Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ja ik heb ook positieve ervaringen met Biafine toen mijn huid echt een ramp was en uitgedroogd.

Ik vroeg dit in het Asian beauty topic en daar werd Purito deep sea water creme aangeraden. Er zit ook niacinamide in!
Ik heb 'm zelf al thuis, maar nog niet gebruikt omdat ik ookn NMF wil opmaken (ook al vind ik die net als jij te plakkerig).

2 likes

Is dit de routine die the ordinary je heeft opgestuurd ook? Ik moet mijn niacinamide na mn hyaluronzuur doen en azelaic acid nog ná dagcrème vind ik ook wat gek… maar als the ordinary dat heeft gezegd ben ik weg hoor hahaha

1 like

Mario badescu Moisturizer Seaweed Night Cream
Deze is fantastisch en is stap 1 voor een huid te hydrateren is wel wat prijzig maar je doet er best wel lang mee
Smeert lekker en mijn huid is zelf hier heel erg van opgeknapt

1 like

Ja, zo heb ik hem gekregen van the ordinary zelf via dat adviesformulier!

En bedankt voor de tips allemaal! Ik ga me er eens in verdiepen.

Yessss heb volgende week de afspraak staan! Mega veel zin in, maar ook wel spannend.

Iemand ervaring met Kiehl’s Ultra Facial Cream? Lees er best wel goede dingen over, maar ben bang dat het (weer) een miskoop is. Gebruik nu Celestial van Lush en die vind ik heel fijn en basic, maar hij is bijna op en wil eigenlijk weleens iets anders proberen.

Yes ik gebruik deze en ben er tevreden over! Maar ik ben geen skincare expert en heb ook niet een hele moeilijke huid. Ik vind wel dat hij fijn hydrateert en dat is ook de reden dat ik deze blijf gebruiken!

1 like

Ik heb ook geen moeilijke huid, dus zoek een vrij simpele crème die wel hydrateert. Deze klinkt echt top dan!

1 like

Kan je niet tot bij een Kiehl’s winkel? Ze doen er nooit moeilijk met staaltjes namelijk!

1 like

Ik vind het een van de betere crèmes, sowieso het hele ultra facial gamma.

1 like

Weet iemand hoe ze op het moment bij de douglas, ici paris, bijenkorf omgaan met testen van foundations? Krijg je proefjes daarvoor mee naar huis?

Hebben jullie fijne aanraders voor oogmakeup remover? Ik heb een nieuwe mascara die ik er echt niet af krijg met micellair water/squalane cleanser, maar het is geen waterproof mascara. Ik krijg heel snel een prikkende/brandende huid van make up remover, dus ik zoek er eentje voor de gevoelige huid.

Zou iets op basis van een olie zoeken. Clinique heeft een hele fijne, maar the body shop ook. Deze zijn echt geweldig vergeleken met de gewone removers.

1 like

Ja je kunt proefjes vragen, maar volgens mij niet overal. Zou naar een counter gaan ipv douglas dan

2 likes

Clinique take the day off balm! Kun je gewoon al je make-up mee verwijderen, lekker inmasseren en dan water erbij doen en afwassen. Heb je ook geen watjes meer nodig, die kunnen soms ook irriteren door het wrijven.

3 likes

Dat wordt weer een zeeeeeeeeer vervelend fietstochtje naar de Bijenkorf.

Ja deze is echt fantastisch. Heb een hele gevoelige huid/ogen maar gaat helemaal goed met deze.

1 like

Ik vind de DHC deep cleansing oil heel fijn! Maakt m’n huid heel zacht en haalt alles goed weg

3 likes

Ik gebruik sinds kort de NYX bare with me foundation en ik vind hem heeel fijn alleen is hij niet heel dekkend en ben ik helaas niet gezegend met een hele egale huid. Wat vinden jullie een fijne (niet dure) concealer voor met name rode plekjes? Ik gebruik eigenlijk nooit concealer, alleen soms onder m’n ogen die maybelline anti age eraser. Weet dus niet echt wat goed/fijn is voor onder een foundation.