Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik zou de douglas mailen, als dit zo in de winkel ligt had je denk ik ook een ander gepakt die er wel helemaal nieuw uit zag, toch?

2 likes

Ik zou even contact zoeken met douglas indd. Al helemaal in deze tijden vind ik het persoonlijk niet fris. Je zou m ook goed kunnen desinfecteren, maar direct opsmeren zou ik niet doen

1 like

Ik zou Douglas mailen, hen kennende krijg je een nieuwe of je geld terug. Als je ‘m houdt zou ik ‘m wel heel goed schoonmaken met alcohol

1 like

Ik zou m terug sturen, je koopt toch iets nieuws

Ik zeg niet dat het vies is of dat je er ziek van wordt, als het een cosmetica swab zou zijn was een super goede aanwinst geweest maar dat is het niet.
Een flesje parfum met 4 spuitjes eruit is ook niks mis mee, maar dat is niet wat je hebt gekocht of waarvoor je het bij een winkel bestelt.

1 like

Ik heb vanochtend besloten dat ik heel graag wil investeren in een goede wenkbrauwkwastje. Ik gebruik al jaren de Anastasia pommade en wil nu echt on fleek wenkbrauwen proberen te creëren want nu met quarantaine heb ik er toch tijd voor!

Heeft iemand een tip voor een kwastje? ( Of een ander product waardoor je wenkbrauw er goed uit zien?)

Wat gebruik je nu precies voor kwastje?

Anastasia nr 12!!! Zowel voor dipbrow als poeder echt perfect

1 like

Klinkt wel als hetzelfde haar type! Zie dat ze dierproefvrij zijn dus ga Biosilk zeker probeeen, thanks :relaxed:

Wat zijn je verwachtingen van een wekelijks masker? Reiniging, voedend of Anti Aging? Ik ben dan wel een beauty snob maar mijn favoriete masker blijft toch een witte klei masker. :stuck_out_tongue: Misschien The Ordinary aha 30% & bha 2% peeling?

1 like

Heeft er iemand ervaring met de NuFace? Ik wil graag in het sprookje geloven maar alle Engelse reviews overtuigen mij net niet

Ik had er eentje van de H&M maar die ben ik kwijt geraakt

@Spaarlamp dankje! Ik ga ernaar kijken!

Ah oke! Ik moet je zeggen dat ik een super fijn kwastje van essence heb. Indd het beste is denk ik de producten van anastasia. Voor een kwastje zou ik even op boozyshop kijken. Daar staan vaak ook reviews bij en dan hoeft het niet per se een mega investering te zijn!

NuFace is een MLM (multi level marketing, een pyramideschema) dus het is waarschijnlijk niet meer dan een sprookje inderdaad haha.

Haha misschien beginnen met een paar fijne sheet masks en kijken wat je het meest bevalt? :relaxed: Ik ben een tijdje wekelijks gaan slapen met vaseline omdat mijn huid zo vreselijk droog werd in de winter en mijn huid alleen vaseline en bepanthene kon verdragen. Werkt super. Maar sheet masks zijn fijn voor het luxe gevoel. Of een simpele exfoliant
 Dit is een hele fijne en niet duur;

1 like

Damn
 Dan maar sparen voor Botox! haha

Bedoel jij niet Nu Skin?

@Berry
Ik heb een NuFace Trinity met zo’n ELE opzetstuk voor je lippen en ogen en ik vind het dus een geweldig ding! Mocht je meer willen weten, let me know :slight_smile:

Shit je hebt gelijkt!! Sorry @Berry ik haalde de twee door elkaar!

2 likes

Ik was er pas toevallig ook naar aan het kijken en toen zag ik deze video:

Misschien heb jij er al eens gebruikt en heeft het wel een erg goede werking gehad. Maar volgens deze video is het niet per se nodig. Je kan beter een goede moisturizer zoeken voor je gehele gezicht

1 like

Ik ben heel tevreden over die van Kiehls. En je doet heel lang met zo’n potje want je hebt weinig nodig, dus qua kosten vind ik het erg meevallen!

1 like

Ik gebruik graag het Origins drink up overnight masker. Zit in een tube (hygiĂ«nisch) en is ‘overnight’ dus je hoeft het niet af te spoelen.

2 likes