Het Beautytopic #3

Ja stom hè? Ik snap ook niet waarom want hij wordt overal goed beoordeeld. Waarom zou je als bedrijf dan een product van de markt halen…

@anon31495790 @Spaarlamp Balen, dat is dan ook niet wat ik zoek :pensive:

4 likes

Ik gebruik de Essence Fresh & Fit foundation, die voldoet denk ik ook wel aan jouw omschrijving!

1 like

Embryolisse is geweldig en nu ook met spf

1 like

Ik zou zweren dat het hier wel vaker over gegaan is maar ik kan het met geen mogelijkheid terugvinden, dus ik ga het toch maar weer vragen haha, wat is jullie favoriete liquid eyeliner? Ik gebruik al jaren de waterproof Liquid Ink van Essence maar ik vind 'm de laatste tijd toch wat korrelen tegen het einde van de dag. Ik wil dus eigenlijk wat anders maar zie door de bomen het bos niet meer, ik mis nu echt een goeie beautyblog. Vooral het kwastje van die van Essence vind ik perfect, veel eyeliners hebben zo’n dik of stug kwastje en met een stiftje kan ik toch minder goed uit de voeten, en die dingen drogen altijd zo snel uit.

1 like

Neeee niet doen!! Hij lijkt heel mooi, maar na een half uur gaat hij ‘schiften’ op mijn huid

1 like

absolute favoriet is Fenty Beaty, heb ook veel goed gehoord over die van Hauslabs. Is het een skere maand dan koop ik bij NYX wel eentje.

4 likes

Ja Hauslabs heb ik ook veel goede dingen over gehoord! Maar die en Fenty is allebei wel een stiftje in plaats van een echt kwastje of niet? (En verzendkosten zijn voor beide ook niet echt grappig naar nederland :grimacing: ) Welke van NYX gebruik jij?

5 likes

Nyx Professional Makeup EPIC WEAR LIQUID LINER - Eyeliner - black/Zwart - Zalando.be

Het is deze, in de winkel kan je kiezen voor verschillende finishes (mat, glanzend). De inglot 77 is ook goed maar dan moet je wel een apart kwastje voor hebben.

5 likes

Thanks!

Ik gebruik graag de Flyliner van Fenty, de liner van KVD beauty en eigenlijk ook heel tevreden van de Tattoo liner van L’oreal :blush:

3 likes

Ik zoek al een tijdje een eyeliner in deze kleur, maar ik kom maar niks tegen. Heeft iemand hier misschien de gouden tip?

4 likes

Mijn favoriet is ook de Flyliner van Fenty en idd als budgetoptie NYX Epic Ink Liner.

@kaneel kijk eens bij ColourPop!

2 likes

Ik zou bij inglot kijken want zij hebben hun liners in super veel kleuren. Denk dat je dit ook bereikt door een witte liner te doen en dan erover te gaan met oogschaduw.

2 likes

Barry M Hi Vis in Neon Green!

1 like

@Hattori_Hanzo @Radio thanks!!

@Daelyss @Schaakmat @Sia bedankt voor de tips, mooie palettes! Ik ga ze vanavond nog eens even rustig bekijken en vergelijken maar hier zit zeker iets tussen :blush:

3 likes

Wat is een fijne poeder foundation voor een heel lichte huid? Rossig aar/sproeten/blonde wimpers wenkbrauwen. (Ik had toen ik nog vloeibare foundation gebruikte loreal true match c1. Die was al iets te donker, ter referentie). Het mag wel wat duurder als dat goed werkt.

1 like

Wat wil je qua dekking? Waarom een poeder tov vloeibare foundation?

1 like

Oh die klinkt goed! Ik lees wel in reviews dat de formule sinds een maand of 2 veranderd is waardoor ie niet fijn meer is. Heb jij hem recent nog gekocht?

Aah echt? Hoop dat het meevalt, anders moet ik ook op zoek naar een nieuwe foundation…

Ik heb nog een flesje uit een 1+1 actie van een tijd terug, dus nog geen ervaring met de nieuwe.

2 likes