Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Wat heb je allemaal gekocht? Ik zit ook zoooo te twijfelen, echt erg!

1 like

Ok komt 'ie haha:

• beide foundations van The Ordinary
  • NurseJamie Beautyroller
  • 2 contour sticks van Morphe
  • squalane olie van Biossance
  • Konjac Sponge
  • Tweezerman scheermesje voor mn moustache
  • massageborstel voor mn hoofhuid
  • IT Cosmetics CC cream
  • Gua Sha steen van White Lotus
  • Beautyblender Puff
  • Beautyblender schoonmaak ding
  • IT Cosmetics setting powder
  • Dry Scalp treatment van Living Proof
  • Sun Project water sun cream
  • Indiee Lee Brightening Cleanser
  • Creme Paula’s Choice
  • Blending sponge NYX
  • Airbrush poeder van Charlotte Tilbury

Hoop dat het beetje snel binnenkomt!

14 likes

Vind jij het chill? Het lijkt me heel ontspannend en lekker aanvoelen dus daarmee probeer ik de splurge te verantwoorden haha. Het is deze unit trouwens:

Wat een gave spullen! Van de IT cosmetics producten ga je sowieso geen spijt krijgen, met de rest ben ik niet echt bekend maar zijn wel allemaal mooie merken. Echt zo leuk om uit te pakken zodra je het binnen hebt haha!! Ik wil graag het Huda Nude Light palette (n.a.v. de video van Vera) en ik wil graag het Easy Eye Palette Charlotte Darling van Charlotte Tilbury. Die laatste is nu in de aanbieding.

Alleen… de reden dat ik nog niet besteld heb is dat ik ook nog heel graag een palette wil van Natasha Denona, ik heb al 2 mini’s en die zijn echt fantastisch, echt zo mega fijn. Maar ik weet niet welke ik erbij wil en ze zijn zo duur, dus moet even een goede keuze maken!

1 like

Oehh lastig! Natasha Denona vind ik zooo mooi :heart_eyes: :heart_eyes:.Huda vind ik ook super fijn, heb het grote New Nude palette en ik raak er niet op uitgekeken. Zo leuk ook deze voorpret, goed onderzoek doen en de afweging maken met de wetenschap dat je binnenkort een gezellige bestelling op de deurmat heb liggen!

1 like

Nu we thuis zitten ga ik maar heel mijn skincare omgooien, ga de producten van Image skincare bestellen.

ooh ja die van CT wil ik ook, maar ik heb paar weken geleden ABH Modern renaissance gekocht (nog maar 1x gebruikt omdat we daarna thuis moesten werken). Maar ik denk dat ik toch afwacht met CT want idd duur, maar ook omdat ze veel uitbrengt in soortgelijke kleurtjes.

1 like

Ik wil graag een becca highlighter aanschaffen aangezien het vanavond 25% korting is op alles bij douglas. Ik twijfel over champagne pop, die lijkt me namelijk te donker? Draag meestal de op een na lichtste kleur van foundation en heb donker haar. C pop lijkt me ook wel erg geel? Is moonstone of vanilla quarts dan een betere optie?

1 like

Ja dan is C-Pop denk ik inderdaad te geel voor je. Hij’s trouwens uitverkocht ook.

Ik wil héél graag de MAC Glow Play Blush grrr!!

Edit: godver ze hebben nu ook Nudestix!! :money_with_wings: :money_with_wings: :money_with_wings:

1 like

Ha, dat maakt de keuze vanzelf al makkelijker dan

1 like

Ik heb ook altijd een na-lichtste kleur met alles en ben drie weken geleden (pre Corona haha) naar de Douglas gegaan en toen zijn ze daar gaan swatchen. Champagne Pop stond me totaal niet. Moonstone en Vanilla Quartz was mwah en Opal was (en is) echt perfect. Heb donkerblond/assig haar, en ben neutraal/koel.

@elegance Ben zelf ook heel erg benieuwd naar de Nurse Jamie facial roller, alle celebs zweren er echt bij! Laat even weten of het je bevalt? Dan kan ik het nog enigszins verantwoorden voor mezelf haha.

3 likes

Ik heb Jo Malone parfum kunnen kopen met korting.

1 like

Dat zou moeten volgens hun mailtje (muv rituals, jeffree star, bareminerals, the ordinary en kiehls) maar ik heb een chanel parfum in mn winkelmandje en daar gaat geen korting af :cry:
Edit hij was al afgeprijsd en daarom bleek er geen extra korting af te gaan, jammer

Opal lijkt me op het eerste zicht zo donker, zou die zelf nooit uitkiezen bij mezelf

1 like

Het is Nudestix Naughty 'n Spice geworden want Sunkissed was er niet meer. Ik ben benieuwd!

5 likes

Welke kleur ga jij voor vd blush?

De MAC Glow Play blush? Die doe ik toch maar niet, de kleuren die ik mooi vind liggen allemaal heel dicht bij elkaar én bij blushes die ik al heb.
Dus dan maar voor de Nudestix gegaan :grin:

Snap ik, toen die vrouw het aanbood was ik sceptisch, want veels te donker. Maar ben positief verrast, ook onder natuurlijk licht. Misschien ben ik toch niet zo spierwit als ik dacht :woman_shrugging:t2::grin:

Edit: https://lottelovesbeauty.nl/review/becca-shimmering-skin-perfector-pressed-highlighters/

Dit is misschien een handige link qua swatches!

1 like

Ik heb moonstone en vanilla quartz, opal was voor mij helaas wel te donker. Moonstone vind ik het mooist van de twee die ik heb, merk dat ik vanilla quartz eigenlijk nooit draag.
Ik heb van beide mini’s dat scheelt de helft op een fullsize en je doet er alsnog heel lang mee!

1 like

Ziet er idd wel mooi uit, volgens mij ook icm met bronzer/shaping. Ga het er misschien toch maar op wagen!

1 like