Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik heb er twee van colour pop die echt voor altijd blijven zitten voor mijn gevoel

1 like

NYX Bare with me tinted skin veil? Die vind ik zelf heel fijn, beetje medium dekking heel natuurlijk maar ook nog goed op te bouwen. En ik zag net dat het een vegan product is!

1 like

Wat @Bakkes zegt! Vind die echt heel chill

3 likes

Ik kan het beamen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik had echt zo gehoop dat mijn huid zou opknappen van al die maanden met weinig tot geen make-up… helaas :sob::sob:

1 like

Ik zoek een fijne dewy settingspray.
Geen glitters hahaha.

Ik heb nu een fijne die goed werkt. Maar die maakt echt mat mat en ik hou meer van dewy. Iemand hier de tip?

Jammer is dat he, heb zelf ook een lastige huid en wel eens een paar maanden geen make-up gedragen maar heb het idee als je in de basis een lastige huid hebt, wel/geen make-up daar vaak niet zoveel aan gaat veranderen (allergieĆ«n uitgezonderd natuurlijk)…

De HR Lash Queen Feline Elegance smudged amper, maar ik vind dat hij m’n wimper niet donker genoeg maakt (heb ook redelijk korte wimpers). De Lash Queen Feline blacks heb ik daarvoor gehad, die smudged veel meer bij mij.

Edit:
En ik ga ook wel goed op een gouden panterprint verpakking

3 likes

Hebben jullie tips voor nederlandse webshops met mooie clip in extensions? Ken zelf alleen luxury for princess en was daar toen heel tevreden mee maar misschien is er nog meer onder de zon (in dezelfde prijs categorie)

Ik heb trouwens laatst dit serum gekocht bij de action voor 3 euro ofzo? En het is echt een super fijne make up basis! Beetje sticky? En geeft voor mij een mooi dewy effect icm foundation. En heb ook het idee dat mijn make up langer mooi blijft

12 likes

Kots van mijn eigen engelse woord gebruik in die post

3 likes

Ik wil mijn wenkbrauwen een paar tinten lichter hebben en heb even gekeken bij Refectocil. Weet iemand of ik de Blonde nr.0 kan gebruiken op zichzelf, of is dat niet de bedoeling en moet er per se een andere kleur overheen? Als ik het opzoek kom ik alleen maar mensen tegen die de Blonde gebruiken in combinatie met een andere kleur, dus ik vroeg me af of het lelijk wordt als je het zonder een andere kleur gebruikt.

MAC Fix+! Zit geen alcohol in dus ā€˜officieel’ geen settingspray maar werkt bij mij heel goed!

Als je lichter wil gaan moet je volgens mij sowieso gaan bleken en dan is de verf alleen niet genoeg vrees ik.

Ik vind vaak 1 kleur gebruiken niet zo mooi, wordt dan een beetje vlak ofzo dus ik zou altijd iets mensen. Maar als je lichter wilt gaan heeft verf geen zin en moet je het eerst bleken.

Heb ik gehad. Deze deed precies niks bij mij :joy:

@VickyViolence @Spaarlamp Sorry ik heb het een beetje onduidelijk verwoord. Ik wil het sowieso bleken - met dus de Blonde nr.0 (dat is de lightening versie van de verf). Maar ik vroeg me dus af of dat mooi wordt, of dat ik ze na het bleken moet verven met een andere kleur

1 like

Oh ik wist niet dat ze ook een lightening versie hebben!Is afhankelijk van welke kleur je wenkbrauwen nu zijn en hoe licht je wilt gaan. Als ze nu donker zijn heb je kans dat ze oranje uitslaan als je niet lang genoeg bleekt (of bijv maar 1 tint lichter wil) en dan zul je er nog een andere kleur overheen moeten doen. Denk dat dat vooraf heel lastig is om in te schatten

Hmm ja ben inderdaad bang dat het oranje wordt. Heb nu donkerbruine wenkbrauwen en lichtbruin haar, dus wil het wat beter laten matchen. Ik denk ook dat het risky is als ik geen extra verf heb liggen voor het geval dat ik ze te licht maak. Dus ik ga even wat research doen naar welke kleur ik erbij neem. Thanks!

Echt niet? Ik vind hem juist ideaal, haalt het poederige en matte mooi weg bij mij!