Het Beautytopic #3

Ik zie op Insta dat Debbie 3 x per jaar botox laat inspuiten in fronsrimpel en wenkbrauwlift.
Is dat niet erg vaak vinden jullie?

Ik heb het een aantal keer laten doen (kraaienpootjes) maar merk ook de nadelen, zoals atrofie en anderzijds spier-overactiviteit. Ben bij gerenommeerde artsen geweest (ook die van Debbie) maar allen spuiten ze 1 vaste dosis. Dus geen baby-botox.

Nee vind ik niet. Het werkt toch ook uit na een aantal maanden. Vriend van mij gaat ook om de 3 a 4 maanden wat ook neerkomt op 3 a 4 keer per jaar. Volgens mij is dat redelijk normaal toch? In ieder geval iedereen die ik ken doet dat.
Volgens mij zeiden ze dat toen ook bij mij, heb het 1x laten doen maar vind het toch niet heel erg nodig (nog), al zag ik wel verschil, maar ben niet meer teruggegaan.

Mocht ik me wel gaan ergeren aan mijn rimpel(s) ga ik wel weer

1 like

ik heb eeeeeindelijk de charlotte tilbury contour wand weten te bemachtigen en nu moet ik ZES dagen wachten tot het binnen is. :broken_heart:

2 likes

Oké, dan loop ik een beetje achter vrees ik :smile: het leek me vrij vaak.
Blijft interessant om te volgen.

Ik heb deze van Kiko, zit ook een kwastje bij om te smudgen wat ik wel handig vind.

En ik gebruik ook heel vaak wenkbrauw poeder met een nat kwastje en zet daar een lijntje mee

1 like

Ja ik vond 3 keer ook wat veel. Doe zelf 2 keer per jaar.

1 like

Kan je een tweede lash lift behandeling doen als nog een paar wimpers in de Krul zitten of wordt dat niet mooi? Ben nu 7/8 weken verder na eerste behandeling en m’n wimpers zijn nu best slordig.

Ik heb er eentje van Babyliss en die bevalt prima. Curl secret ofzoiets. Kan wel alleen krullen maken.

Ik heb de Nars muliple stick gezien in een filmpje en vind het daar erg mooi op de wangen. Heeft iemand dit product en is het een aanrader? Ik heb meestal redelijk budget make up, dus dit zou voor mij wel een dure aankoop zijn.
Dank jullie alvast!

Ik vind ze mooi, maar niet wauw. Is cream to powder formule, maar je kunt het niet echt mooi opbouwen waardoor het een beetje cakey wordt ofzo. Ik zou voor dat geld eerder pinkgasm van Charlotte tilbury kopen. Nyx heeft een dupe voor die van Nars, maar die verkopen we natuurlijk weer niet in NL. :roll_eyes:

1 like

Fijne tip, dank je!

1 like

Ben benieuwd naar het nieuwe merk van Nikkie! Ik denk dat ik wel iets ga proberen, maar weet nog niet wat. Jullie?

Ik hoop voor haar dat het een succes wordt!

3 likes

De crème wil ik wel proberen. Hoop dat het een succes wordt en er nog veel meer blij komt.

1 like

Ik wil de oogcreme en het serum wel proberen!

1 like

Waar kan ik dat vinden? Ik volg haar niet meer zo maar dit vind ik wel interessant!

Ik heb er nog een liggen van NYX. Die heb ik nog niet gebruikt, maar wel hun ‘gewone’ oogpotloden en die zijn prima! Kiko vind ik ook fijn voor oogpotloden.

1 like

Google :stuck_out_tongue_winking_eye: Er is al een website: https://www.nimya.com/

1 like

Ik weet niet of ik het ga proberen, vind het wel redelijk duur en de commercial zoooo Amerikaans hahaha.

Had eigenlijk gehoopt dat ze met een make-uplijn zou komen

1 like

Die heb je niet op aanraden van de verkoopster gekocht, die heb je op aanraden van het target dat ze moeten halen gekocht. :clown_face:

Ik ben ook echt fan van die sky high, zit al aan m’n 3e tube!

3 likes

Ik ben niet geinteresseerd in deze producten, maar ik vind het wel leuk dat ze voor wat originelere kleuren is gegaan, niet de zoveelse nude/blush/pastel verpakkingen!

2 likes