Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Heb je een foto?

Ik heb al voorschot betaald en drie keer een afspraak gemaakt maar telkens afgezegd uit schrik.

Maak er een weekend van, twee vliegen een klap. Het zijn je wenkbrauwen die moeten goed gedaan zijn.

2 likes

Mooi!

Ik heb weinig haartjes vandaar dat ik het zou willen. Maar ik gebruik bijna nooit make-up en ben bang dat het er daardoor overdreven gaat uitzien.

1 like

Wauw dat is echt heel goed gedaan!

1 like

Zo voel ik me ook! Ik heb vorig jaar powder brows laten zetten, prijzig maar echt zo blij mee!

1 like

Heb je een linkje naar haar insta? Ik zou graag haar prijzen weten maar vind het niet direct! Hoeveel heb jij betaald?

Oeh ik heb het gevonden, kan het zijn dat het 499 € is? :sweat_smile:

Heeft iemand wat zinnigs te zeggen over dit serum? Is het wat?

Haha huh wat?

Gezien de ingrediënten! Het is van de action en ik ben benieuwd of het een onzinserum is of iets goeds kan doen voor je huid

Misschien is het leuk om hier ook shelfies te delen? (Gejat van Reddit). Ben wel benieuwd wat andere mensen qua skincare onder handbereik hebben staan! Ik trap wel af (want toevallig toch net schoongemaakt :stuck_out_tongue:), in mijn mini badkamertje. Heb op een andere plek nog kleimaskers en spullen om mn eigen sheetmask in te weken. (Let niet op mn klauwtjes)

20 likes

Zou dit effectief kunnen helpen denken jullie?
https://www.nl.eucerin.be/producten/anti-pigment

Ah jaa, ik vind dit altijd zo leuk om te zien op Reddit! Al die minikoelkastjes vol TO producten:’)

3 likes

Phenoxyethanol is irriterend en er mag max 1% van inzitten bij producten dus van alle ingrediënten eronder zit er maar heel weinig in. Ik zou daardoor al skippen en doordat het parfum bevat, zie naast gewoon glycerine ook niet echt goede of speciale ingrediënten?

1 like

phenoxyethanol is een conserveermiddel dat ervoor zorgt dat micro-organismen zoals bacterien en schimmels niet in je producten kunnen groeien.
phenoxyethanol is niet irriterend wanneer het wordt gebruikt in doses van 1% (of minder).

2 likes

Same! Ik kan het alleen mezelf nog niet verantwoorden omdat €600 aan uit te geven. :cry:

1 like

Zou je mij in een pb kunnen sturen om welke salon het gaat?

1 like

Nou ik ben geweest. Het was gelukkig helemaal niet pijnlijk. En ik zie gelijk verschil! Ik zie er gewoon super uitgerust uit. Ben heel erg benieuwd hoe het er morgen uit ziet als ik concealer op doe.

Ik heb PMU gedaan bij c.osmonde, in Zwolle. Ben (na de touch up) tevreden, vond de medewerkers alleen wat minder. Heb €400 betaal: (incl touch up na 6 wk) , wat ik in tegenstelling met andere salons best veel vond. Heb ook microblading gedaan een jaar geleden maar daar is echt niks van over gebleven.

Ik heb woensdag intake voor PMU, zal ook rond die prijs liggen met touch ups. Ben zo benieuwd!