Het Beautytopic #2 (Deel 1)

En @Lys Bedankt voor de tips!

1 like

Dank! Gebruik zelf ook geen foundation, was er wel nieuwsgierig naar. Alle reviews waren altijd met foundation.

1 like

Ik had die vroeger ook door pokken (weet wel niet meer welk type pokken dat waren) maar dat is na een aantal jaar verdwenen. Kan me wel voorstellen dat je liever hebt dat het sneller verdwijnt op het gezicht natuurlijk

Heeft er iemand tips voor een fijne oogcreme/serum? Gebruik er nu een van pixi maar vind het niet heel bijzonder. En weet iemand ook een fijn product met retinol? Zag er een paar van Paula’s choice, is dat wat?

Ben dringend op zoek naar tandbleeksetje voor thuis. Iets wat ik online kan bestellen en het liefst zo snel mogelijk binnen is. Ben helemaal niet bekend met zelf bleken maar mijn tanden zijn zo geel ineens dat ik me gewoon schaam. Prijs maakt niet uit als het maar werkt.

Heb even de zoekfunctie gebruikt maar niet helemaal naar wens;

Ik ben op zoek naar een micellair water die zacht voor mijn huid rond de ogen is en het belangrijkste: dierproef vrij ( hoeft niet perse vegan). Ik had altijd die van Garnier en die beviel mij echt super, alleen is het micellair water het laatste product wat ik moet overzetten naar dierproef vrij.
Heb Etos eigen merk al geprobeerd maar dit prikte echt onwijs, kreeg zelfs weer wat eczeem achtige plekjes.

Crest white strips

3 likes

Ik heb zin om geld over de balk te smijten en ik ben bijna jarig. Wat zijn de leukste nieuwe releases op beautygebied? En welke merken moet ik echt nog aan mijn collectie toevoegen?

Weet jij hier een goede betrouwbare site voor? Er zijn veel neppe namelijk.

Whitestripskopen.nl heb ik ze besteld.

1 like

Zou gewoon afspraak maken met tandarts voor gebitsreiniging/polijsten. voordat je zelf gaat bleken. Meeste tandartsen zijn weer opgestart voor reguliere zorg. Ik heb zelf altijd best wel snel last van aanslag op mijn tanden en na een reiniging zijn ze weer veel witter.

1 like

Vind bij mezelf bleken mooier, en ik wil niet het huis uit.
Ik ga de crest gewoon uitproberen

1 like

Nog aanraders voor bepaalde?

Fokking slecht voor je tanden. Als je over 30 jaar ook nog een mooi en gezond gebit wil hebben zou ik het door de tandarts laten doen.

1 like

De omega + complex oogcrème van Paula’s choice is fijn!

1 like

Natasha Denona oogschaduw palettes! :heart_eyes:

4 likes

Ooo die wilde ik ook noemen maar was de naam helemaal kwijt! Ik heb er zelf helaas niets van maar een vriend die makeup artist is is er enoooorm enthousiast over en het verschil in kwaliteit is echt groot. Voor mezelf vind ik het iets te duur

1 like

Ik hou echt zo veel van mijn Lorac pro palette, is geen nieuwe release ofzo, maar als ik 1 palette aan iedereen kan aanraden is het die. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dat is idd een oude, maar wel prachtig nog steeds! Enig idee waar je die vanuit Nederland kunt bestellen? Ik kon zo snel niets vinden via google.

@anon44347600 @Jip Daar heb ik ook al veel over gelezen idd, heeeeel duur (en de verpakkingen zijn niet helemaal mijn ding). Al zag ik wel dat ze nu ook mini’s heeft van ongeveer 25 euro. Dat is beter te doen haha. Alleen even kijken of ik een mooie kleurcombi kan vinden.

Heeft iemand ervaring met Makeup Geek of Domin Cosmetics? Daar ben ik ook nog steeds wel benieuwd naar.

1 like

De oogschaduwpalettes van Dose of Colors en Juvia’s Place zijn ook een aanrader. Verder de liquid lipsticks van coloured raine.

1 like