Ok top tnx!
Weet iemand misschien wat een goede vervanger is van deze long lasting lipgloss? Dezelfde kleur en werking? Deze is helaas niet meer leverbaar maar echt perfect voor op mn trouwdag. De visagiste heeft hem dus wel maar wilde graag een bij kopen om op de dag zelf evt bij te kunnen werken alleen is deze dus uit het assortiment
Ik heb deze wel gevonden, maar weet niet of dat de âvervangerâ is?
https://www.kruidvat.nl/essence-stay-8h-matte-02-duck-face-liquid-lipstick/p/5067770
Sorry heb geen idee, maar wat stom dat zij iets gebruikt wat niet meer gemaakt wordt. Zeker bij n bruiloft is het algemeen bekend dat de bruid vaak de lipstick wil hebben om gedurende de dag bij te werken.
Ja volgens mij is t niet een kleur die echt heel uniek is en daarom wel vindbaar. Maarja moet dan nu weer op zoek gaan naar iets wat âer op lijktâ terwijl ik dan niet zeker weet of het Ă©cht de juiste kleur is. Heb ook wat swatches op gehad van vergelijkbare kleuren maar die waren dan net weer te roze of te paars voor mij. En deze precies goed dus zoek daarom wel een die een goede dupe is zeg maar
Ze zei volgens mij dat ze ze ook wel eens uitleent (als je het dan met een penseeltje opbrengt) maar dat vind ik dan weer onhandig want dat kan je niet ff snel tussendoor doen. Aangezien je hand er dan ook weer onder zit enz
L-Lysine slikken? Maar dat is vooral voor het vermijden als je hem voelt opkomen geloof ik, weet niet of dat ook tijdens helpt.
Hee ik heb hier ook last van! Dezelfde dingen geprobeerd als jij, ik exfolieer mân huid een paar keer per week en mân primer is op dezelfde basis als mân foundation. Echt stom en gek want een paar jaar terug had ik hier geen last van.
Uitdrogen met pure alcohol, heel slecht maar issie wel snel weg
Nyx ZĂŒrich? Zou even tussen hun kleuren kijken, hebben best wat matte nude tinten en zijn budget vriendelijk
Rimmel London Stay Satin Liquid Lip Colour - 720 Shoulder Pads | bol.com Volgens mij komt deze overeen?
Nee, tijdje geleden had ik dat ook gedaan. Hij droogt wel veel sneller. Knoflook erop smeren helpt ook
Ja heel apart, ik heb ook wel het idee dat mijn huid sowieso veranderd is de laatste tijd, maar met deze foundation is het wel heel opvallend. Ik ga toch maar wat vaker exfoliëren dan, verschillende poeders heb ik al geprobeerd. Dat ik nu weer dagelijks zonnebrand draag doet het ook geen goed, maar is nu wel een must. Ik denk dat deze foundation (shiseido synchro skin radiant lifting) in ieder geval geen match is voor mijn huid. Maarja, very expensive dus ik wil hem wel opmaken haha. Setting spray ga ik weer eens uit de kast trekken, misschien maakt dat inderdaad nog verschil!
Dank voor jullie tips @Schaakmat @Spaarlamp en @Sia
Is deze er ook in spf 50?
Ik doe het best vaak want ben dat ding meteen al zat en niks helpt. Maar een wattenstaafje met alcohol erop werkt t beste en dan issie zo weg.
Ik davht day je alleen littekens krijgt van pulken en dingen continu weer open halen
Ik zoek eigenlijk zoiets, maar met een grote kop om vooral zonnebrand mee in te smeren bij mijn kinderen. Ik kan alleen maar kleintjes vinden. Wie weet waar ik wezen moet en hoe heet zoân borstel?
Oval makeup brush vind je er wel veel op!
Deze lijkt wel vrij groot in het filmpje wat erbij staat:
En de HEMA heeft deze, kan lastig inschatten hoe groot die is maar dat zou je even kunnen checken in de winkel?
De originele heet artiste brush, maar als je dat zoekt krijg je veel knock-offs ervan
Edit: is dit niet wat?
Ik las ergens dat primark er ook een heeft, bedoeld om zelfbruimer mee aan te brengen maar zonnebrand gaat vast ook wel goed.