Het Beautytopic #3

Volgens mij is make-up geek gestopt. Dus mogelijk verkopen ze nog hun resterende stock nog maar ik verwacht niet dat ze nog gaan aanvullen.

1 like

Ooohh dat zou het verklaren. Wat stom, dan gaat het niet meer lukken natuurlijk. Opzoek naar een alternatief dan maar :grimacing:

1 like

Douglas verkoopt ook dit merk

2 likes

Oeh thanks, ga ik eens naar kijken. Was al internet aan het afstruinen, en toen kwam ik deze naam ook tegen. Kende ik nog niet.

Ik heb blush van dit merk en ik ben er erg tevreden mee. En over de oogschaduws heb ik alleen goede verhalen gehoord.

6 likes

Ik krijg tegenwoordig uitslag van Nivea deo, iemand tips voor een ander gangbaar merk zonder teveel rotzooi erin? Ik gebruik deze al jaaaaaren.

1 like

Er staan tegenwoordig bij de drogist heel veel deo’s zonder zooi erin. Bijvoorbeeld lekkerineenpotje, happy earth, weleda, ben & anna of die van loveli (wel online) als je tegen baking soda kan.

3 likes

Misschien Sanex? Ik krijg zelf ook uitslag van smeerdeo’s met baking soda, maar de rollers van Sanex doen het hier al jaren goed. (Baal wel altijd van de plastic verpakking).

5 likes

Ik vind Therme heel fijn. Weleda deed niet zoveel tegen het zweet bij mij.

1 like

Ik heb sinds kort een nieuwe foundation die ik maar niet goed aangebracht krijg.
Ik heb een normale tot iets droge huid, en breng foundation normaliter aan met mijn handen + beauty blender.
De nieuwe foundation is bij het aanbrengen op de huid direct heel vlekkerig/schilferig. Als ik hem uitsmeer op mijn handrug is hij wel mooi.
Ik heb al geprobeerd met kwasten, andere primer, vermenging met moisturizer, olie, juist half uur wachten na aanbrengen huidverzorging… ik heb wel geaccepteerd dat deze foundation het gewoon niet voor mij is, maar kan niet uitstaan dat ik niet weer waarom niet!
Is overigens de CT FF

Ligt dat niet aan op wat voor basis de foundation is in combinatie met bijvoorbeeld de dagcreme die je gebruikt? Soms werkt dat elkaar volgens mij tegen.

Ja goede suggestie, de CT is op water basis zie ik… al gebruik ik geen hele vette cremes! Ik ga een olie vrije creme proberen, thanks!

Bedoel je de Flawless Filter, dat is geen foundation toch?

3 likes

En wat gebruik je onder je foundation, welke crème enz?

1 like

Airbrush flawless foundation, dagcreme cetaphil (eczeem prone huidje)

1 like

Ja best wel dekkend! Op mijn hand dan :expressionless::expressionless::expressionless::expressionless: mega mooie verpakking en pomp flacon, maar ben bang dat ik toch iets aan ‘vet’ nodig heb op mijn huid. Waarschijnlijk kan hij binnenkort naar weggeef topic haha

2 likes

Ik wil graag een cream bronzer/liquid bronzer/bronzer stick om mn gezicht iets meer kleur te geven in de winter. Ik draag verder alleen mascara en wenkbrauwgel, dus het moet een beetje natuurlijk zijn. Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus hebben jullie aanraders?

2 likes

Ik vind die van Rose Inc super fijn!

Gebruik een zout stick van happy Earth. Ben daar over algemeen wel tevreden mee.

1 like

Haha nou die nieuwe Etos lijn is bijna 1-op-1 The Ordinary, jeetje.

4 likes