Waarom vond je de medewerkers minder?
Ik heb ook PMU wenkbrauwen. Heb dat gedaan bij bij een salon in Dordrecht en was toen ook tegen de âŹ400 aan incl. 1 touch up. Ik vond dat het vrij snel vervaagde en je alweer bij moest tekenen, maar het is een jaar of 4 geleden en er zit nog wel wat qua kleur. Maar de vorm was er wel al vrij snel uit. Ben zelf ook in twijfel of ik het weer ga doen of niet.
Ja met touch ups, zei ik ook in mân post maar misschien niet helemaal duidelijk verwoord. Zit erbij in
Misschien stel ik me aan hoor, maar ik ben er altijd huiverig voor om mijn dure skincare op de badkamer te bewaren. Het wordt immers ook altijd aangeraden om het in de koelkast te zetten als je het niet gebruikt. En aangezien mijn vriend altijd heel lang doucht en een sauna van de badkamer maakt durf ik het er niet te laten staan. Het zou wel veel handiger zijn om alles gewoon op de badkamer neer te zetten⌠Jij (/jullie) doen dat dus ook gewoon?
Koelkast is ook te vochtig eigenlijkâŚ
Licht is net zo bevordelijk voor bederf als water. Als het dicht zit komt het water er niet bij maar het licht wel (afhankelijk van het potje natuurlijk). Heb je geen andere donkere, droge plek waar je het kunt bewaren? Eventueel een extra kast met spiegel op de overloop zetten waar je dan je skincare en makeup doet?
Ik weet niet, alles zit gewoon wel goed dicht⌠Dit is de enige plek in huis zonder zonlicht, en heb verder niet echt ruimte (woon in een studiootje). Dus ja ik laat het gewoon hier staan haha, nooit echt gemerkt dat dingen instabiel worden of sneller over datum gaan.
Zou gewoon op intake gaan bij de salons die je aanspreken en kritische vragen stellen aan degene die je zou gaan behandelen. Laseren is niet moeilijk, maar degene moet wel weten wat die doet. Dus snugger genoeg zijn om de instellingen bv te veranderen als je gebruind bent, of al verder in het proces zit. Of op het moment dat je medicatie gebruikt weten of de behandeling nog wel veilig kan worden uitgevoerd.
De kans op een geschoolde medewerker is denk ik het grootst bij een huidtherapeut.
Heeft iemand aanraders voor SPF50 zonnebrand voor je gezicht? ik smeer altijd dezelfde op als op mijn lijf, maar ik merk dat mijn huid daar heel vet-zweterig van lijkt. wat gebruiken jullie?
Ik las hier veel over de onderstaande spf en die vind ik erg fijn! Kan over je makeup heen en mân huid wordt er niet vettig van.
Ik ga telkens terug naar deze post om deze foto te bekijken. Zo rustgevend op de een of andere manier!
Ik vind deze heel fijn
Ik heb deze en vind m echt superfijn! Laat geen witte waas achter, trekt snel in en is alsnog wel hydraterend. Voelt totaal niet als zonnebrand aan.
Ik ben op zoek naar iets wat mijn huid echt goed hydrateert. Ik heb een megadroge huid. Ik gebruik nu hyaluronzuur + natural moisturizing factors van the ordinary maar dat hydrateert niet genoeg vind ik, het blijft trekkerig. Die zijn nu bijna op dus ik wil iets anders proberen. Ik ben eigenlijk pas sinds kort een beetje begonnen met skincare dus weet niet zo goed waar te zoeken (serums, toners, moisturizers ik begrijp niet wat het verschil is tussen al die dingen). Kan iemand mij helpen met een goeie tip?
Ik vind mijn hele ordinary routine ook een beetje teveel stappen eigenlijk dus ik wil geloof ik liever niet alle ingredienten los maar iets met meerdere dingen ineen (gebruik verder nog niacinamide, azelaic acid, lactic acid en rosehip seed oil - niet allemaal in dezelfde routine elke dag overigens).
Ik gebruik Effaclar H van La roche posay als dagcreme, werkt voor mijn goed hydraterend. Ben ermee begonnen toen ik nog roaccutane gebruikte.
deed je er nog iets overheen? een crème zodat het vocht ook echt opgesloten blijft in je huid en er niet uit verdampt?
wat is je routine: reiniging verzorging etc
Ochtend
Niacinamide
Hyaluron op vochtige huid en daarna ook weer vochtig maken
Natural moisturizing factors (dat is een soort creme toch? Zo gebruikte ik hem althans. Maar ik vind deze dus niet voedend genoeg)
Azelaic acid
Spf 50
Avond
Squalane cleanser
Hyaluron
Lactic acid
Rosehip seed oil
Dit was de volledige routine die ik van the ordinary aangeraden kreeg toen ik begon (hiervoor was ik type 1 basic niveacremetje en thats it). Maar ik ben dus nog heel erg zoekende naar wat fijn werkt voor mijn huid, dat mag ook met heel andere producten dan TO zijn. Graag zelfs eigenlijk want ik merk dat ik er eigenlijk een beetje te lui voor ben en het laat verslonzen, en ook het gevoel heb dat het niet genoeg effect heeft. Mijn huidissues zijn vooral roodheid, droog, vochtarm, keratosis pilaris (op mijn gezicht wel redelijk onder controle maar heb het wel nog een beetje op mijn wangen). Geen acne en draag weinig makeup.
Klinkt wel als veelâŚ
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk voor het eerst geen droge huid heb sinds ik de producten van Dr. Van der Hoog gebruik.
Ineens heb ik zoiets van ahaaaaa zĂł voelt een gehydrateerde huid.
Ik heb het gevoel dat mijn huid nu ook âweerbaarderâ is ofzo, minder snel roodheid, onzuiverheden en reageren op weersinvloeden. En mân makeup zit 10x beter.
Niacinamide gebruik ik soms ook en dat vind ik heel prettig om tijdelijke droogheid op te lossen maar dagelijks zon hele riedel⌠ik zou daar zelf geen zin in hebben.
Merk je wel enigzins verschil sinds je bent overgestapt van alleen Nivea naar dit allemaal?
Ja het is ook wel een hele riedel, dat past eigenlijk niet zo bij mij want ik ben type basic, lui en comfortabel. Ik zou liever 1 of 2 heel fijne producten hebben en dan wil ik daar ook best wat meer aan uitgeven.
Ik merk wel degelijk verschil ja, daarom ben ik er wel mee doorgegaan. Maar in verhouding tot de moeite die ik er extra voor doe vind ik het resultaat niet echt verbluffend.
Heel soms heb ik ook dat gehydrateerde gevoel dat jij beschrijft maar dat zou ik graag vaker willen! Vanochtend heb ik bijv 2 lagen creme gedaan + nog extra druppels olie erdoor en dan voelt dat zo, maar dat effect wil ik graag met 1 product haha.
Ik probeer me dan wat meer te verdiepen in skincare maar begrijp er best weinig van nog. Wat gebruik jij bijvoorbeeld van dr. van der Hoog?