Het Beautytopic #3

Ik sta NU in de pharmacie en ze hebben ook een versie voor donker haar

@TantePollewop thaaaanks op naar de kassa

3 likes

Wat monkeyslut zegt! Ik heb de versie voor donker haar.

3 likes

Voor mij werkt het prima, het werkt in ieder geval niet irriterend. Maar ik vind hem niet heel veel bijzonders doen voor m’n eczeem, en hij is relatief duur voor de hoeveelheid die je krijgt. Cicaplast Baume B5 vind ik veel fijner op eczeem plekjes. Verder vind ik de hydraterende creme van cetaphil ook fijn.

2 likes

Ik zoek een nieuwe wenkbrauwgel, met een tint. Ik gebruik het liefste de charlotte tilbury wenkbrauwgel, legendary brows, maar die is binnen 2 maanden op voor mijn gevoel en zoveel gebruik ik er niet van. Iemand tips voor een koele bruine getinte gel?

1 like

Welke beautycase/toilettas gebruiken jullie om makeup in te bewaren? Ik doe m’n makeup in de woonkamer vanwege het licht maar ben m’n lelijke plastic tasje van de Hema wel zat.

Ik heb er een van Morris & co

3 likes

Ik gebruik die van essence, echt een top ding is dat. Blijft best wel muurvast erop zitten!

3 likes

Ik heb tijdje geleden een toilettas van the flat lay company besteld en moest ff wennen maar ben nu echt HOOKED. Het is zo handig dat alles plat ligt als je ‘m open ritst want superveel overzicht. En als je hem dicht ritst is het een rechthoek. Vind hem echt fantastisch ideaal. Ik heb deze maar ze hebben heel veel printjes en kleuren:

11 likes

Tip: Gebruik de zoekfunctie.

10 likes

Voor al mn mede eczeemmeiden: ik gebruik sinds een week deze, ook gewoon in mijn gezicht. En alle eczeemplekjes lijken met de dag minder te worden. De jeuk trok bijna meteen weg. Alleen nog hier en daar wat droogheid, maar zelfs dat trekt langzaam weg heb ik het idee. Had serieus nooit gedacht dat ik dit zonder hydrocortison voor elkaar zou krijgen.
La Roche-Posay Lipikar Balsem AP+m

En ik denk dat mijn YouTube algoritme denkt dat ik donker haar heb ofzo, maar ik ben zo ongeveer mijn profielfoto. Ik kan bijna nooit beautyfilmpjes vinden van blonde vrouwen met een lichte huid en lichte wenkbrauwen. Weet iemand misschien YouTubers die dat wel hebben, en ooglooks zoals in onderstaande foto maken? Of weet iemand hoe je dit noemt, zodat ik er beter op kan zoeken?

7 likes

Lijkt me een warme smokey eye. Zou eens kijken naar de herfstlooks van Brianna Fox, zij is blond met blauwe ogen. Leah Janae heeft ook blond haar, blauwe ogen. Weet niet hoe licht je huid is maar beide zijn niet mega licht maar zeker ook niet overdreven met zelfbruiner ofzo :blush:

Deze is fantastisch!

5 likes

Haha die titel ‘makeup gereedschapskisten’ :rofl:

4 likes

Ik had een mini van anastasia beverly hills en die ging heel lang mee.

4 likes

Wat zijn goeie tips tegen nasal lines? Hydrateren? Masseren? Ik doe al altijd 7 skins (maar dan 3-4 skins haha) met een toner, savonds meerdere keren per week retinol en dan een lekkere crème.

En dan het mentale aspect hiervan: ik vind het echt stom dat die lijnen me irriteren. Ik word gewoon oud en dit hoort erbij. Jessie Buckley vind ik zo mooi en die lijntjes bij haar ook, maar bij mezelf wil ik ze weg hebben.

Jessie Buckley

3 likes

Cicaplast van La roche posay. Ze hebben balsem specifiek voor littekens.

3 likes

Dank! Ik ga het checken, klinkt goed! Ook aan @Soy.peor

1 like

Ook doet tijd veel. Het duurt 2 jaar voor een litteken volledig genezen is. Voor een mooi herstel is het ook belangrijk dat de huid niet verbrand.
Het is wel een vervelend locatie dus zal waarschijnlijk zichtbaar blijven.

3 likes

Microneedling, dermapen, lasers of een peeling. En anders :syringe:

@Marsepein

3 likes

O oeps, ik wilde op het bericht boven jou reageren, doe dit je vriend niet allemaal aan!

5 likes