Het Beautytopic #3

Heb het even voor je gefixt

3 likes

OkĂŠ wow ik heb dat niet meegekregen, want ik volg hem al heel lang niet meer, maar dat vind ik echt mega shocking, is dit recent gebeurd?!

2 likes

Er is nog zo veel meer. Het liefst van al mag hij van de aardbol verdwijnen want hij is altijd zo geweest. Naar iedereen toe is hij gewoon walgelijk.

9 likes

Nee, gelukkig begin 2000. Maar die heeft meer op zijn kerfstok. Oh en het was battery acid ipv bleekmiddel.

Maar zelfs al is het een tijdje geleden. Zulke ‘grappen’ gaan gewoon te ver

https://cafemom.com/lifestyle/jeffree-star-racist-video/3778-3642-and-heres-some-of-his-comedy-in-which-he-jokes-about-throwing-battery-acid-in-a

@Schaakmat ben het volledig met jullie eens dat het veel te ver gaat en die grappen niet te vergeven zijn. Die business moet je inderdaad niet willen supporten, beetje dom van me

Je wist het niet. Ik heb ook een palette van hem gekocht, voordat ik dit allemaal wist.

Maar nu weet je het.

1 like

Nouja ik wist wel dat hij racistische uitspraken gedaan had en allemaal andere shit op zn naam had staan, maar ik had ergens in mn hoofd zitten dat dat heel lang geleden is en z’n ‘brand’ niet meer per se van hem zelf was, maar dat neemt eigenlijk nog steeds niet weg dat ik gewoon producten van een racist nu loop te supporten door het aan te raden haha, dus dat is een beetje stom van me.

https://www.beautybay.com/p/melt-cosmetics/smoke-sessions-palette/

Ik bedoelde Melt Cosmetics maar zie dat het ook niet echt lime is. Onderaan zijn ook aanbevelingen van Beauty Bay en het palette van Juvia’s Place heet The Rebel Army.

1 like

Ik zoek een goede dag- en nachtcrème, iemand tips?

Vereisten:

• met SPF
  • huidtype: normaal tot gemengd (is voor mijn wangen, in mijn T-zone heb ik een vette acnegevoelige huid, mijn wangen zijn eerder normaal tot gemengd)
  • budget max. € 20

Dankjewel alvast :smiley:

1 like

Nu de bare with me foundation van NYX niet meer gemaakt lijkt te worden (is al weken/maanden uitverkocht?) ben ik op zoek naar een soortgelijke foundation. Dus lichte dekking, niet te mat en niet peperduur. De BAE van Hema heb ik vandaag geprobeerd maar die vond ik te mat en ‘goedkoop’ van substantie (kwam ondanks geschud te hebben gescheiden uit de tube en voelde wat viezig, ik weet niet goed hoe dat te omschrijven). Iemand tips?

1 like

Ik baal zo dat deze uit het assortiment is :sob: en nou zag ik op YouTube van nyx een serum foundation voorbijkomen die me wel wat leek maar die wordt hier natuurlijk weer niet verkocht

2 likes

Ik hoor goede dingen over Elf camo cc cream, maar ik heb hem zelf niet geprobeerd. Misschien kun je wat reviews van beautyvloggers bekijken op YT om te kijken of het iets voor je is!

1 like

Daar hoorde ik idd ook veel verhalen over maar ik vond die echt zo dik en cakey :woozy_face:

3 likes

Ah wat jammer! Hij staat al lang in mijn wishlist en ik had hoge verwachtingen vanwege de hype en enkele yt reviews :sweat_smile:

4 likes

Ja stom hè? Ik snap ook niet waarom want hij wordt overal goed beoordeeld. Waarom zou je als bedrijf dan een product van de markt halen…

@anon31495790 @Spaarlamp Balen, dat is dan ook niet wat ik zoek :pensive:

4 likes

Ik gebruik de Essence Fresh & Fit foundation, die voldoet denk ik ook wel aan jouw omschrijving!

1 like

Embryolisse is geweldig en nu ook met spf

1 like

Ik zou zweren dat het hier wel vaker over gegaan is maar ik kan het met geen mogelijkheid terugvinden, dus ik ga het toch maar weer vragen haha, wat is jullie favoriete liquid eyeliner? Ik gebruik al jaren de waterproof Liquid Ink van Essence maar ik vind 'm de laatste tijd toch wat korrelen tegen het einde van de dag. Ik wil dus eigenlijk wat anders maar zie door de bomen het bos niet meer, ik mis nu echt een goeie beautyblog. Vooral het kwastje van die van Essence vind ik perfect, veel eyeliners hebben zo’n dik of stug kwastje en met een stiftje kan ik toch minder goed uit de voeten, en die dingen drogen altijd zo snel uit.

1 like

Neeee niet doen!! Hij lijkt heel mooi, maar na een half uur gaat hij ‘schiften’ op mijn huid

1 like

absolute favoriet is Fenty Beaty, heb ook veel goed gehoord over die van Hauslabs. Is het een skere maand dan koop ik bij NYX wel eentje.

4 likes