Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Goeie van die mini’s!

Peony Blush Suède

1 like

Weet iemand een goede wenkbrauw-verf, die veilig genoeg is voor een newbie? Laat het altijd door een vrouw doen, maar is nu niet meer verantwoord, dus wil het er zelf op wagen.

AliExpress pakjes zijn binnen, echt snel! Ben benieuwd of deze langer blijven zitten dan Sensationail :grinning:

Champagne pop is echt m’n allerlievelings, heb er al 2 opgemaakt ook (en dat wil wat zeggen met m’n 30+ highlighters). Ik zou zelf moonstone kiezen want die is net iets warmer.

2 likes

Ah zo nice, toen ik ging kijken waren alle kleuren van deze lijn uitverkocht :frowning:

Ik heb wel:

• Anastasia Soft Glam Palette
  • Becca Backlight Primer
  • Becca Vacation Glow set (Met C-Pop en de Sunlit Bronzer in Capri Coast, beide mini’s)

In deze tijd dat we thuis zitten ben ik een beetje m’n stash aan het vernieuwen, want veel is gewoon echt oud. Dus oude oogschaduwpaletjes, bronzer, lipsticks die ik al jaren niet gebruik gaan allemaal weg. Heb ook Nars Orgasm na 10000 jaar gekocht and it did not disappoint.

1 like

Refectocil! Is ook wat veel professionals gebruiken volgens mij.

2 likes

Weet iemand welke gellak lamp en lakjes gebruikt wordt bij grote nagelstudio’s (zoals Universal nails)?

Universal gebruikt volgens mij CND en/of OPI

1 like

Dank!!

Hebben jullie tips voor goede, diepzwarte eyeliner? Mijn huidige kan ik nergens meer vinden.

Hij moet een dun puntje hebben.

https://www.douglas.nl/productbrand_637398.html?trac=nl.01psh.goo.9976225783.637398.88766033460.000000&gclid=Cj0KCQjwpfHzBRCiARIsAHHzyZoxBW57WyhxNcv_AmEKTCzvHAHpd3YMw_LVP5ympcdQ0jGQM56MSiQaAqb0EALw_wcB

Ik vind deze fijn!

1 like

Ik denk dat ze van essence nog wel andere varianten hebben (althans die heb ik zelf nog liggen). Verder is die van l’oreal heel fijn, maar dat hangt af van jouw budget. Ik zou even goed zoeken bij essence, ook al is deze specieke er niet meer hebben ze wel andere die er op lijken. Ik zie wel op de kruidvat site dat alles is uitverkocht. Maar met geluk kom je vast iets tegen in de winkel! @Bergson

1 like

Mijn haar is zo droog en statisch, het knettert gewoon! Heeft iemand dé tip voor een masker of haar product? Moet dierproefvrij zijn en online te bestellen :innocent:

Ik heb deze sinds kort en hij bevalt erg goed!

1 like

Hij’s vandaag aangekomen en volgens mij heeft iemand 'm al eens geswatched :anguished: Het oppervlak is zeg maar niet mooi glad maar er staan van die typische groefjes in die je ziet als je er een keer mee over je huid gaat.

Foto erbij:

Wat zouden jullie doen?

ik zou denken jammer maar helaas. als je hem zelf een keer hebt gebruikt zie je het toch niet meer

1 like

Zou t van de dop kunnen zijn?
Je kan d.ouglas altijd die foto opsturen

1 like

Ik denk het niet, als je ermee schudt hoor je niks bewegen en de stick zat netjes naar beneden geschroefd toen ik 'm openmaakte. De dop ziet er ook 100% schoon uit.

Mijn hoofd weet ook wel dat mijn telefoon veel smeriger is dan een blushstick die 1 keer over iemands hand is gegaan maar toch wringt er iets in mij :sweat_smile:

Snap ik, voor dat geld wil je gewoon iets nieuws. Voor wat voor geld trouwens dan ook…

1 like