Misschien olie erbij doen zodat het zacht wordt?
Ja de eerste keer ja, soort spierpijn in je hoofd hahaha
Oh dan blijf ik maar wat paracetamol nemen dan is het hopelijk morgen weg! Is even pittig nu met werken achter een computer maar dat is dan maar zo. Hij heeft direct de frons meegepakt voor een beter lift resultaat dus ben heel benieuwd hoe het zich ontwikkelt!
Mijn rug is vorig weekend nogal erg verbrand. Ondertussen is het aan het vervellen. Gisteren was ik echter bij de fysio voor mn nek en rugklachten en hij gebruikt dan zo’n gel op mn rug die hij daarna afveegt met een doekje. Echter wreef hij net iets te hard waardoor het voelt alsof ik schuurpapier over mn rug gehad heb. Wat kan ik doen tegen de pijn en om het verbrande deel wat te verlichten? Ik heb al aloe vera gel en gewone aftersun die ik dagelijks smeer maar misschien is er iets anders dat beter werkt. Ik kan het max 2x per dag insmeren want kan er niet goed bij (is juist tussen de schouderbladen)
Het kan helpen om er een icepack op te leggen.
Dat ik daar niet aan dacht gaat zalig verkoelend zijn
Oef, ik vrees dat die methode niet zo geschikt is voor mijn haartype! Het is heel fijn en vettig (en klitterig dus), beetje gekke combi. Maar misschien minder shampoo per wasbeurt gebruiken en dan appelazijn erbij? Op siliconen en sulfaten let ik al i.v.m. huidirritaties, alleen nog niet de perfecte shampoo gevonden.
Die handdoek ga ik kopen!
4.1 is echt rood! Ik zou een heel klein drupje 4 mengen met 3 en kijken hoe dat wordt. Denk dat je 4.1 echt te rood gaat vinden ipv bruin met een beetje warmte
Zijn jullie fan van drying lotion acne treatments? Dat zijn van die flesjes met een laagje vloeistof en een tweede roze laagje waar je een wattenstaafje indoopt. O.a. Mario Badescu heeft het. Twijfel een beetje of ik het wil proberen.
Ik heb die van Mario Badescu gehad, maar was niet zo enthousiast dat ik het opnieuw heb gekocht
Nee, ik heb ook die van MB en het doet voor m’n gevoel helemaal niets!
@Baratheon @Baratheon Thanks voor de snelle reacties! Dan gooi ik toch maar wat anders bij mijn winkelmandje om aan gratis verzending te geraken.
Nee, vaak zijn dat soort producten veel te agressief (sowieso is MB niet zo’n topmerk qua ingrediënten) en wat een acnehuid juist niet nodig heeft is agressie.
Ja, ik had vroeger al eens een slechte ervaring gehad met een of andere toner van MB maar gezien het jaren geleden was en dit product zo gehyped werd wou ik toch maar eens vragen. Bedankt!
Ja ik wilde die een tijd terug ook kopen omdat het idd zo gehypet is, maarja het eerste ingrediënt is alcohol dus toen dacht ik laat maarrrrrr. En áls er dan alcohol in een product zit, dan moet het cetylalcohol en stearylalcohol zijn, dat zijn vette alcoholen die de huid niet uitdrogen.
Vaak heeft een acnehuid baat bij hydratatie en mild exfolieren (zonder korrels)
Ze noemen het een ‘drying lotion’ dus dan lijkt het mij vrij logisch dat het alcohol is die de huid uitdroogt, haha
Verder heb je zeker wel gelijk dat hydratatie en mild exfolieren beter is dan uitdrogen!
Ik heb die van Mario ook gebruikt en het doet echt NIKS! Dat ding is zoooo gehyped op social media als holy grail tegen puistjes, maar mijn puisten werden er ook niet door uitgedroogd o.i.d.
Ik gebruik nu zo’n SOS creme van mesoesthetic, die helpt wel heel goed. Is wel sterk spul, maar ik heb bij mijn kin echt van die grote puisten sinds ik gestopt ben met de pil en deze creme droogt ze dan wel echt uit. Hoef het maar 2 dagen aan te stippen voordat het echt verkleint en verdwijnt. Je gaat wel beetje vervellen erdoor.
He thanks voor de tip! Ik heb bruine wenkbrauwen met een grijze tint, zou enkel 3 me dan staan? Want ik lees dat je het met iets anders nog moet mengen voor een koelere tint.
Zou ook de eerste keer zijn dat ik dit probeer, ik las ook dat je oxidant moet gebruiken maar ik hoef mijn wenkbrauwen niet te ontkleuren eigenlijk. Of moet je dat sowieso erbij gebruiken?
Ik ben eigenlijk wel super benieuwd wat iedereens skin care / make up routine is?
Bij mij is dat:
- The ordinairy hydrating gezichtscreme
- Charlotte Tilbury primer
- Foundation wissel ik met mac body & face foundation / estee lauder double wear (in herfst/winter) en nars sheer glow
- Estee lauder double wear concealer
- Hoola bronzer
- Chanel blush stick (vind deze trouwens echt top!)
- Mac gold+ fixing spray
Verder heb ik PMU wenkbrauwen en draag ik eigenlijk nooit oogmakeup.
Ik wissel best veel af, maar dit zijn wel de meest gebruikte producten
Bobbi Brown hydrating face cream
Laura Mercier blurring primer & Laura Mercier hydrating primer
Nars sheer glow foundation - Estee Lauder double wear - NYX bare with me foundation - Laura Mercier tinted moisturizer
Nars soft matte concealer - bobbi Brown full cover concealer - Maybelline age rewind concealer
Laura Mercier translucent powder glow maar 9/10 keer geen poeder
Becca Champagne Pop - MAC soft & gentle - Bobbi Brown afternoon Glow
Bobbi Brown golden light bronzer - Nars Laguna - Benefit Hoola
Milani Luminoso - Bobbi Brown Santa Barbara (is een bronzer maar gewoon peachy roze?) - Bobbi Brown bronze shimmerbrick
MAX fix+ - Smashbox primer water
Urban Decay primer potion
Oogschaduw wissel ik heel veel af, Lorac Pro Palette is een van m’n All time favo’s
Kat von D tattooliner - Bobbi Brown gel liner
Nars climax mascara
Anastasia dipbrow (met kwastje #12!!!)
Mrs Highbrow wenkbrauwgel
Qua lippen draag ik niet altijd lipstick, maar Bobbi Brown pink Buff of MAC honeylove icm NYX sandstorm potlood kan altijd
Denk dat dit alles wel was