Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Oh thanks!!

Ik heb het bronzer/highlighter palette, daar ben ik erg blij mee. Verder de Pillow Talk lipstick en inderdaad de Magic foundation en Retoucher concealer.

2 likes

Gelnagels kan je niet weken in aceton. Die moet je echt vijlen. Acrylnagels kan je wel afweken met aceton nadat je de toplaag het open gevijld.

1 like

Hollywood flawles filter
Light wonder foundation
Magic away concealer heb ik wel maar vind de applicatior niet fijn, wel een mooie concealer.
Bronze en highlighter duo
Peachgasm highlight/blush
En eigenlijk al haar lippenstiften zijn zo mooi en de full fat lashes mascara is ook top!

2 likes

Verschilt bij mij heel erg! De eerste keer bleef het bij mij ook niet super lang zitten. Ik merk wel dat hoe vaker ik het doe, hoe langer het blijft zitten. En in de zomer als de zon schijnt enzo, dan blijft het ook minder lang.
Heb je Botox of bocouture gekregen? Bij mij werkt bocouture beter dan Botox.

1 like

Dat is inderdaad wel snel, je hebt het nog geen maand. Ik ga wel altijd voor een touch up na 2 weken. Ik hoop dat je ze kan bereiken, zag op insta dat ze soort van dicht zijn.

Welke kliniek?

Oeh dat is wel heel snel…

Bij wie ben je geweest? Ik had er 2 aangeraden volgens mij

Ik ben laatst bij B.abette D.iemel geweest voor een touch up. Ze had er zoveel ingespoten dat ik wel even vooruit kan. Ze werkt volgens mij wel in de vestiging in Capelle.

hoe is jullie beauty routine nu met het thuiszitten?

nonexistent :thumbsup:
ben echt zwerver thuis

edit: normaal draag ik dagelijks full face alles erop en eraan.

5 likes

Reinigen, serum, moisturizer en al s avonds reinigen, serum, bha, moisturizer.

Heb eigenlijk geen make-up meer op maar mis het wel heel erg

hahaha oh heeeel herkenbaar. Ik heb twee weken geleden nog nieuwe make-up gekocht, maar nu kan ik er helemaal niet van genieten omdat ik geen make-up draag. En als ik over een tijdje weer toonbaar moet zijn voelt het niet meer nieuw. Echt maximaal first world problems dit :joy:

1 like

Ik doe alles hetzelfde behalve makeup, dat is nu alleen wenkbrauwen en mascara. Ook als ik mn huis niet uit kom hoef ik niet elke keer dat ik naar de wc ga geconfronteerd te worden met een lijk. Ik doe het denk ik vooral om mn humeur op peil te houden, ik vind het toch leuk om makeup te dragen en er een beetje leuk uit te zien, ook als ik de enige ben die het ziet

1 like

Oh, dit ga ik ook eens proberen, ik heb af en toe zoiets onder mn wenkbrauw en heb nog pure aloegel ergens liggen!

Andere vraag: ik zoek aanraders voor een wimpertang en maacara. Jarenlang de paarse van Catrice gebruikt, en misschien heeft hij te lang gelegen (net aangebroken maar lag denk ik al wel een jaar in mn lade) maar op een of andere manier lijken mn wimpers zo veel minder vol nu…

Ik denk iedere keer ik naar buiten wil ā€œvooruit, een beetje concealer danā€ en dan besef ik opnieuw dat ik mijn kleur concealer afstem op mijn kleur foundation (standaard een half tintje donkerder/geler dan mijn witte kop).
En dan moet alsnog mijn hele gezicht in de foundation haha.

1 like

8 likes

Niemand? :sweat_smile:

Corona is slecht voor mijn portomonnee… Heb echt GIGA bestelling gedaan bij Cult beauty, echt 22 producten ofzo. Ook nutteloze dingen zoals een gezichtsroller en een gua sha steen :+1:

4 likes