Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik heb hetzelfde, ook al zo veel geprobeerd en de laatste die ik had was de Dove Invisible Care roller en die beviel me wel goed!

1 like

Iemand een goede tip voor een fijne micellar water? Ik heb een droge gevoelige huid. Garnier (uitdrogend) en Nivea vind ik niet fijn. Bioderma vind ik top.

Ik wilde net zeggen, Bioderma is de enige. Ik neem het in grote hoeveelheden mee uit Parijs, als ik daar ben. Maar je kunt het ook online bestellen. Nu met Amazon NL makkelijk te doen.

1 like

https://cdn.plein.nl/img/producten/1000x1000/958586.jpg

Dit is echt mijn favo!
Er is ook nog een andere versie, met blauw op de verpakking, maar die is niet zo goed als deze.

4 likes

Nee daar heb ik geen last van, maar deze doe je ‘s avonds op dus ga daarna gewoon naar bed. Heb me wel eens ‘s morgens op gedaan en dan niet lang genoeg gewacht tot ie is ingetrokken en dan kan het wel afgeven op je kleding. Maar als je me gewoon ‘s avonds op doet zoals “het hoort”, heb je nergens last van!

2 likes

Rexona cotton dry stick vind ik heel fijn. Nu gebruik ik er ook eentje van salt of the earth, die is ook wel prettig maar werkt iets minder.

1 like

Hebben jullie aanraders voor zonnebrand met tanning erin, dus die je wat sneller een bruin kleurtje geven?

Ik gebruik deze en vind m echt top!
https://www.douglas.nl/Verzorging-Zonverzorging-Zonbescherming-Lancaster-Sun-Beauty-Fast-Tan-Optimizer-Tan-Deepener-SPF6_productbrand_3000023101.html
Ik Doe er een milk van factor 30 onder want deze heeft amper spf natuurlijk

Dus eerst je gewone zonnebrand en dan deze?

Ik ben echt zooo’n spook en zelfbruiner durf/wil ik niet haha! Ben beetje hopeloos.

Ja een uur ongeveer voor ik naar buiten ga de gewone zonnebrand en deze smeer ik dan in de zon en gedurende de dag. En als ik echt naar het strand ga dan nog een keer de gewone zonnebrand tussendoor.

1 like

Ja, deze is echt fantastisch! Gebruik hem al jaren. Is wel heel vet dus ik moet altijd wel erg op mijn bikini letten en smeer het niet op wanneer ik kleding aandoe.

Weten jullie goede producten om roodheid in je gezicht te verminderen en om te camoufleren (foundation)? Ik gebruik al azelaic acid en af en toe vitamine c suspension van The Ordinary, maar ik heb altijd zulke rode wangen en voorhoofd.

Ik gebruik deze van Dr. Jart (ik weet zo niet of en waar 'ie in NL te koop is) voor roodheid. Echt een aanrader! Het is wel een wat dikkere crème, maar trekt snel in.

1 like

Niaciamide van the ordinary!

2 likes

Ik heb net een review gezien over Modulating Glucosides van NIOD. Dit serum is uitermate geschikt voor rode en acnehuidjes. Juist omdat het geen Niacinamide en Hyaluronzuur bevat. Dat zijn superingredienten, maar soms kunnen ze gewoon te sterk zijn. NIOD is ook van Deciem, een duurdere lijn, maar vaak ook kwalitatief beter omdat ingredienten goed zijn afgestemd (bij TO moet je dat zelf doen). Zelf heb ik het nog niet gebruikt, maar het staat op mijn lijstje voor de volgende bestelling. Misschien kun je er wat mee?

1 like

Waar heb je de deodorant gevonden? Ik heb gekeken bij Kruidvat en AH, maar ze hadden hem niet.

Iemand tips voor mijn huid?
Ik smeer eigenlijk amper iets, maar als het warmer wordt en ik ga zweten, krijg ik meer last van gistpuistjes. Ik heb een vettige huid.
Maar ik begin ook voorhoofdrimpels te krijgen dus wil niets dat mijn huid uitdroogt omdat ik gok dat ik daar meer rimpels door krijg?

Ik ben echt noob op skincare vlak dus kan iemand me helpen? haha

Weet niet wie getipt was of werd getipt voor de NYX Bare with me, maar i love itttt! Precies wat ik nodig had.

7 likes

Ik zou zeggen probeer eens niacinamide aangezien dat voor veel helpt (oneven huid, helpt bij ‘dehydrated skin’). En anders zou ik een exfoliant (aha of bha) aanraden, die zorgen ook voor een meer ‘effen’ huid maar zijn wat sterker in werking heb ik het gevoel dus bijv. van een bha (salicylzuur) kan je huid wel droger worder

1 like

Ik ben benieuwd wanneer het jeffree star cremated in Nederland/Europa uitkomt.
Zullen ook wel vertraging in zitten door het Corona virus.
Ik vind de kleuren wel echt heel tof.