Het Beautytopic #3

Jaa ik vind ook die Maybelline Sky High heel fijn, volgens mij nu in aanbieding bij K.ruidvat dat ik zag.

1 like

Klopt! Ik heb hem, op aanraden van dit topic, vandaag voor negen euro bij de Kruidvat gehaald.

2 likes

Is het een beetje te doen om zelf gellak te zetten met een lamp? Ik wil graag weer gellak gaan dragen maar zie het niet zitten om maandelijks 40 euro uit te geven. :grimacing:

edit:
Mocht het te doen zijn, welke merken raden jullie aan voor (bond) primer en topcoat etc? Ik heb al een lamp gespot.

Jep. Even naar Michelle ivak haar insta gaan. Veel en duidelijke uitleg over alles.

Ik zelf heb de lamp van Kiki
Lakjes van kiki,Carma en pink.

2 likes

Idd zij geeft echt goede tips!

2 likes

Iemand ervaring met Syneo 5/odorex extra dry/Polar? Of welke vind je het fijnste? Werkt het gelijk bij het eerste gebruik goed? En laat het vlekken achter op je kleding?

Ik heb een aantal jaren geleden de odorex extra dry depper gebruikt. Ik deed dat (voor zover ik mij herinner) 1x per week voordat ik ging slapen en dan deed ik 's ochtends gewoon zo’n stick deo op. Het werkte echt supergoed, had meteen geen last meer van zweet vlekken onder mijn oksels. Echter gingen mijn oksels er wel erg droog uitzien en werden ze gevoeliger, ook ging ik meer zweten bij mijn hoofd rug en kont. Ik heb het 2,5 jaar lang gebruikt en ben toen gestopt. Heb sindsdien geen last meer gehad van extreme zweetplekken, heel af en toe een heel kleintje bij hoge inspanning.

2 likes

Ik heb een tijdje odorex gebruikt en het werkte wel. Alleen ik kreeg wel ontzettend veel vlekken in m’n pyjama’s (deed het ‘S avonds na het douchen op) bij de oksels, het leek op bleekvlekken.

1 like

Ik heb ook een deo-vraag. Ik gebruikte altijd de zoutstick van Salt of the Earth, maar die zie ik nergens meer liggen bij Etos/Kruidvat. Ter vervanging van die heb ik de zoutstick van Happy Earth gekocht, maar die werkt minder goed:( Ik ruik echt een beetje naar zweet aan het einde van de dag, terwijl ik met die van Salth of the Earth de hele dag niks rook.
Weet iemand een andere goede zoutstickdeo?

1 like

Die van Salto of the Earth verkopen ze nog wel online bij biggreensmile.nl zie ik. Ze verkopen daar ook andere producten, zoals natuurlijke wasmiddel en food huggers, dan zou je het eventueel kunnen combineren.

2 likes

Lash paradise van L’oreal , vaak wel 1+1 gratis bij Kruidvat

2 likes

We hebben een ‘show je nagels’-topic, als je daar in terugscrollt kom je veel tips tegen!

1 like

Ik heb de lamp en lakjes van De Sera en ze werken helemaal top! De nagels moeten wel lang onder de lamp, maar dat maakt voor mij niet veel uit. Vond het erg makkelijk en blijft lang goed zitten.

2 likes

Ok, ik ben om dankzij jullie! Ik ben bijna jarig dus ik ga een lamp voor mijn verjaardag vragen :smiling_face_with_three_hearts: de lakjes en primers enzo koop ik dan zelf wel haha.

Mijn Laura Mercier poeder is op. Ik ben er eigenlijk wel tevreden over. Maar ik dacht misschien is er een nog betere optie?

By terry poeder is fijn

Een tip voor mensen die nog op zoek zijn naar wenkbrauwgel, ik gebruik sinds kort zo’n brow soap als gel en daarmee blijven mijn wenkbrauwen echt de hele dag mooi zitten. Heel fijn!

3 likes

Ik niet! Ik heb best wel wat wenkbrauw en ik heb nog nooit stukjes gezien in m’n wenkbrauwen.

1 like

Nee bij mij ook niet inderdaad!

3 likes

Iemand enig idee welk product kan helpen bij deze huidkleurige bultjes? Het zijn geen gerstekorrels volgens mij.

Ik gebruik ‘s morgens als reiniger de Hydrating Facial Cleanser van cerave en daarna het Anti-Pigment Serum Duo en zonnecrème. Ik gebruik ‘s avonds eerst micelair water om te reinigen en dan weer de Hydrating Facial Cleanser. Tenslotte dan nog de spot corrector en nachtcrème anti-pigment van eucerin.