Ik wil graag wat producten van NYX gaan proberen. Welke raden jullie aan?
Ik zie hier ook vooral de Bare with me foundation voorbij komen, dus die komt sowieso op m’n lijstje. Verder?
ik vind niet of je het gebruikt, maar hun wenkbrauwpotlood is ook heel fijn!
Ik heb gister de sproetenpen van de Hema ontvangen en die is echt geweldig! En maar 4,50.
Wtf??
Soft matte lipcreams!
Het wenkbrauwpotlood en de blush in taupe om mee te contouren!
Hun matte transparante poeder vind ik heel fijn
Mijn eyeliner pen is op en ik ben op zoek naar een nieuwe die waterproof is. Het liefst te koop bij de etos of kruidvat, heeft iemand tips?
Ik had er 1 van makeup revolution besteld maar die werkt amper en de punt verbuigt steeds.
Colorscience heeft een soort primer die roodheid camoufleert en een bevat een spf30 of 50. Ik weet niet wat je ervoor over hebt, maar deze kost tussen de 120 en 150 euro uit mijn hoofd. Je hebt wel maar een heel klein beetje nodig, en het heft de roodheid echt super goed op. Maar haalt ook een beetje leven uit je gezicht dus daarna wat blush is geen overbodige luxe.
Ook is er een middel op recept wat goed tegen roodheid werkt, heeft een eigen bijdrage van rond de 60 euro. Deze werkt tijdelijk op de vaatjes, volgens mij tussen de 8 en 10 uur. Ook hierbij is blush geen overbodige luxe. Als je de naam hiervan wilt moet je me even een pm sturen.
Misschien ongevraagd advies, IPL is ook nog een oplossing!
Ja niet zo spannend maar ik vind die van essence echt heel goed!
Ik ben echt positief verrast door deze: Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner - 03 Beyond Black
Ik heb net mijn nieuwe epileerapparaat gebruikt en het was echt minder pijnlijk dan ik me herinnerde. Heb net in de tuin mijn benen gedaan en voor het eerst sinds lange tijd mijn tenen ook maar meegenomen. Ben aan het twijfelen of ik mijn armen ook ga doen, maar dan moet ik het wel gaan bijhouden.
Zitten nog wel wat haartjes, maar deze zijn denk ik of te kort of te dun om gepakt te kunnen worden, maar overall ben ik heel tevreden over het resultaat.
Heb het net ook bij mijn doos geprobeerd, maar daar zijn de haartjes wat dikker en heb geen bikini lijn meer dus om nu volop op mijn lippen te gaan zitten zie ik nog niet zitten.
Geen eyeliner pen, maar wel een heel goede goedkope eyeliner die de hele dag blijft zitten: catrice 010 Don’t leave me! waterproof liquid liner. Deze heeft ook een kwastje met een puntige tip, net zoals een eyeliner pen. Volgens mij rond de €3 a €4 bij de Kruidvat.
Random tip maar deze cleanser is echt fijn. Iedereen in de reviews: “mIJn hUiD wORdt hIeR zO zAChT vAN” en dan denk ik jaja het zal wel maar mijn huid wordt hier dus echt heel zacht van! Wel prijzig maar ik sla altijd mijn slag als er 20 procent korting is
Welke heb je? Als ik m’n benen scheer sta ik vol rode puntjes, en tegen dat het verdwijnt moet ik alweer scheren. Hopelijk biedt epileren een uitkomst.
Wat vervelend. Ik heb de Braun silk epil 9, heeft nu een cashback actie.
Hopelijk dat dit beter voor je werkt dan scheren.
Welke bb cream van Etos/Kruidvat kunnen jullie aanraden? Ben op zoek naar een subtiele dekking.
Ik heb eindelijk eens de Estee Lauder double wear gekocht en hij is echt veel mooier dan ik had gedacht, helemaal geen masker effect (dat idee hield me altijd een beetje tegen) en heb ook goed gegokt qua kleur gelukkig. Maar ik had even niet door dat er geen pompje bij zit, heb ik er dus niet bijbesteld. Gebruiken jullie deze gewoon zo? Of is het het waard toch een pompje te kopen?
Wat is een fijne moisturizer voor een gemengde huid? Liefst onder de 15 euro. Heb nu NMF van the ordinary, maar ik vind die een beetje plakkerig.
Ik ben altijd fan van de Olaz total effects creme met SPF. Deze dus: https://www.etos.nl/producten/olaz-total-effects-7-in-1-dagcreme-spf15-110127328.html, nu ook nog 1+1 bij Etos