Hmm balen. Ik heb vooral echt donkere kringen…
Dankje voor de tip!! Moet je die oxidant creme ook aanschaffen ervoor?
Ohh huh wat jammer ik dacht dat het juist ook goed hielp tegen donkere kringen Die heb ik helaas in extreme maten dus ik was die fillers stiekem wel aan het overwegen. Nouja scheelt wel weer geld
Heeft iemand hier ook last van korstjes/schilfers na gebruik van dr. organic shampoo? Ik heb altijd al last gehad van een onrustige hoofdhuid, waarbij ik de no-poo even heb uitgeprobeerd tijdens deze quarantaine periode. Ik heb het 6 weken volgehouden, maar vond het toch te veel gedoe. Echter zag ik wel dat mijn hoofdhuid echt volledig was opgeknapt, waardoor ik besloot ‘gezonde’ shampoos te gebruiken. Echter krijg ik van dr organic shampoo echt ZO veel jeuk en ook veel schilfers en kleine korstjes. Heeft iemand dé tip voor mij? Ben echt radeloos inmiddels.
Ja! Ik had dit met de aloe vera variant, heb ze weggegeven aan een vriendin die er geen last van had. Nu gebruik ik sinds deze week Petal Fresh shampoo en geen jeuk meer.
Ik heb niet kunnen wennen aan de dr organic shampoos. Ik gebruik nu Hema Repair en een van Aveda. Het is even een zoektocht naar welke fijn is voor jou haar, maar je hoofdhuid gaat het fijn vinden. Hou vol!
Wat is nou echt een fijne dewy primer waardoor je makeup echt goed blijft zitten? Ik merk dat het met een setting spray (heb die van Mac) niet veel langer meegaat. Iemand ervaring met die van laura mercier?
Vind die van LM heel fijn! Gebruik de blurring rond mijn neus omdat poriën daar wat groter zijn en de hydrating voor de rest. Vind de structuur heel fijn, heel dun en je voelt echt niet dat je iets op hebt maar het werkt wel echt goed.
Spannend, intake gepland voor PMU voor mn wenkies.
Heeft iemand tips voor Lush badproducten? Ik heb zelf geen bad, maar ga binnenkort een nachtje naar een hotel met mijn vriend dus ik wil graag iets meenemen. Het liefst iets dat goed schuimt en ook voor een man nog wel lekker is qua geur om er een tijdje in te zitten.
Ik zou met de betreffende man gaan kijken, niet alle mannen vinden dezelfde dingen lekker
Spannend!! Ik ben er super blij mee, net een week geleden mn nabehandeling gehad
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het is een verrassing voor hem en zelf woon ik helaas niet dicht bij een Lush winkel. Misschien kan ik ergens anders nog kijken voor andere badproducten.
@Mgg, dankjewel! Ik ga die eens opzoeken op de website.
Misschien op de website kijken bij de beschrijving. Vaak zijn geuren met fruit of kruiden wat meer unisex dan bloemen, noten en vanille achtige dingen
Ik heb zelf nooit last van mijn hoofdhuid, maar van deze shampoo kreeg ik ook allemaal schilfers en jeuk! Dus ik gebruik niks meer van dat merk
Jaaa twijfel al zo lang! Misschien trekt de intake me over de streep. Is gelukkig vrijblijvend #twijfelkont
Ik heb 2 dagen geleden de behandeling gehad en ben er heel content mee. Ik had al volle brows maar ze zijn nu ook strak, wat ik graag wilde.
Ja ik heb weinig haartjes en ook nog blond… terwijl m’n haar echt best donker is.
Ik zou ook graag PMU wenkbrauwen willen maar durf het niet zo goed. Ik vind het ook moeilijk om dan te kiezen waar?
Het mooiste resultaat vind ik van DMT beauty maar dat is helemaal in België
Ik zou voor iets als pmu niet besparen op de prijs en zeker niet op de afstand. Oké zou er niet voor naar Amerika vliegen, maar 1/2/3 uur in de auto zou ik geen probleem vinden. Zou echt kijken naar een salon waar je mooie resultaten ziet er waar je een goed gevoel bij hebt, het is wel je gezicht.