Het Beautytopic #3

Even een update, maar ik vind dit een hele fijne zonnebrand! Ik ben ook niet verbrand op vakantie en make-up blijft goed zitten (wel afpoederen, maar dat heb ik altijd met mijn vette huid). Wel kopen met korting, want het is prijzig.

2 likes

Ik ben echt fan van deze zonnebrand!
Geeft geen witte waas, geen vies plakkerig gevoel en is mooi onder make-up en kost €3 ofzo :money_mouth_face:

9 likes

Verkeerd topic, oeps!

2 likes

Excuses als het ondertussen al duizend keer gevraagd is, maar weet iemand een eyeliner die écht blijft zitten bij vette, overhangende oogleden (klinkt echt monsterlijk zo :sob:)?

Die van Bobbi Brown in een potje heb ik een keertje gehad en die vond ik niks (was gortdroog… maar misschien ook uitgedroogd?)

2 likes

De nyx liner? Anders KvD trooper:)

6 likes

Ik denk dat je meer aan dit topic hebt: Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

5 likes

Shit slecht gezocht! Thanks, ik verplaats.

Het duurt even maar na wat proberen met jullie tips vind ik dit het fijnste micellair water dankjulliewel!

En deze vind ik ook heel fijn voor droge plekken :blush:

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic

Wat zijn jullie skincare holy grails? Jouw favoriete wonderproduct dat je telkens opnieuw koopt en aan iedereen zou aanraden? Mijn huid is de laatste jaren behoorlijk stabiel en mooi maar ik wil nog wat meer :sparkles:fabulous :sparkles: zijn!

3 likes

100% de Elemis dynamic resurfacing pads.

Het lijkt nergens op want het is net of je met het dunste wattenschijfje ooit dat in een bak water is gedrekt over je gezicht gaat, maar het werkt écht. Ik had laatst zo’n megapijnlijke grote onderhuidse puist en ging met zo’n pad over mn gezicht. Half uur later deed die puist al geen pijn meer, volgende dag was ie gehalveerd (die avond weer eentje gebruikt) en de dag erna was ie praktisch verdwenen.
Werkt ook top tegen rode-vlekjes-die-ooit-puist-waren-en-waar-je-teveel-aan-gezeten-hebt en van die kleine-bultjes-die-geen-puisten-zijn!

14 likes

Dit is bij de Lidl toch? Bij de mijne hebben ze ‘m nooit :(.

2 likes

Begrijp niet helemaal waarom mijn bericht naar het kapsel topic verplaatst moest worden? :sweat_smile:

5 likes

Je bericht is niet verplaatst

2 likes

Hydr8 B5 Intense van Medik8 en The Rich Cream van Augustinus Bader. Werken echt zo goed!

5 likes

Vitamine c van Skinceuticals. Heb verschillende geprobeerd. Maar hier reageerde mijn huid nooit goed op, waarschijnlijk door de toevoeging van alcohol en een te hoog percentage vitamine C wat ook irriterend kan werken. Deze geeft me echt een goede gezonde glow en geen schilfers of roodheid.

En de SUNFORGETTABLE TOTAL PROTECTION FACE SHIELD FLEX SPF 50. De fijnste spf tot nu toe. Plakt niet en krijg er geen huidreacties van, zoals bij de meeste.

2 likes

Ennnn gekocht!

1 like

Essence Liquid Ink! Die met de blauwe dop. Je kunt een ei bakken op mijn oogleden, en deze blijft zitten als een huis.

2 likes

Die breekt bij mij juist in stukjes als ik hem twee uurtjes draag :pensive:

3 likes

Woow die met de grijze dop was 10 jaar geleden echt mijn holy grail haha. Voor die prijs wil ik de blauwe ook wel eens uitproberen.

1 like