Fijn om te horen Ik wil ook heel graag de Trinity met ELE attachment! Mijn specifieke goal is om mijn wenkbrauwen iets te liften en mijn kaak lijn verzachten (of naja, verstevigen?). Merk jij hier verschil? En gebruik je de NuFace gel of aloe Vera of dergelijke?
Ah en ik las ook dat de ELE je lippen iets kan opvullen? Niet zo belangrijk voor mij maar zou een bonus zijn! Haha
Voor je wenkbrauwen is die ELE echt geweldig, als ik mijn ene wenkbrauw gedaan heb zie ik echt verschil in hoogte met die andere! Blijft elke keer weer leuk
Bij mijn kaak en jukbeenderen zie ik ook verschil, maar minder duidelijk dan bij de hoogte van de wenkbrauwen.
Maar -grote maar- je moet het wel echt blijven doen, elke dag weer, want het resultaat is niet blijvend.
Ik gebruik (nog) de NuFace gel omdat die heerlijk is om op je gezicht te laten, maakt mijn huid echt mooi stralend. Mijn moeder gebruikt aloe vera en dat is dan weer een stuk vriendelijker voor je portemonnee en werk ook prima! Heb een fotootje bijgevoegd van welke zij gebruikt, is €13 voor 300ml.
Ik heb iets bij yesstylw besteld (bij elkaar rond de €40) en in mijn bevestigingsmail staat een stukje tekst over eventuele douanekosten:
Ik weet nog niet of ik überhaupt douanekosten heb, maar die kan ik als het goed lees dus terugvragen? Misschien een tipje voor mensen die daarom twijfwlen om te bestellen.
Heeft iemand hier wel eens zelf eyebrow lamination gedaan? Zo ja, waar kan je zo’n kit bestellen?
En zo nee… heeft iemand tips voor een goeie wenkbrauw wax gel waarvan je wenkbrauw haartjes écht de hele dag op zn plek blijven zitten?
Ja ik! Heb gewoon een wimperlift setje gebruikt voor mijn wenkbrauwen toen ik in een diy bui was. Werkte medium.
https://www.grimas.nl/website/webshop/indork.php?onderwerp=000140sp&vb=2&scrollpoint=000140sp0&ex=0 Hiermee blijven je wenkies zelfs tijdens een tornado nog zitten
Op een schaal van 1 tot 10 hoe moeilijk is het om babylights in je eigen haar te zetten? Iemand al eens gedaan. Wil eerst goed gaan oefenen (samen met mijn vriend) met de techniek om kleine plukjes te kunnen maken en dan de folie eronder te klemmen én dan pas echt met blonderen.
@Karl_Lagerfeld ohja dat kan ook gewoon natuurlijk! Hoe lang bleef het bij jou zitten?
@Spaarlamp haha wow hier heb ik nooit over nagedacht maar super slim gebruik je dat zelf ook?
Niet bij mezelf want mijn haren zijn niet zo stug, maar wordt bijv veel gebruikt in het theater en bij mannen. Het is ook heel zuinig in gebruik, echt top spul.
Ja naar mijn smaak eigenlijk iets te lang denk bijna 3 weken toch wel
Aangezien mn favo wenkbrauwpotlood overal uitverkocht is (de slimline van Catrice in dark, welke best licht is) zoek ik een nieuw product. Ik wil nu eens een pommade proberen, wat is de beste neutrale lichte kleur van Anastasia? En zijn deze echt zo fantastisch als ik hoop? Of kan ik net zo goed de dupe van Revolution kopen? En klopt het dat haar nr 12 het fijnste kwastje is?
Ik heb even een swatch gemaakt van de Catrice, welke kleur denken jullie dat ik zou moeten hebben? Irl is hij wat koeler dan op foto.
Heeft iemand ervaring met the Inkey List?
Ik heb Anastasia dip brow in taupe. Die vind ik zelf heel mooi en koel genoeg. En ik vind het echt een fantastisch product, heb een paar maanden geleden na drie jaar een nieuw potje gekocht. Dus je doet er echt mega lang mee!
Ik zou zeggen dat je soft Brown zou kunnen pakken, maar zou toch eigenlijk aanraden het te testen in de winkel mja dat is lastig nu. Ik zweeeeeer echt bij kwastje nr 12, heb heel veel andere wenkbrauwkwastjes maar die zijn dan weer te zacht, te lange haren, te stijf, te breed, blabla. 12 is echt perfect.
Heeft iemand de blushes Flushed van Sleek of Red Riot van Nyx? Ik twijfel tussen die twee maar ik vind de swatches die ik online vind niet zo duidelijk.
Ik zie altijd in de youtube filmpjes van Nadine Baggot dat zij er erg enthousiast over is. En omdat zij zich altijd goed verdiept in ingrediënten enzo wil ik er graag nog een keer wat van proberen.
Heb jij toevallig aandelen bij Anastasia?
Nee grapje; ik heb naar aanleiding van je tip van vorige week dit kwastje besteld en deze net binnen gekregen.
Ik snap helemaal wat je bedoel met dat dit kwastje perfect is! Nu al zin om m’n wenkbrauwen morgen te doen!
Bedankt @Spaarlamp en @Bakkes! Taupe schoot mij later vandaag ook ineens te binnen, denk dat dat de beste is!
@Spaarlamp in Soft brown zit nog een beetje warmte toch?
Ja ze sponsoren mij met dipbrows en kwastjes! Haha nee I wish
@PrincessPeach ja in soft Brown zit nog een heel klein beetje warmte, maar dat zit ook wel in de Swatch van je potlood. Denk dat taupe net te koel wordt, maar weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet en wat je wensen zijn!
Mijn haar is van nature ook een pietsje warm, dus misschien wel beter dan. Bedankt!