Het Beautytopic #3

Ah dankjewel! Heel duidelijk. Ik heb zelf ook een redelijk gevoelige huid dus dan laat ik dit aan me voorbij gaan, thanks.

1 like

Kun je nu bij Douglas make up laten colour matchen? Of kan dat nog niet ivm corona?

1 like

Mag! Als je je mondkapje ophoudt mag een medewerker het doen, is met foundation lastig dus je mag het zelf aanbrengen en je mondkapje af doen.

1 like

Ik heb 40,- euro om uit te geven bij iciparis, wil niet bijleggen want heb eigenlijk niks nodig… zat zelf te denken aan die it cosmetics cc cream. Heeft iemand daar ervaring mee? Zag dat ze twee varianten hebben. Een normale en eentje met glans

Ik vind de normale heel fijn! Medium dekking, oogt best natuurlijk & je krijgt er een lichte glow van. Is mijn go-to voor wanneer ik wat op mijn gezicht wil.

2 likes

Ik heb de normale en die vind ik erg fijn. Ik draag eigenlijk nooit foundation maar deze oogt heel natuurlijk.

1 like

Ik wil heel graag lipfillers maar ook weer niet, omdat ik heel veel resultaten lelijk vind, en nu ben ik plots gefixeerd op lippigmentatie

Iemand daar ervaring mee?

1 like

Nee geen ervaring mee maar snap wel je plotselinge fascinatie en twijfel :joy: maar denk dat ik dan toch eerder voor fillers zou gaan. Dat is minder permanent denk ik?

2 likes

Zag gisteren dit resultaat:

Toen dacht ik wel no thanks

2 likes

Ja nee wil dus ook niet zo’n heftige kleur maar denk als ik m’n liprand (hoe heet dat ook alweer, heeft een naam toch), laat inkleuren met kind of m’n eigen lipkleur

Dan is het een beetje het overline lipliner effect en dat is precies wat ik mooi vind

Maar wat jij nu post vind ik afgrijselijk hahaha ben daar dus wel bang voor

1 like

Maar dit is na het genezen ook 10 x minder heftig dan lijkt het enkel een liptint te zijn

Neem aan dat dit net na het zetten is gefotografeerd.

1 like

Deze is heerlijk, en niet te groot:

En als je iets groters wil:

Ik vind het vooral belangrijk dat het een zachte kwast is, die niet kriebelt, een beetje mooi blijft en voor meerdere doeleinden te gebruiken is. (daarom hou ik van die kleine, die is voor blush, highlight, bronzen en poeder bruikbaar)

1 like

Ik heb er eentje van real techniques. Heel fijn ook :blush:

2 likes

Douglas heeft -25% op bijna alle make-up (dus ook MAC, Morphe, Dior, Armani, Estee Lauder, Benefit, Anastasia, Kylie cosmetics, YSL, Chanel etc. etc.) en boven de 30 euro krijg je er een cadeau bij.

Ik heb heel braaf alleen een nieuwe lipliner van Mac (Whirl) gekocht haha

Heeft iemand een tip voor een oogschaduwpalette met groentinten? Mosgroen/legergroen achtig, niet limegroen of appeltjesgroen haha. Heb al eens gekeken bij douglas maar veel paletten hebben maar 1 of 2 mooie groentinten en de rest veel bruintinten

2 likes

Daelyss en Schaakmat hebben een punt, dus koop beter van een ander merk :kissing_smiling_eyes:

3 likes

Helaas is niet op voorraad, maar misschien is dit wat.

Overigens verkoopt Douglas lethal cosmetic. Die heeft groentinten. Het zijn wel losse magnetische oogschaduws, dus je kunt je eigen oogschaduwpalet maken

2 likes

Charlotte tilbury heeft er een volgens mij

4 likes

Als het een asshole is waarom dan zijn producten aanbevelen?

@Wijntje mented cosmetics en Juvia’s place hebben mooie met groentinten.

3 likes

Omdat niet iedereen daar per se een probleem mee heeft en dan past het palette qua kleuren wel bij wat diegene zoekt.

1 like