Is de Anastasia Brow Wiz fijn? Ik gebruik nu de Brow Powder Duo in de kleur Ash Brown, maar wil liever toch een iets lichtere kleur. Nu lijkt Taupe de perfecte kleur, maar in de Brow Powder Duo lijkt hij warmer van kleur dan de Brow Wiz in Taupe. Dilemma’s.
Ik vind de brow wiz super fijn, maar het wenkbrauwpotlood van NYX is onwijs vergelijkbaar en een stuk goedkoper! Ik ben na 2 jaar brow wiz overgestapt naar NYX en ik vind het echt een aanrader.
Die was bij mij enorm snel leeg. 3 weken ofzo? Vond het fijn maar veel te duur voor die 0.1 gram product.
Ik ben super blij met de brow wiz, vind het echt zo’n mooi resultaat geven! Ik doe er trouwens best lang mee, zeker een aantal maanden.
Dit zijn trouwens mijn wenkbrauwen met brow wiz taupe, misschien heb je er iets aan:
Thanks! Ziet er wel uit als de perfecte kleur voor mij!
Ik vind de Brow Wiz ook heel fijn, gebruik hem al een paar jaar in taupe. Ik doe er wel enkele maanden mee, en teken er vrijwel elke dag m’n wenkbrauwen bij.
Ik gebruik de clean blonde damage rewind, ik heb de normale clean blonde ook gehad maar daar werd mijn toch al droge haar echt touw van
Hahaha!
Waarom heb je nu toch voor mason pearson gekozen?
Door alle vergelijkingsreviews haha. Daar vonden ze de R&R wel fijn, maar Mason altijd toch wel fijner. Ze R&R had vooral scherpere nylon pinnetjes die bij sommigen pijn deden. En de Mason was in de aanbieding. En tja, onze vakantie naar Canada gaat niet door dus ja, dan maar hier aan uitgeven.
Oh ja, en de R&R was maar de helft goedkoper uiteindelijk.
Waarschijnlijk ben ik al veeeeeel te laat hiermee om het nog te redden, maar wat kan ik doen tegen striae? Zowel strepen die witter als mijn eigen huid zijn als een stuk donkerder.
Is deze krultang net zo goed als de kleinere? Als in dat het net zo lang blijft zitten maar dan minder krullen.
Ik heb beide en met deze vallen de krullen toch sneller uit mijn haar. Sowieso, hoe groter de krul/golf, hoe sneller 't eruit gaat.
Ik zou eens kijken naar een exfoliant bijvoorbeeld bij Paula’s Choice of the ordinary (salicylzuur bijvoorbeeld). De website van Jetske Ultee heeft mij ook heel erg geholpen qua huidverzorging. Die neus strips werken volgens mij maar tijdelijk.
Ik heb ook beide en de smalle blijft bij mij 2 a 3 dagen zichtbaar, de brede maar 1 dag
@Jeg @slurfhondje @VickyViolence bedankt voor jullie reacties! Dan laat ik deze krultang aan mij voorbij gaan.
heeft iemand ervaring met zoiets:
haar krullen duurt zo tering lang maar heb stijl flut haar waardoor ik er deuzig uitzie.
icm beetje beachspray ofzo??
Goede tip! Ik ga proefjes bestellen
Ik heb zoiets, maar het geeft je geen krullen maar echt golven/wafelachtig. Heeft echt zo een ouderwetse look.
En als ik half random wat deuken maak? Ik wil gewoon stoer haar
https://www1.pictures.livingly.com/mp/_tPDT_X4WCol.jpg
Zoiets