan duurt het echt te lang haha
Heeft iemand hier ervaring met Honest beauty? Specifiek de skincare?
Ik zie dat ze het nu verkopen boj Douglas en wil eigenlijk wel wat proberen, maar ik vind niet zo heel veel (reviews) online.
Heeft iemand ervaring met de concealer van IT cosmetics?
Ja! Vorige week gekocht samen met een nieuwe CC cream en ik ben helemaal fan. De concealer is heel mooi dekkend en kruipt niet in de fijne lijntjes, daar heb ik normaal bijna altijd last van en ik heb al heel veel high end concealers geprobeerd! Ohja, hij is dus heel dekkend maar je ziet hem niet zitten. Dat maakt het voor mij echt een topper!
Is de cc cream ook een aanrader?
Ja vind ik wel echt! Ik heb de normale en de illuminating, dekking is echt heel mooi! Dikke aanrader!
Heeft iemand een gouden tip voor mij. Ik heb gelnagels laten zetten drie weken geleden en ben toe aan een opvulling en daarbij is er een nagel gescheurd. Alle nagelstudio’s zijn dicht . Iemand een tip hoe ik de gelnagels zelf kan verwijderen?
Ik heb ze er gewoon af gepeuterd maar dat is natuurlijk not done Weken in aceton werkt ook.
Nadine Bagott heeft er net een filmpje over op Instagram tv geplaatst. (Engelse beauty journalist/YouTuber. Heeft altijd erg informatieve filmpjes.)
Bovenste laag er heel goed afvijlen en dan in aceton weken en schrapen