Het Beautytopic #3

Ik vind hem helaas heel fijn haha! Hij is heel anders dan de spf die ik normaal gebruik (meestal eucerin of biodermal). Het is eerder een primer qua substantie en voelt heel silicone achtig. Hij trekt echt direct in, heeft geen geur en geen kleur of waas. Met korting zou ik hem wel nog eens kopen

2 likes

Deze is helaas al een poosje uit de handel geloof ik. Was echt mijn holy grail. :sleepy:

1 like

Klinkt heel fijn! Jammer dat het volgens mij alleen bij cult beauty te koop is.

3 likes

Neeee! Ik had geen idee! Heb je toevallig al een goede vervanger gevonden? De mijne is bijna op. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Heb je moeten betalen voor het consult, of was het een kosteloze intake?

Dat bruine zou ook mijn eerste reactie zijn als iemand bij mij zou komen voor huidverbetering, want dat kan voor complicaties zorgen. Dan zou ik degene ook adviseren om eerst met producten aan de slag te gaan om te huid voor te bereiden op een peeling na de zomer. Of je zou de zon moeten afzweren komende periode.

Vervolgbehandelingen zouden kunnen zijn inderdaad glycolzuurpeeling (rond de 80 euro) en dan opbouwen naar een TCA peeling (rond de 150 euro). Of microneedling (rond de 200 euro) of een fractionele laser (rond de 300-350 euro). Ligt natuurlijk aan de huid en het oppervlak.

Denk dat het voor nu wel fijn is om betaalbare producten te gebruiken, de kosten gaan nog oplopen. En misschien dat je straks met de behandeling wel specifiekere producten nodig hebt voor het beste resultaat. Mocht je luxere producten willen zou je naar een kliniek kunnen gaan waar ze Dermaceutic of Image oid gebruiken.

2 likes

dit wordt meestal geprint om twee redenen;

  • Het product bevat kleurpigmenten die een kleurwaas kunnen nalaten (stainen) = onveilig geacht volgens autoriteiten
  • Het product bevat glitter = onveilig omdat het je cornea kan beschadigen en in zeer uitzonderlijke gevallen blijvende schade opleveren

In de praktijk hebben de meeste mensen niet zoveel last van beiden maar het moet wettelijk gezien wel vermeld worden.

9 likes

Ik ga wss komend weekend naar Parijs, iemand nog Sephora of Rare beauty aanraders? Wil graag de liquid blush proberen maar misschien zijn er meer dingen die ik moet halen hahah

1 like

Heeeeyyyyyyy sinds wanneer ben jij weer terug

9 likes

Haarlak vind ik zelf heel goed werken!

4 likes

Fijn deze informatie, thanks! Zag in wat YouTube filmpjes al dat ze de kleuren gewoon op hun ogen gebruiken. Des te meer redenen om dit palette te kopen dus.

4 likes

Misschien de Elf Camo poeder foundation? Vind hem een heel mooi effect geven en komt met spiegel en sponsje.

3 likes

Is Farfetch betrouwbaar? Énige site waar ze de nieuwe CT bronzer in fair nog hebben :dizzy_face:

2 likes

Ja prima

1 like

Ja heb er al heel vaak besteld!

1 like

Ugh wil ik het bestellen is leverdatum pas iets van 15 juli ofzo :sob: dan hoop ik dat CT of bijenkorf eerder restocked ofzo

Had ik hier nou laatst een tip gelezen van een product die helpend zou zijn voor pukkels op de rug?

1 like

Sit werkt bij mij super!

2 likes

Was het deze?

image

2 likes

Ja!! Thks

4 likes

Lisa Eldridge komt morgen met nieuwe kleuren lipsticks. Ik vind echt dat er prachtige kleuren tussen zitten. Ik zou graag Sunday Matinee, Rainbow Spill of Rosy Shell willen. Sinds ik lipsticks van Lisa heb gebruikt ben ik echt helemaal verkocht, de substantie etc is echt fantastisch.

3 likes